De cadeautjesmaand
zondag 31 oktober 2010 om 20:39
De cadeautjesmaand komt er weer aan en daarbij de cadeautjes waar de tranen je van in de ogen springen.Zelf vier ik ook mijn verjaardag en heb ik altijd grote moeite met cadeautjes voor in huis en begin nu al te hopen dat niemand daar mee aan komt.
Wat vinden jullie verschrikkelijk om te krijgen en als het toch gebeurd, wat doe je er dan mee?
Wat vinden jullie verschrikkelijk om te krijgen en als het toch gebeurd, wat doe je er dan mee?
zondag 31 oktober 2010 om 22:04
zondag 31 oktober 2010 om 22:06
zondag 31 oktober 2010 om 22:09
Ik kreeg vorig jaar de mededeling van een vriendin dat ze een pink ribbon armband besteld had voor mij. Toen ik er een half jaar laterale toen het ter sprake kwam eens naar informeerde bleek dat ze hem met kerst aan haar moeder had gegeven. Heb er nooit iets anders voor gehad...vorige maand op mijn verjaardag kwam ze weer met lege handen Wang het kado lag nog thuis...heb haar er daarna niet meer over gehoord. Geef haar dit keer ook maar een lege doos denk ik..
zondag 31 oktober 2010 om 22:13
Ook ik houd elke verjaardag mijn hart vast. Ik heb duizend keer liever een kadobon, een potje jam of een doos eieren dan prularia.
Maar er zijn nou eenmaal mensen die het zo ontzetten leuk vinden om iets te geven -lees: prularia- wat je bijna vrijwillig verplicht in je huis moet laten staan, voor een poosje. Ik richt liever mijn huis zelf in, en ik vind het zonde voor het geld, geef dan niets. Ik zal het nooit laten blijken, maar probeer voor m'n verjaardag wel duidelijk te maken dat ik echt niet van dergelijke kado's houd. Helaas is er een handjevol mensen die beslist willen geven.
Maar er zijn nou eenmaal mensen die het zo ontzetten leuk vinden om iets te geven -lees: prularia- wat je bijna vrijwillig verplicht in je huis moet laten staan, voor een poosje. Ik richt liever mijn huis zelf in, en ik vind het zonde voor het geld, geef dan niets. Ik zal het nooit laten blijken, maar probeer voor m'n verjaardag wel duidelijk te maken dat ik echt niet van dergelijke kado's houd. Helaas is er een handjevol mensen die beslist willen geven.
zondag 31 oktober 2010 om 22:36
quote:supersas09 schreef op 31 oktober 2010 @ 22:27:
Ik kreeg trouwens een poos geleden de flow kado (het tijdschrift), sindsdien verslingerd eraan.Tijdschriften zijn altijd leuk om cadeau te krijgen. Heb een keer een jaar gekregen van The Living met enorm beauty cadeaupakket en de Sante voor een jaar. Heerlijk!
Ik kreeg trouwens een poos geleden de flow kado (het tijdschrift), sindsdien verslingerd eraan.Tijdschriften zijn altijd leuk om cadeau te krijgen. Heb een keer een jaar gekregen van The Living met enorm beauty cadeaupakket en de Sante voor een jaar. Heerlijk!
zondag 31 oktober 2010 om 22:40
zondag 31 oktober 2010 om 23:01
Ik heb op de een of andere manier altijd genoeg bad/douchespul in huis en hoef daar ook geen hele dure dingen ofzo van. Als ik zo'n setje ingepakt spul krijg (of waxinelichtjeshouders of andere meuk), dan bewaar ik het meestal in een soort 'lastminute-cadeautjesmand'. Voor spontane feestjes (geen tijd meer iets te kopen) of mensen die wat verder weg staan / als kleinigheidje voor iemand zomaar. (wel zorgen dat je het niet teruggeeft aan diegene van wie je het hebt gehad )
maandag 1 november 2010 om 00:28
maandag 1 november 2010 om 13:30
Ik heb weleens van mijn buurvrouw voor mijn verjaardag een spuuglelijk rugtasje gekregen, zo'n heel kleintje (was toen mode, maar toch) ik heb hem toen aan iemand meegegeven om te verkopen op de rommelmarkt waar ze naar toe ging.
Komt mijn buurvrouw glunderend de week erop met een nog cadeautje, een reserve rugzakje voor mij mocht degene die ze aan mij gegeven had kapot gaan. Had ze lekker goedkoop op de rommelmarkt gekocht zei ze
Misschien had ik haar niet zo enthousiast moeten bedanken...
Komt mijn buurvrouw glunderend de week erop met een nog cadeautje, een reserve rugzakje voor mij mocht degene die ze aan mij gegeven had kapot gaan. Had ze lekker goedkoop op de rommelmarkt gekocht zei ze
Misschien had ik haar niet zo enthousiast moeten bedanken...
dinsdag 2 november 2010 om 23:01
quote:Tuorrebout schreef op 31 oktober 2010 @ 21:47:
Een bedje met 2 muisjes er in. In de kleuren groen, rood en wit. Dit was ter ere van de geboorte van mijn dochter. Te vreselijk voor woorden. Het is in de kliko beland.
Dat klinkt als zo'n YvesRocher-cadeautje, "dat je áltijd mag houden, ook als je je bestelling retourneert".
Een bedje met 2 muisjes er in. In de kleuren groen, rood en wit. Dit was ter ere van de geboorte van mijn dochter. Te vreselijk voor woorden. Het is in de kliko beland.
Dat klinkt als zo'n YvesRocher-cadeautje, "dat je áltijd mag houden, ook als je je bestelling retourneert".
dinsdag 2 november 2010 om 23:02