3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Ja spannend he Appel. Ik zei het gisteravond na afloop nog tegen man.
Alle reacties Link kopieren
Een hond Bi, nou dat is een groot woord voor zo'n klein dingetje. Maar leuk hoor. Mijn zusje had er ooit één: Wodan.
Alle reacties Link kopieren
Ga er ff langs met Appelhond Bi, wie weet wat voor een leuke combi-hond je dan krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel spannend Moos!





Wis je zo je post even... ? Ik ben uber voorzichtig..
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 31 oktober 2010 @ 08:49:

Ga er ff langs met Appelhond Bi, wie weet wat voor een leuke combi-hond je dan krijgt.





Ja!





Dat word ene leuke combi!!!
Alle reacties Link kopieren
We spreken elkaar morgen wel op msn Moos!
Hahaha Moos... Wodan



En hij wil haar alleen laten dekken door eentje van hetzelfde ras (hoeft niet met stamboom-gedoe te zijn). In haar laatste loops zijn periode zat er een chihuahua achter haar aan, maar mevrouw ging op haar kont zitten en stond onder geen beding meer op. En gelijk heeft ze... een chihuahua!!!
Appelhond is te groot voor haar, das zielig!
Alle reacties Link kopieren
Ja doen we Appel!



Bi, wanneer is ze weer loops? (M.a.w. hoop niet dat je nog lang hoeft te wachten)
Alle reacties Link kopieren
Is niet zielig Bi! Appelhond doet het met beleid.
Volgens mij is dat ongeveer 1 x per half jaar toch? Dan over een maand of 5 dus weer.
Wat denk jij van de bevalling Appel? Appelhondjes hebben een groot hoofd!
En ik wilde nu serieus gaan googlen op Appelhond om een plaatje te zoeken Denk niet dat google dat gaat vinden!
Alle reacties Link kopieren
Ik rook nog één peuk, drink nog één bakkie en dan ga ik man wakker maken. Pffff, dat is altijd zo'n ramp. Maar ik wil er bijtijds zijn.
Alle reacties Link kopieren
Dan kan ze toch even ingeknipt worden?
Alle reacties Link kopieren
Jemig Bi, dan duurt het nog minstens een half jaar!
Alle reacties Link kopieren
Daarna hechten en klaar!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 31 oktober 2010 @ 08:55:

Dan kan ze toch even ingeknipt worden? dan blijft er niks van over.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 31 oktober 2010 @ 08:55:

En ik wilde nu serieus gaan googlen op Appelhond om een plaatje te zoeken Denk niet dat google dat gaat vinden!Dat denk ik ook niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 31 oktober 2010 @ 08:56:

[...]





dan blijft er niks van over.
Alle reacties Link kopieren
Ik rook met je mee Moos! Gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Bi, ik zou op zoek gaan naar een ander nestje. Bianco is nu al enthousiast, dadelijk verwaterd het.
Ohhh ja jij gaat vandaag naar Hasselt he Moos?



Ik wens je alvast heeeel veel plezier!!
En in de moeder van Bi-hond-in-spé wordt NIET geknipt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven