Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Winkeltje leuk voor Nemo Vish?

Succes met zieke prupkes, nu bankhangen/Top Gear kijken met vent.
Editje? Hoe jij bedoel?
Knuffel voor alle zieke prupkes!

Een step voor Nemo? Of overdrijf ik nu:-)

Heb zin in eten; snack a jack jumbo is al op van Pep...

Aaah das Iphone

Nu weer rustig afwachten of Diriman HP nog eens uit gaat lezen
Je hebt ergens een naam gebruikt, Diertje. Vandaar. Snack a Jak vind ik trouwens buitengewoon goor. Ben jij nu meer aan het snoepen zonder sigaretten? Ik probeer zelf gewoon geen snoep of ander lekkers in huis te halen, maar eet nu wel vaker 's avonds nog een boterham met veeeeeel beleg. Of ik snijd nog blokjes kaas ofzo. Lekker dipsausje erbij, hmmmm.
Loretta is De Mol. Punt.
Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Tis tot hier en niet verder voor Idols bij mij vanavond!!

Hoe HOEEEE HOEE kunnen ze die etterende pubermannetjes nou allemaal door laten gaan en een flink aantal vrouwen dat veel beter zingt eruit flikkeren???!??? Het gaat kennelijk ECHT alleen om de stemmen per duur sms van alle jonge giebelende pubermeisjes van Nederland. Tsssk

Ik kijk niet meer.

Zo, dat is eruit
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Die nieuwe Snack a Jacks met sour cream of zo iets zijn lekkur!!

Ik ga laptop uitzetten, nog even tv koekeloeren en dan ins bed hinein. Bis morgen!!
Rustig Inad, rrrrrustig

Doei!
Nog even:

wat een farce!

Sorry hoor, maar, geloofwaardigheid: 0,000000

ik ben echt zo verbaasd!!!

Wat een kulprogramma.

Ik keek beetje tussen t supriseknutselen door, maar ging echt kijken toen jongetje voor de 4e keer totaal verknalde en dat kleine bloedzuigertje mag gewoon door! Tssskkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 02-12-2007 22:10
Reden: kan niet eens meer jongetje typen, zo boos ;-)
% gewijzigd
tsssssskkk

niet te filmen!!
Tralalalalalaaaaaaaaaaaaa

Arm Junaatje, en arm Prupske, beterschap voor alle ziekerdjes weer

Vish, ik twijfelde voor Chica ook over laptopperig ding, maar hoor alleen maar 'snel zat' verhalen. Ik twijfel nu over mooie babypop ala die donkere waar jij linkje voor plaatste tijd terug. Even nadenken nog, nog twee dagen

Snackajack is echt nepeten, bah

Kess, je doet het hardstikke goed hoor, stoer!!! Boterham dan beter dan snoepen inderdaad.

Star, zou zelf ook bijna stal kopen alleen vanwege eigen LP-adoratie, maar ben inmiddels beetje afgekickt

Diri, Fijn dat je er weer bent!
Uitgeraasd Inad? Ik heb niet gekeken dus niet echt met je mee bozen. Lukt het met je surprise? Ik wilde vragen wat je aan het maken bent en voor wie, maar aangezien Mille in de buurt is, is dat dan weer niet zo handig. Of weten jij en Mille van elkaar hoe en wat?

Hmmm, met sour creme klinkt dan toch wel weer goed. Vooruit, zal het eens proberen. Maar als het niet lekker is, kom ik bij jou klagen Pep!
Loretta is De Mol. Punt.
Mooie pop vind ik ook een leuk cadeau, Inad. Heb je nog tijd om alleen de stad in te gaan? Of lukt het ook met Chica erbij om stiekem sintinkopen te doen? Don en ik praten nu nog hardop tegen elkaar over wat we nog moeten doen en hoe leuk we het vinden om de cadeautjes te geven, maar dat kan volgend jaar vast niet meer. Kleine potjes hebben grote oren.
Loretta is De Mol. Punt.
Mille denkt dat ze weet wie ik heb en weet ook wie mij heeft, denkt ze. Mille is daar heeeeeeeeeeel erg sneaky in en probeert zo info los te peuteren en blikken te ontrafelen. Gelukkig kan ik haar wel in een waan laten

Zal morgen wel even fotos maken, surprise nu bijna af en gedicht vordert aardig.

Ja kleine potjes horen heel veeeeeel Ik praat met Chico wel in t Spaans over kadootjes e.d., maar volgens mij snapt ze dat deels ook wel dus t blijft uitkijken. Ik ga denk ik even in mijn pauze morgen. Heb op de site wel een hele lieve pop gezien.

Nu snel bed in. Truste allemaal. Ik slaap met mijn Tiara op
Goodmeurning!

Hoe is de nacht verlopen? Hier een popje met snot in haar oog ipv haar neus voor de verandering. Ziet er niet uit, net een dichtgeslagen oogje.
Achgos, Ceetje een prutoog . Hopelijk is dat niet zo pc-besmettelijk als de rest van de virusjes hier de laatste tijd!

Door jullie geklets over kado`s heb ik ineens zin om iets voor Wup te kopen voor de Kerst. Kerststal van LP *twijfel twijfel* of nog even broeden op iets anders. En ook maar eens een "My First Christmas" kerstbal scoren *braak*

Weer eens een nacht zonder voeding trouwens

Inad, bekomen van je Idols-tirade? Ik heb het niet gezien, kijk eigenlijk altijd alleen maar de voorrondes en dan geloof ik het wel....

Star zu hause heute of an die arbeit?
En weet jij ook (of denk je het te weten) wie Mille heeft? Ben benieuwd naar de foto, even kijken hoe creabea je bent geweest! Ben je er al uit of het een pop gaat worden?

Aaaah, Star, arm Ceetje! Dicht oogje is wel heel zielig, ja. Heeft ze er last van? Komt trouwens vast van de aanblik van die enge Sint....

Hier een kotskakloze nacht! We gaan nu dus echt weer de goede kant op. Tony is zelfs naar de psz. Daar riep hij vanmorgen meteen om, dus we proberen het maar. Eventueel haal ik hem wat eerder op.

Hoe is de nacht geweest met zieke Juna?
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb zo'n verschrikkelijke "my first x-mas"-sok voor in de boom. Ook om van te janken. Maar was ooit een vreselijk hormonale aankoop.
Loretta is De Mol. Punt.
Mooi dat de nacht kotskakloos was Kess!

Grrr, ik ben vergeten het raam dicht te doen op de slaapkamer en hoor via de babyfoon constant die kolere-aluminiumlamellen rammelen door de wind. En tot overmaat van ramp begint meneer nu ook beetje te piepen. Dahag ochtendslaapje
Oeh, My 1st Xmas sok is ook leuk! Doe es wat suggesties voor mooi symbolisch kado voor Wuppies eerste kerst, á la kerststal dus
Loretta is De Mol. Punt.
Loretta is De Mol. Punt.
Loretta is De Mol. Punt.
Of hang een buikfoto van vorig jaar in de boom. Das ook een soort van kerstbal natuurlijk!

Geen idee hoe ik die foto nou kleiner moet krijgen....
Loretta is De Mol. Punt.
Ow Kess, die is erg whahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven