3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
zondag 31 oktober 2010 om 14:36
Appel lief aanbod van je. Ik heb de HTC, de nieuwste. Graaf heeft de nieuwste Nokia. Die Nokia is meer een telefoon en die HTC is meer een computer. Beide bewust voor gekozen hoor.
Vragen? Heel veel, zo veel dat het geen zin heeft.
Ik kan Viva openen en reageren, ik kan mijn gmail checken, mijn facebook en hyves. Kan niet op de boerderie. Ik kan foto's maken, ik kan een beltoon instellen, ik kan smsjes sturen.
Voor nu is dat denk ik wel het belangrijkste.
Ik heb weinig aan mijn geheugenkaartje, hij is 8gb maar al bijna vol. Ik heb veel mp3tjes op de kaart staan en die wil ik er ook op maar het vreet dus ruimte.
Heb een ereader geinstalleerd en een paar boeken erop gezet (Wipneus en Pim, jeugdsentiment, ik heb op zolder zelfs nog een paar boekjes van ze).
Ik denk dat ik gewoon verschillende skins moet gaan maken met verschillende icoontjes zodat ik makkelijk overal bij kan.
Vragen? Heel veel, zo veel dat het geen zin heeft.
Ik kan Viva openen en reageren, ik kan mijn gmail checken, mijn facebook en hyves. Kan niet op de boerderie. Ik kan foto's maken, ik kan een beltoon instellen, ik kan smsjes sturen.
Voor nu is dat denk ik wel het belangrijkste.
Ik heb weinig aan mijn geheugenkaartje, hij is 8gb maar al bijna vol. Ik heb veel mp3tjes op de kaart staan en die wil ik er ook op maar het vreet dus ruimte.
Heb een ereader geinstalleerd en een paar boeken erop gezet (Wipneus en Pim, jeugdsentiment, ik heb op zolder zelfs nog een paar boekjes van ze).
Ik denk dat ik gewoon verschillende skins moet gaan maken met verschillende icoontjes zodat ik makkelijk overal bij kan.
zondag 31 oktober 2010 om 14:38
Ondertussen probeert hier ook het zonnetje door te komen.
Zojuist samen met minigravin een schilderijtje van haar ingepakt. Ik heb van die kleine canvasdoekjes die ze mag volkliederen. Toevallig lag er nog een reeds geschilderde dus die nemen we mee voor de verjaardag straks en een flesje wijn.
Minigravin heeft geholpen met inpakken, zij heeft het papier geknipt en zij heeft alles dichtgeplakt met prachtige prinsessenstickers....
En nu kletst ze honderduit tegen Graaf die ze net heeft wakker gemaakt. Ik hoor Graaf hele diepe zuchten uiten.....
Zojuist samen met minigravin een schilderijtje van haar ingepakt. Ik heb van die kleine canvasdoekjes die ze mag volkliederen. Toevallig lag er nog een reeds geschilderde dus die nemen we mee voor de verjaardag straks en een flesje wijn.
Minigravin heeft geholpen met inpakken, zij heeft het papier geknipt en zij heeft alles dichtgeplakt met prachtige prinsessenstickers....
En nu kletst ze honderduit tegen Graaf die ze net heeft wakker gemaakt. Ik hoor Graaf hele diepe zuchten uiten.....
zondag 31 oktober 2010 om 15:00
quote:friezinnetje schreef op 31 oktober 2010 @ 14:55:
Bi, wat is het beste schoonmaakmiddel voor de badkamer??
Weet ik niet, ik maakte ze altijd alleen maar vies, het schoonmaken was voor de klanten
In elk geval niet te agressieve middelen, dat is nooit goed. Gewoon vloeibare zeep ofzo is altijd goed.
Bi, wat is het beste schoonmaakmiddel voor de badkamer??
Weet ik niet, ik maakte ze altijd alleen maar vies, het schoonmaken was voor de klanten
In elk geval niet te agressieve middelen, dat is nooit goed. Gewoon vloeibare zeep ofzo is altijd goed.