Verjaardag anders vieren.....
zondag 31 oktober 2010 om 19:49
Je kunt ook gezellig met zijn allen gaan steengrillen. Is erg gezellig en je kunt daarbij er ook voor kiezen om na een uurtje van plek te verschuiven, zodat je niet alleen de mensen tegenover en naast je spreekt die avond. Bij veel restaurants kun je van tevoren een all-in prijs afspreken incl drank. Flessen wijn op tafel zijn dan ook erg handig.
zondag 31 oktober 2010 om 19:50
quote:mardjen schreef op 31 oktober 2010 @ 19:48:
Ik vind het bowl idee supergezellig en met 400 euro ga je dat zeker redden. Ook wel lekker `camp`
Kun je ook nog een bittergarnituur aan laten rukken.
Met zijn allen naar een zwembad.
Paintballen.
Ik vind het bowl idee supergezellig en met 400 euro ga je dat zeker redden. Ook wel lekker `camp`
Kun je ook nog een bittergarnituur aan laten rukken.
Met zijn allen naar een zwembad.
Paintballen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 31 oktober 2010 om 19:53
quote:jewelll schreef op 31 oktober 2010 @ 19:49:
Je kunt ook gezellig met zijn allen gaan steengrillen. Is erg gezellig en je kunt daarbij er ook voor kiezen om na een uurtje van plek te verschuiven, zodat je niet alleen de mensen tegenover en naast je spreekt die avond. Bij veel restaurants kun je van tevoren een all-in prijs afspreken incl drank. Flessen wijn op tafel zijn dan ook erg handig.Er zijn gisteren tien mensen verbrand in een steengrillrestaurant, omdat de gasfles ontplofte. Ik weet niet hoe het zit met TO, maar steengrillen is spontaan geen hobby meer.
Je kunt ook gezellig met zijn allen gaan steengrillen. Is erg gezellig en je kunt daarbij er ook voor kiezen om na een uurtje van plek te verschuiven, zodat je niet alleen de mensen tegenover en naast je spreekt die avond. Bij veel restaurants kun je van tevoren een all-in prijs afspreken incl drank. Flessen wijn op tafel zijn dan ook erg handig.Er zijn gisteren tien mensen verbrand in een steengrillrestaurant, omdat de gasfles ontplofte. Ik weet niet hoe het zit met TO, maar steengrillen is spontaan geen hobby meer.
zondag 31 oktober 2010 om 20:00
O bah wat een naar verhaal zeg! Heb het net even opgezocht want het was mij eerlijk gezegd ontgaan. Vreselijk bericht! Idd, laten we steengrillen dan maar even niet meer doen! Kaasfondue?
Workshop oid zoals hierboven genoemd is ook gezellig! en zit je niet zo vast aan de mensen die aan de tafel naast je gaan zitten.
Salsaworkshop?
Workshop oid zoals hierboven genoemd is ook gezellig! en zit je niet zo vast aan de mensen die aan de tafel naast je gaan zitten.
Salsaworkshop?
zondag 31 oktober 2010 om 20:05
Ik heb het ook een aantal keren in een restaurant gevierd en gooi na het eten een paar honderd euro op tafel en de rest delen mijn vrienden. Is in mijn vriendenkring niet raar. Daarna geef ik nog een paar rondjes in de kroeg en iedereen blij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 31 oktober 2010 om 20:09
Drankjes maken alles 'buiten de deur' een stuk duurder. Met zo'n (vind ik) ruim budget zou ik mooi thuis iets laten aanrukken door een catering of zo en drankjes gewoon inslaan.
Er zijn zelfs veel cateraars die servies meeleveren en onafgewassen mee terugnemen.
Hier heeft de poelier sinds kort iets leuks. Zo'n soort van grote electrische grillpan, formaat skottelbraai. Die bezorgen ze met mini kipspiesjes, balletjes, vleugeltjes en kebabjes etc. Ben even vergeten hoe het concept heet. Volgens mij incl. sauzen. Brood erbij, schaal tapas en wat lekkere smeerseltjes. Denk dat je hiermee voor de helft van het geld (max) klaar bent.
Er zijn zelfs veel cateraars die servies meeleveren en onafgewassen mee terugnemen.
Hier heeft de poelier sinds kort iets leuks. Zo'n soort van grote electrische grillpan, formaat skottelbraai. Die bezorgen ze met mini kipspiesjes, balletjes, vleugeltjes en kebabjes etc. Ben even vergeten hoe het concept heet. Volgens mij incl. sauzen. Brood erbij, schaal tapas en wat lekkere smeerseltjes. Denk dat je hiermee voor de helft van het geld (max) klaar bent.
zondag 31 oktober 2010 om 20:16
Ik heb wel eens een high tea gedaan voor groep vriendinnen, met een paar vriendinnen dagje sauna, uit eten met mijn ouders/broer en aanhang. Dan betaalde ik.
Een vriendin van me doet al een paar jaar wat er op de website van Beatrijs staat: restaurant uitkiezen en dan rondmailen hoe laat iedereen er moet zijn. De rekening wordt tot op de cent gedeeld met alle gasten, gatverdamme. Heb vorig jaar afgehaakt omdat ik het zat was. Vond het zo egocentrisch. Vier dan je verjaardag niet als je er niks in wil investeren. (ja ik ben streng )
Een vriendin van me doet al een paar jaar wat er op de website van Beatrijs staat: restaurant uitkiezen en dan rondmailen hoe laat iedereen er moet zijn. De rekening wordt tot op de cent gedeeld met alle gasten, gatverdamme. Heb vorig jaar afgehaakt omdat ik het zat was. Vond het zo egocentrisch. Vier dan je verjaardag niet als je er niks in wil investeren. (ja ik ben streng )
zondag 31 oktober 2010 om 20:17
zondag 31 oktober 2010 om 20:22
Met zijn allen uit eten gaan en dan alles door de gasten laten betalen vind ik ook nogal stom:S
Wat heel grappig is en een variant op uit eten gaan is detective dinner! Je gaat dan uit eten en krijgt een drie gangen menu voorgeschoteld (a la carte) en onderwijl speel je het moordspel. Door opdrachten uit te voeren en door je in te leven in de persoon die op je kaartje staat zul je dmv gesprekken met elkaar erachter moeten komen wie de 'moordenaar' is. Hebben wij deze zomer voor een vrijgezellendag gedaan en het was een groot succes!
detectivedinner.nl
Wat heel grappig is en een variant op uit eten gaan is detective dinner! Je gaat dan uit eten en krijgt een drie gangen menu voorgeschoteld (a la carte) en onderwijl speel je het moordspel. Door opdrachten uit te voeren en door je in te leven in de persoon die op je kaartje staat zul je dmv gesprekken met elkaar erachter moeten komen wie de 'moordenaar' is. Hebben wij deze zomer voor een vrijgezellendag gedaan en het was een groot succes!
detectivedinner.nl
zondag 31 oktober 2010 om 20:23
zondag 31 oktober 2010 om 20:25
Ja ik weet dat bowlen genoemd is Maar ik weet dat ze bij Knijn een uur bowlen en daarna 2 uur onbeperkt eten hebben voor 22 nog wat pp... als je dan nog met ze kan afspreken dat er voor ieder al 2 drankjes bij zit bij de prijs ofzo Dan heb je al veel te doen!!
Ik heb voor mijn verjaardag een wijnproeverij bij mij thuis geregeld (via vakantieveilingen.nl) We gaan bij mij thuis wijnproeven met een klein groepje (totaal zijn we met 9 of 10 ofzo) en daarna komen nog wat andere langs om wat te drinken (zorgen dat de wijn op gaat
)....Ook weer eens wat anders... ohja ik was voor 10 personen 70 euro voor t wijnproeven kwijt en ik hoef voor niets te zorgen behalve hapjes!! Dus is ook wel leuk (lijkt me hahaha geen idee nog ben pas over 2 weken jarig)...
Ik heb voor mijn verjaardag een wijnproeverij bij mij thuis geregeld (via vakantieveilingen.nl) We gaan bij mij thuis wijnproeven met een klein groepje (totaal zijn we met 9 of 10 ofzo) en daarna komen nog wat andere langs om wat te drinken (zorgen dat de wijn op gaat