3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Ik ga even googlen op turks bier
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 31 oktober 2010 @ 09:07:

[...]





Dat is de goden verzoeken. Bij één zuchtje wind ligt hij al omver.
Alle reacties Link kopieren
Budweiser?
Alle reacties Link kopieren
Effes
Hmmm Turks bier is Efes... das nie leuk genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Tuborg
Alle reacties Link kopieren
Effe klinkt wel lekker. Effie. Effies.
En qua karakter Appel... een mannetje of vrouwtje?



Hij/zij moet wel moet onze katten overweg kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Of Marc (die ga ik vandaag zien ) Ik ga wat doen, anders zit ik hier over een half uur nog.

Doeiii meissies, fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Hmm... ik denk dat het ras wat katten betreft niet veelk uitmaakt.

Als een hond als pup opgroeit met katten gaat dat bijna altijd goed.
En daarom willen we ook van dat nestje, want als het met de katten niet gaat dan neemt onze vriend hem/haar terug.

Hij/zij krijgt gewoon een proeftijd
Alle reacties Link kopieren
Fijne dag en avond en nacht Moos!
Heeel veel plezier Moos!!
Ik denk ook dat dat wel moet lukken hoor Appel... en misschien herkennen de katten het niet als zijnde een hond
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even douchen, tot zo!
Alle reacties Link kopieren
Haaaai Friezzzje... is je badkamer Bling-bling geworden?
Alle reacties Link kopieren
Zo bijgelezen!



Ik moet nog een keer poetsen, Bi. Vandaag nog maar een keer met een droge doek er bij langs.
Zo deden wij dat ook altijd Friezzz.. gewoon opwrijven met een ouwe handdoek.
Alle reacties Link kopieren




Goedemorgen! lekker geslapen allemaal?



Hier is het aan het regenen, heul vervelend want wil vanmiddag naar het strand met lief zusje!



Bi, wat leuk een puppy! ik ben voor een babyshower, kraamfeest en 3000+ namenloterij!



Friez, wat fijn dat het al opschiet met je badkamer, nog even en je kunt weer lekker thuis douchen!



Appel: lekker naar het bos! heerlijk! geniet ervan



Moos: veel plezier bij je festival (toch?)



Roos: is zo'n lichtwekker geen idee?
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen POp en Friez!
Alle reacties Link kopieren
Hondennamen voor Bi



Iskender (beschermer van de mensheid)

Khan (prins)

Zeki (wijs)

Onan (rijk)

Halil (dierbaar, vriend)

Goker (hemel, man)

Can (leven)

Baris (vredig)

Elmas (diamant)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Appel!
Alle reacties Link kopieren
Pop en APpel.



Bi: dat ga ik idd vandaag nog maar even doen.
Alle reacties Link kopieren
Friez!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven