Mode & Beauty alle pijlers

Piercings

01-11-2010 12:44 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kon zo snel geen topic over piercings vinden, dus bij deze alvast sorry als die er wel is..

Hoe denken jullie over piercings? Heb je zelf piercings? Hoeveel en waar? Ik ben gewoon nieuwsgierig omdat het toch wel helemaal hot is/was..

Wat vinden jullie dus van piercings??
ik zie er heel normaal uit

je moet me alleen niet in een mantelpakje proppen, das geen porum.
Leuk topic.

Ik heb een navelpiercing. Was 22 toen ik hem liet zetten.

Tja, geen echte originele piercing, maar vind 'em wel leuk. Zou mijn navel heel kaal vinden als ik hem eruit zou hou halen.

Heb ook een tong piercing gehad. Mocht ik niet in met werk. Dus ik had 'em 6 dagen niet in, en op mijn vrije dag deed ik 'em weer in. Toen kreeg ik een baan waarbij ik 7 dagen in de week werkte (7maanden lang), dus toen is ie dicht gegroeid. Ik mis hem soms nog wel, maar niet genoeg om 'em weer te laten zetten. Ben inmiddels ook 32, niet dat ik dat te oud vind, maar het hoeft niet meer zo van mij.

En ik heb ook veel gaatjes in mijn oren, maar draag eigenlijk nooit oorbellen.

Sommige piercings in het gezicht vind ik wel mooi, als het mooie kleine diamantjes zijn. En dan 1 piercing in het gezich, niet je hele gezicht vol. Tenzij je echt een punker bent, dan vind ik het wel heel erg gaaf.

Heb ook meerdere tattoo;s, kleintjes en op niet zichtbare plekken.

Guess, zou je wat meer kunnen vertellen over die pols piercing?

Foto? Website?
@ Kaatje
overigens laat ik over een weekje of 3 weer 2 nieuwe piercings zetten.
Kaatje, ik ben ook heel benieuwd naar jou.

Heb je mischien een foto? Mischien een waar je niet herkenbaar op staat?

Van de helft van de dingen die je noemt, zou ik niet eens weten waar het zit.....

En heb je 2 piercings door 1 tepel? Horizontaal en verticaal?

Past dat? Volgens mij past er bij mij geen een in!

Maar ik wil daar ook geen piercing.

Ik zou wel graag nog een 'christina' willen, maar dan niet door de klit, gewoon voor de sier.....
Kaatje: Waar?

Ik wil nog een tepelpiercing maar heb jij ook de ervaring dat rechts meer pijn doet dan links?!

Ik hoor het heel vaak nml
Een Christina zit toch in je bovenlip?

Of heb ik het nou mis?
Ik heb even gegoolded op pols piercing.

Ik vind dat best heel erg leuk.

Ik heb een tattoo op mijn linkerpols (onder mijn horloge bandje), dus mischien een piercing erbij, of de andere pols.....

Ik heb alleen erg lelijke polsen (ziekte van madelong), mischien leg ik er dan wel meer de nadruk op, of leid ik het juist er van af.....
heb een navelpiercing en wou altijd al een tongpiercing maar daarvoor was mijn tong helaas te kort
Een Christina piercing komt helemaal niet bij je clit of clithood in de buurt. Het is een piercing puur voor de sier, je hebt er ook niks aan qua gevoeligheid. Hij zit gewoon een stukje door je venusheuvel heen.

Ik heb nu even geen foto's bij de hand, misschien plaats ik er straks nog wel 1.

Ja, beide tepels 2 piercings: de horizontale een staafje van 3,2 mm en de verticale een staafje van 2,5 mm. Maar ik heb er helemaal geen last van, ik heb ze ook al jaren en ze zijn netjes genezen.

Ik laat overigens nog een extra setje outerlabia's op 3 mm erbij piercen. Just because i can
In Amerika ken ik de Christina als iets anders.....

Wikiperdia: A Christina piercing, also less commonly known as a Venus piercing, is a female genital piercing. It is located where the outer labia meet, below the pubic mound.[1] Unless the recipient has an extremely sympathetic anatomy, Christinas are usually considered surface piercings and have a high rejection rate. Due to anatomical variation, it is not possible with every woman. The piercing does not facilitate sexual stimulation and can be found uncomfortable when pressure is applied, for example when wearing tight pants.[2]
@ Vivagirl: dat zijn surfaces, en zo te zien gezet met een verkeerd sierraad. Overigens zijn piercings of micro dermals op die plek niet handig, je blijft veel te vaak hangen in kleding e.d. waardoor je piercing te vaak gaat irriteren en uiteindelijk kan dat resulteren in uitgroei.
gewoon een navelpiercing, denk zoals de meeste meiden gezet rond een jaar of 16.

Heb hem nog steeds, kan er geen afscheid van doen.
Kaatje, ook niet bij het zetten?

Ik vond het even heel gemeen maar na 2 paracetamolletjes die ik van de piercer kreeg geen last van gehad.

Behalve nu want iets te ruig weekend gehad
hier is een linkje, waar de christina piercing op staat:

http://wiki.bmezine.com/index.php/Christina_Piercing
ik vind eigenlijk geen enkele piercing bij een vrouw mooi, op de tongpiercing na..ook bij een man vind ik het niets..
dubbel
quote:kaatje_85 schreef op 01 november 2010 @ 13:52:

Een Christina piercing komt helemaal niet bij je clit of clithood in de buurt. Het is een piercing puur voor de sier, je hebt er ook niks aan qua gevoeligheid. Hij zit gewoon een stukje door je venusheuvel heen.

Zo zei ik het ook in mijn post. Niet door de clit, gewoon voor de sier.

Maar ik heb nu echt zin in die pols piercing! Vind 'em zo gaaf.

Vinden jullie dat het piercen (en het tattoeren) verslavend is?

De pijn, de kick......Ik weet het niet, maar ik wil meer!

Maar dan piercings, omdat die minder permanent zijn. En ik wil niet onder de tattoo's zitten, tenzij je echt voor een full body suit gaat. Ik vind het niet mooi, als je 2 tattoo's tegelijk ziet, die niks met elkaar te maken hebben. Gewoon mijn mening, als iemand het hier wel heeft, voel je aub niet aangesproken.
tuurlijk is het een kick, elke keer krijg je een shot adrenaline en dat smaakt naar meer. Afgezien daarvan vind ik het ook gewoon mooi, ik heb ook veel tattoos:

beide armen gesleeved tot de elleboog, polsen, voeten, bovenrug, onderrug, buik, sleutelbeenderen, beide onderbenen tot aan de knie. Maar uiteindelijk komt alles vol te staan.
Ik heb tattoos die op het oog niets met elkaar te maken hebben.

Maar ze staan voor mijn leven en mijn keuzes dus hebben ze allemaal met elkaar te maken
quote:kaatje_85 schreef op 01 november 2010 @ 13:53:

@ Vivagirl: dat zijn surfaces, en zo te zien gezet met een verkeerd sierraad. Overigens zijn piercings of micro dermals op die plek niet handig, je blijft veel te vaak hangen in kleding e.d. waardoor je piercing te vaak gaat irriteren en uiteindelijk kan dat resulteren in uitgroei.

Ik heb zomaar een willigkeurig plaatjes geplakt.

Heb jij er ook zo een? En welke tips heb je wel voor me?

Welk type sieraad is wel geschikt?
quote:miss_understood schreef op 01 november 2010 @ 13:58:

Ik heb tattoos die op het oog niets met elkaar te maken hebben.

Maar ze staan voor mijn leven en mijn keuzes dus hebben ze allemaal met elkaar te maken

Het is ook voor iedereen persoonlijk, is gewoon mijn smaak dat ik het voor mezelf niet wil.

Mijn tattoo's hebben totaal geen betekenis, gewoon iets leuks!

Tja.....

Ik heb een dolfijntje op mijn bil. Dat is wel het toppunt van een foute tattoo. En ook nog een slecht gezet! Ik wil hem veranderen/over tattoeeren, maar wil even goed na denken hoe en wat.
Ik heb diverse surfaces gehad, uiteindelijk zijn het piercings die in ruim 50% van alle gevallen uit gaan groeien.

Je moet het laten zetten met een speciaal surface sieraad, dus GEEN ''gebogen staafje'', gewoon recht staafje of nog erger: teflon staafje. Dan is het gedoemd te mislukken. Je hebt een sieraad nodig met opstaande pootjes, zo dus: |____|

Ik weet niet waar je woont maar in Tilburg zit een goede shop die veel ervaring heeft met deze soort piercings.

O ja, en ik zou het afraden, een surface op je pols, zoals ik al zei ga je daar heel veel aan blijven haken met kleding e.d.
Ik woon niet in Nederland.

Op welke plek raad je dan een surface aan?
nou ja, dat kan overal natuurlijk, maar hou er wel rekening mee dat ie grote kans van uitgroeien heeft.

Sternum kan (dat is tussen je borsten)

sleutelbeenderen kan ook, eigenlijk kan alles wel, zolang het plekken zijn die niet teveel bewegen en waar je niet teveel gevaar loopt van blijven hangen met dat ding.

Overigens zou je ook micro dermals kunnen overwegen. (Die waren bij mij ook niet succesvol, heb er 8 gehad maar misschien werkt het wel voor jou)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven