Piercings
maandag 1 november 2010 om 12:44
maandag 1 november 2010 om 12:45
Ik zal zelf maar gelijk beginnen.
Dat ik 16 was kreeg ik mijn navel piercing, dat ik 18 was m,n tongpiercing en dat ik 21 was een piercing op m,n pols (micro dermal).
Piercings vind ik zeker mooi! Alleen in m,n gezicht zou ik nooit doen!! Ook voor je werk etc lijkt me dit niet handig..
Zijn er ook mensen die door hun piercings problemen hebben gehad op het werk?
Dat ik 16 was kreeg ik mijn navel piercing, dat ik 18 was m,n tongpiercing en dat ik 21 was een piercing op m,n pols (micro dermal).
Piercings vind ik zeker mooi! Alleen in m,n gezicht zou ik nooit doen!! Ook voor je werk etc lijkt me dit niet handig..
Zijn er ook mensen die door hun piercings problemen hebben gehad op het werk?
maandag 1 november 2010 om 12:50
Heb een navelpiercing die eigenlijk totaal misplaatst is bij een figuur als die van mij (maar ja, op mijn 16e toen ik hem kreeg was ik nog erg slank), maar toch kan ik me er niet toe zetten hem eruit te halen.
Heb ook een tongpiercing. Laten zetten op mijn 18e, nadat ik bij mijn bijbaantje eindelijk een baas kreeg die het goed vond. Ben nog steeds gecharmeerd van een 'tongpiercing'. Heeft iets sensueels op een niet heel sterk aanwezige manier.
Zal zelf ook geen "zichtbare" piercings in het gezicht laten zetten, hoewel het bij sommige mensen erg leuk staat.
Heb ook een tongpiercing. Laten zetten op mijn 18e, nadat ik bij mijn bijbaantje eindelijk een baas kreeg die het goed vond. Ben nog steeds gecharmeerd van een 'tongpiercing'. Heeft iets sensueels op een niet heel sterk aanwezige manier.
Zal zelf ook geen "zichtbare" piercings in het gezicht laten zetten, hoewel het bij sommige mensen erg leuk staat.
Carpe diem
maandag 1 november 2010 om 12:51
Leuk topic! Zeker omdat de meningen zo verdeeld zijn over piercins (en net zo over tattoos trouwens!).
Zelf heb ik een navelpiericing gehad vanaf mijn 16e tot mijn 19e. Nu alleen nog een piericing bovenin mijn oorschelp.
Ik vind piericings altijd wel leuk zolang het er niet heel erg veel zijn. Piercings in het gezicht vind ik minder, komt op mij snel wat ordinair over en idd ook lastig met werk!
Persoonlijk vind ik piercings wel erg leeftijdsgebonden. Vind ze leuk als je tussen de 16 en 30 bent en daarna eigenlijk niet meer... Hoe denken jullie hierover?
Zelf heb ik een navelpiericing gehad vanaf mijn 16e tot mijn 19e. Nu alleen nog een piericing bovenin mijn oorschelp.
Ik vind piericings altijd wel leuk zolang het er niet heel erg veel zijn. Piercings in het gezicht vind ik minder, komt op mij snel wat ordinair over en idd ook lastig met werk!
Persoonlijk vind ik piercings wel erg leeftijdsgebonden. Vind ze leuk als je tussen de 16 en 30 bent en daarna eigenlijk niet meer... Hoe denken jullie hierover?
maandag 1 november 2010 om 12:52
maandag 1 november 2010 om 12:53
maandag 1 november 2010 om 12:54
maandag 1 november 2010 om 12:55
Je hebt ook kans dat het gaatje niet meer dicht gaat als de piercing er al wat jaren in zit..
En ja heel veel werkgevers doen moeilijk over een tongpiercing.. Ik heb toen ooit eens bij een bakker gewerkt en daar mocht het echt niet. Ik heb het toch gedaan en m,n piercer gevraagd het zo ver mogelijk naar achter te zetten.. Ze zijn er daar nooit achter gekomen.. En nu werk ik alweer vanaf april op kantoor en daar zeiden ze twee weken geleden inene heb jij een tongpiercing?! Hahaha, wel grappig om dan al die verbaasde koppies te zien:)
Bij sommige zijn ze ook zeker mooi maar ik vind het er wel snel ordinair uit zien ofzo.. Vooral als je een groot deel van het staafje kan zien.. Erg jammer altijd,, Maar bij sommige staat het inderdaad erg leuk:)
En ja heel veel werkgevers doen moeilijk over een tongpiercing.. Ik heb toen ooit eens bij een bakker gewerkt en daar mocht het echt niet. Ik heb het toch gedaan en m,n piercer gevraagd het zo ver mogelijk naar achter te zetten.. Ze zijn er daar nooit achter gekomen.. En nu werk ik alweer vanaf april op kantoor en daar zeiden ze twee weken geleden inene heb jij een tongpiercing?! Hahaha, wel grappig om dan al die verbaasde koppies te zien:)
Bij sommige zijn ze ook zeker mooi maar ik vind het er wel snel ordinair uit zien ofzo.. Vooral als je een groot deel van het staafje kan zien.. Erg jammer altijd,, Maar bij sommige staat het inderdaad erg leuk:)
maandag 1 november 2010 om 12:59
@jewel, ik denk niet dat ik er echt een bepaalde leeftijd aan wil binden maar ik hoef een oma niet te zien met een tongpiercing/navelpiercing etc:-P..
Ik moet ook zeggen dat ik zwanger was (uiteindelijk foute zwangerschap gehad) heb ik er wel serieus over nagedacht om m,n tongpiercing eruit te halen.. Een moeder met een tongpiercing.. Haha, ik wist niet zo goed wat ik ervan moest vinden..
@eefje, ja neuspiercings zijn vaak taboe op het werk..
Ik moet ook zeggen dat ik zwanger was (uiteindelijk foute zwangerschap gehad) heb ik er wel serieus over nagedacht om m,n tongpiercing eruit te halen.. Een moeder met een tongpiercing.. Haha, ik wist niet zo goed wat ik ervan moest vinden..
@eefje, ja neuspiercings zijn vaak taboe op het werk..
maandag 1 november 2010 om 13:26
Ik hou ook van piercings
Heb een helix piercing laten zetten nadat mijn geschoten gaatjes daar steeds bleven ontsteken na 12 jaar.
Had eerder 15 oorbellen maar nu nog maar 2.
Sinds een jaar een trachus piercing en al 13 jaar een tongpiercing.
Mijn laatste aanwinst is een tepelpiercing, heb ik nu 3 maand ofzo en ben er zo blij mee!!
Heb een helix piercing laten zetten nadat mijn geschoten gaatjes daar steeds bleven ontsteken na 12 jaar.
Had eerder 15 oorbellen maar nu nog maar 2.
Sinds een jaar een trachus piercing en al 13 jaar een tongpiercing.
Mijn laatste aanwinst is een tepelpiercing, heb ik nu 3 maand ofzo en ben er zo blij mee!!
maandag 1 november 2010 om 13:28
Ik heb een tongpiercing nu bijna een jaar. Ik werk bij de thuiszorg en heel zelden ziet iemand hem dus nooit geen problemen mee gehad.
Ook heb ik een piercing bovenin me oor maar dat vind ik meer gewoon een oorbel.
En ik wil heel graag een tepelpiercing maar heb hele kleine tepels ( echt heel klein ) en daarom nog niet de moed gehad om een shop binnen te stappen.
Ook heb ik een piercing bovenin me oor maar dat vind ik meer gewoon een oorbel.
En ik wil heel graag een tepelpiercing maar heb hele kleine tepels ( echt heel klein ) en daarom nog niet de moed gehad om een shop binnen te stappen.
maandag 1 november 2010 om 13:28
maandag 1 november 2010 om 13:32
ik heb:
tunnels van 20 mm
2 x rook
2 x conch op 2,5 mm
industrial
3 x helix
tragus
septum 2 mm
navel
horizontale tepelpiercings
verticale tepelpiercings
labret
VCH op 3,2 mm
outerlabia's op 3 mm
venoms (2 tongpiercings naast elkaar)
gehad:
surfacebar nek
surfacebar sternum (2 keer)
8 micro dermals
6 keer surface navel
eskimo
surfacebar enkel
antiragus 2 x
tragus rechts
2 x orbital
2 tongpiercings achter elkaar
2 tunnels van 6 mm (boven die van 20 mm)
Daarbij ook nog een body-suit in wording dus ook inkt genoeg, geen probleem met werk, heb een goede en representatieve baan.
tunnels van 20 mm
2 x rook
2 x conch op 2,5 mm
industrial
3 x helix
tragus
septum 2 mm
navel
horizontale tepelpiercings
verticale tepelpiercings
labret
VCH op 3,2 mm
outerlabia's op 3 mm
venoms (2 tongpiercings naast elkaar)
gehad:
surfacebar nek
surfacebar sternum (2 keer)
8 micro dermals
6 keer surface navel
eskimo
surfacebar enkel
antiragus 2 x
tragus rechts
2 x orbital
2 tongpiercings achter elkaar
2 tunnels van 6 mm (boven die van 20 mm)
Daarbij ook nog een body-suit in wording dus ook inkt genoeg, geen probleem met werk, heb een goede en representatieve baan.
maandag 1 november 2010 om 13:33
Ik heb een neuspiercing en eentje boven in me oorschelp.
Heb verder met me neuspiercing nooit klachten gehad op het werk.
Zou ook nog graag een traguspiercing willen, maar vind mijn oren niet zo mooi dus ben bang dat dat alleen maar meer aandacht op mijn oren legt.
Gister zag ik een meisje met 3 piercing in der onderlip eentje in haar wenkbrauw in der neus en nog schuin boven haar mond.
Ik denk ook wel dat het aan je uiterlijk ligt.
Bij sommige kunnen piercings er snel ordinair uitzien, vooral als je dan ook nog een dikke plak make up op je gezicht heb.
Heb verder met me neuspiercing nooit klachten gehad op het werk.
Zou ook nog graag een traguspiercing willen, maar vind mijn oren niet zo mooi dus ben bang dat dat alleen maar meer aandacht op mijn oren legt.
Gister zag ik een meisje met 3 piercing in der onderlip eentje in haar wenkbrauw in der neus en nog schuin boven haar mond.
Ik denk ook wel dat het aan je uiterlijk ligt.
Bij sommige kunnen piercings er snel ordinair uitzien, vooral als je dan ook nog een dikke plak make up op je gezicht heb.