3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Topic is weer open
Alle reacties Link kopieren
Pop!
Alle reacties Link kopieren
ah dan ga ik de vraag alsnog stellen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
moet je eerst even goed lezen daar Roos.

Voordag je ook een ws of ban hebt
Alle reacties Link kopieren
De zon schijnt!
Alle reacties Link kopieren
Over een half uur komt lief zusje en dan gaan we lekker naar het strand!
Alle reacties Link kopieren
ik ga even nadenken over hoe ik het vraag
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
wat fijn pop, dan kan je lekker naar het strand!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
wat fijn pop, dan kan je lekker naar het strand!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Pop stuur je ook wat zon richtig hiero!

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Appel lief aanbod van je. Ik heb de HTC, de nieuwste. Graaf heeft de nieuwste Nokia. Die Nokia is meer een telefoon en die HTC is meer een computer. Beide bewust voor gekozen hoor.



Vragen? Heel veel, zo veel dat het geen zin heeft.



Ik kan Viva openen en reageren, ik kan mijn gmail checken, mijn facebook en hyves. Kan niet op de boerderie. Ik kan foto's maken, ik kan een beltoon instellen, ik kan smsjes sturen.



Voor nu is dat denk ik wel het belangrijkste.



Ik heb weinig aan mijn geheugenkaartje, hij is 8gb maar al bijna vol. Ik heb veel mp3tjes op de kaart staan en die wil ik er ook op maar het vreet dus ruimte.



Heb een ereader geinstalleerd en een paar boeken erop gezet (Wipneus en Pim, jeugdsentiment, ik heb op zolder zelfs nog een paar boekjes van ze).



Ik denk dat ik gewoon verschillende skins moet gaan maken met verschillende icoontjes zodat ik makkelijk overal bij kan.
Ik heb een legging!!!!



PuberT heeft nog geen winterjas, hij zag geen leuke!



Deel 2 van mijn zoektocht wordt nu: bruine laarzen en mooie lange zachte lekker niet te warme trui voor op mn legging



Luun
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen probeert hier ook het zonnetje door te komen.



Zojuist samen met minigravin een schilderijtje van haar ingepakt. Ik heb van die kleine canvasdoekjes die ze mag volkliederen. Toevallig lag er nog een reeds geschilderde dus die nemen we mee voor de verjaardag straks en een flesje wijn.

Minigravin heeft geholpen met inpakken, zij heeft het papier geknipt en zij heeft alles dichtgeplakt met prachtige prinsessenstickers....



En nu kletst ze honderduit tegen Graaf die ze net heeft wakker gemaakt. Ik hoor Graaf hele diepe zuchten uiten.....
Vin... arme Graaf!
Alle reacties Link kopieren
ik ben even weg
Alle reacties Link kopieren
Oh Graaf was bij dat gedoe vannacht in Den Haag. En de ME was te laat.......
Alle reacties Link kopieren
en ook al weer terug!







Buuf was niet thuis
Wat voor gedoe Vin? Ik heb er niks van gehoord.



Das snel Friezzz
Alle reacties Link kopieren
ik kan soms heeeel snel.
Alle reacties Link kopieren
Bi, wat is het beste schoonmaakmiddel voor de badkamer??
Alle reacties Link kopieren
Bi, zie NOS.nl. Massale vechtpartij in Den Haag.
Alle reacties Link kopieren
En de ME heeft dus niets gedaan want ze waren te laat.
Alle reacties Link kopieren
oeps Graafje, hij is nog helemaal heel?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik heb het gelezen Vin... pfff lijkt me een enge situatie!
quote:friezinnetje schreef op 31 oktober 2010 @ 14:55:

Bi, wat is het beste schoonmaakmiddel voor de badkamer??

Weet ik niet, ik maakte ze altijd alleen maar vies, het schoonmaken was voor de klanten



In elk geval niet te agressieve middelen, dat is nooit goed. Gewoon vloeibare zeep ofzo is altijd goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven