Vivamod
donderdag 21 oktober 2010 om 16:42
Beste allemaal,
Ik heb het topic 'Angels 4' gesloten, en wil in dit topic graag wat vragen beantwoorden die ik hier en daar voorbij zag komen.
* Was de permaban van HPL een vooropgezet plan?
Nee, de permaban was geen vooropgezet plan. We hebben deze ban gegeven na eerdere tijdelijke bans en hebben hierin zorgvuldig gehandeld. Het was een weloverwogen beslissing waar ik nog steeds helemaal achter sta. De ban wordt dan ook niet teruggedraaid.
* Waar blijft een reactie van de angels?
De angels reageren op mijn verzoek niet inhoudelijk op de onrust van de laatste weken. Ik wil jullie vragen om ze ook niet in hun moderatortopics of in andere topics om antwoorden te vragen: daarmee worden ze in hun modereerwerkzaamheden belemmerd. Ik wil jullie verder verzoeken jullie vragen/opmerkingen over deze onrust centraal in dit topic te houden. Ik zal dan kijken in hoeverre ik kan antwoorden, zonder er een eindeloze discussie van te maken. Na dit bericht kan ik pas morgenochtend weer reageren aangezien ik verder afwezig ben.
* Was je partijdig in de kwestie rondom Hans?
Als ik een klacht ontvang over een forummer, neem ik de klager en de klacht altijd serieus. Dat heb ik ook gedaan met een klacht die ik in dit geval kreeg over Hans. Ik heb zijn berichten in de gaten gehouden, maar kwam tot de conclusie dat er geen enkele reden was om in te grijpen. Nogmaals: we kunnen alleen ingrijpen op dingen die op het forum gebeuren. We kunnen niet handelen op basis van zaken die zich achter de schermen van het forum afspelen (via mail, op andere fora, irl etc).
* We vinden dat Angel 2 met een privé-nick over de grenzen is gegaan. Waarom is er niet ingegrepen?
Allereerst vind ik het vervelend dat er op verschillende plekken privé-nicks van Angel 2 bekend zijn gemaakt. De angels zijn enige tijd geleden teruggegaan in de anonimiteit en hadden daar een heel goede reden voor.
Als angels naar de mening van Viva over grenzen heen gaan, zullen we ze daarop aanspreken en/of ze vragen hun vleugels neer te leggen. In het geval van Angel Two vinden we niet dat zij de gedragsregels voor de angels overschreden heeft.
Tot slot wil ik een eerder bericht nog herhalen: Viva gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens (zie: www.viva.nl/privacy). Bij het aanmaken van een account geef je Viva toestemming om je persoonsgegevens (e-mailadres, eventueel ingevulde echte naam, geboortedatum e.d.) op te slaan. Deze toestemming kun je echter altijd weer intrekken. Als je een mail stuurt naar forum@viva.nl verwijderen we dan ook je persoonsgegevens uit ons systeem en veranderen we je gebruikersnaam op jouw verzoek in iets anoniems. Consequentie is dan wel dat het account niet meer werkt.
groetjes, Naomi
Ik heb het topic 'Angels 4' gesloten, en wil in dit topic graag wat vragen beantwoorden die ik hier en daar voorbij zag komen.
* Was de permaban van HPL een vooropgezet plan?
Nee, de permaban was geen vooropgezet plan. We hebben deze ban gegeven na eerdere tijdelijke bans en hebben hierin zorgvuldig gehandeld. Het was een weloverwogen beslissing waar ik nog steeds helemaal achter sta. De ban wordt dan ook niet teruggedraaid.
* Waar blijft een reactie van de angels?
De angels reageren op mijn verzoek niet inhoudelijk op de onrust van de laatste weken. Ik wil jullie vragen om ze ook niet in hun moderatortopics of in andere topics om antwoorden te vragen: daarmee worden ze in hun modereerwerkzaamheden belemmerd. Ik wil jullie verder verzoeken jullie vragen/opmerkingen over deze onrust centraal in dit topic te houden. Ik zal dan kijken in hoeverre ik kan antwoorden, zonder er een eindeloze discussie van te maken. Na dit bericht kan ik pas morgenochtend weer reageren aangezien ik verder afwezig ben.
* Was je partijdig in de kwestie rondom Hans?
Als ik een klacht ontvang over een forummer, neem ik de klager en de klacht altijd serieus. Dat heb ik ook gedaan met een klacht die ik in dit geval kreeg over Hans. Ik heb zijn berichten in de gaten gehouden, maar kwam tot de conclusie dat er geen enkele reden was om in te grijpen. Nogmaals: we kunnen alleen ingrijpen op dingen die op het forum gebeuren. We kunnen niet handelen op basis van zaken die zich achter de schermen van het forum afspelen (via mail, op andere fora, irl etc).
* We vinden dat Angel 2 met een privé-nick over de grenzen is gegaan. Waarom is er niet ingegrepen?
Allereerst vind ik het vervelend dat er op verschillende plekken privé-nicks van Angel 2 bekend zijn gemaakt. De angels zijn enige tijd geleden teruggegaan in de anonimiteit en hadden daar een heel goede reden voor.
Als angels naar de mening van Viva over grenzen heen gaan, zullen we ze daarop aanspreken en/of ze vragen hun vleugels neer te leggen. In het geval van Angel Two vinden we niet dat zij de gedragsregels voor de angels overschreden heeft.
Tot slot wil ik een eerder bericht nog herhalen: Viva gaat zorgvuldig om met persoonsgegevens (zie: www.viva.nl/privacy). Bij het aanmaken van een account geef je Viva toestemming om je persoonsgegevens (e-mailadres, eventueel ingevulde echte naam, geboortedatum e.d.) op te slaan. Deze toestemming kun je echter altijd weer intrekken. Als je een mail stuurt naar forum@viva.nl verwijderen we dan ook je persoonsgegevens uit ons systeem en veranderen we je gebruikersnaam op jouw verzoek in iets anoniems. Consequentie is dan wel dat het account niet meer werkt.
groetjes, Naomi
maandag 1 november 2010 om 15:07
Barbabella en Sgaapie;
"Verder kan ik er niet op ingaan, omdat e-mails vertrouwelijk zijn. Gelieve deze discussie dus verder te laten liggen, bedankt."
Het posten van e-mails betekent dat de discussie door blijft gaan. Dat lijkt me nergens voor nodig, mijn statement lijkt me duidelijk genoeg .
"Verder kan ik er niet op ingaan, omdat e-mails vertrouwelijk zijn. Gelieve deze discussie dus verder te laten liggen, bedankt."
Het posten van e-mails betekent dat de discussie door blijft gaan. Dat lijkt me nergens voor nodig, mijn statement lijkt me duidelijk genoeg .
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 1 november 2010 om 15:12
Waarom is er geen vervanging voor Naomi, als Naomi kennelijk zo van belang is voor het functioneren van het forum en bepaalde beslissingen alleen door haar mogen worden genomen? Normale bedrijven hebben ook vervanging door een collega bij ziekte, dan zou je dan, naar mijn mening, ook van een bedrijf als Sanoma mogen verwachten.
maandag 1 november 2010 om 15:14
Pfoeh, ik ga nu toch echt weer even opschonen. En daarna ga ik een tijdje offline, ik zit hier al weer best lang... ik wil jullie graag nogmaals verzoeken echt alleen vragen te stellen. Anders is het straks helemaal geen doen om er weer door te komen.... Bedankt voor jullie medewerking.
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 1 november 2010 om 15:23
Iris, zoals gezegd is er in overleg besloten het napraten niet toe te staan. Ook niet in dit geval. Ik begrijp enerzijds dat er behoefte aan is, anderzijds wekt het allerhande speculaties en overtredingen van de regels in de hand. Dat laatste weegt voor ons zwaarder dan het eerste.
Iwannalive, zoals ik meermalen heb gezegd is dit topic enkel voor nieuwe vragen. Opmerkingen, discussies etc. worden dus verwijderd.
Iwannalive, zoals ik meermalen heb gezegd is dit topic enkel voor nieuwe vragen. Opmerkingen, discussies etc. worden dus verwijderd.
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 1 november 2010 om 15:29
Zijn wij dan niet naar dit topic doorverwezen toen het vorige werd dichtgegooid? Is het dan zo raar dat hier dan de discussie verder gaat?
Maar jullie hebben het allemaal lekker onder controle? Maak je het zo niet veel erger dan het al is?
Nou ja zal ik maar gaan nadenken om hier minder te komen? Had ik een ban van een week, denk je dat ik dat door had? Nee? Had ik de hele week niet eens de behoefte om in te loggen? Terwijl ik hier normaal wel elke dag even wat kwam tikken of niet?
Allemaal vragen? Niet lullig naar jou bedoeld, maar het beleid s*cks of niet?
Maar jullie hebben het allemaal lekker onder controle? Maak je het zo niet veel erger dan het al is?
Nou ja zal ik maar gaan nadenken om hier minder te komen? Had ik een ban van een week, denk je dat ik dat door had? Nee? Had ik de hele week niet eens de behoefte om in te loggen? Terwijl ik hier normaal wel elke dag even wat kwam tikken of niet?
Allemaal vragen? Niet lullig naar jou bedoeld, maar het beleid s*cks of niet?
maandag 1 november 2010 om 15:42
SantaClown, je kunt Viva Angel 1,3 en 4 mailen.
Iwannalive, ik vind het nogal flauw je mening 'dan maar in de vorm van vragen te geven', zodat ie wellicht niet verwijderd wordt. Deze tactiek laat ik één keer staan, hierna zal ik ook die posts verwijderen.
Ik heb verder inmiddels denk ik duidelijk genoeg gemaakt dat hier vragen kunnen worden gesteld, maar dat discussie niet de bedoeling is en dat een napraattopic niet mag worden geopend.
Iwannalive, ik vind het nogal flauw je mening 'dan maar in de vorm van vragen te geven', zodat ie wellicht niet verwijderd wordt. Deze tactiek laat ik één keer staan, hierna zal ik ook die posts verwijderen.
Ik heb verder inmiddels denk ik duidelijk genoeg gemaakt dat hier vragen kunnen worden gesteld, maar dat discussie niet de bedoeling is en dat een napraattopic niet mag worden geopend.
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 1 november 2010 om 16:44
Vanaf mijn vorige bericht is er geen nieuwe vraag meer gesteld. Ik ga de berichten dan ook verwijderen.
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 1 november 2010 om 16:54
quote:Viva Angel3 schreef op 01 november 2010 @ 15:42:
Iwannalive, ik vind het nogal flauw je mening 'dan maar in de vorm van vragen te geven', zodat ie wellicht niet verwijderd wordt. Deze tactiek laat ik één keer staan, hierna zal ik ook die posts verwijderen.
Ik heb verder inmiddels denk ik duidelijk genoeg gemaakt dat hier vragen kunnen worden gesteld, maar dat discussie niet de bedoeling is en dat een napraattopic niet mag worden geopend.
Angel 3, ik heb hier gisteren een serieus bedoelde vraag aan Naomi gepost, waarna ik een ban van 24 uur kreeg van Angel2.
Ik wil eigenlijk de vraag nog een keer stellen, want het gaat om de onduidelijkheid van de OP. Daar staan nu alleen antwoorden van Naomi op eerdere vragen en eigenlijk blijkt er niet uit wat nu eigenlijk de bedoeling is van dit topic. Met een duidelijkere omschrijving zal men misschien gerichter posten en hebben jullie minder werk.
Btw, ik had een kwartier voor mijn ban ook een waarschuwing gekregen voor het negeren van een topicwaarschuwing, die ik echter niet had gezien omdat deze vlak voor mijn posting door Angel2 was neergezet. Ik heb nog geprobeerd dit aan haar uit te leggen, maar helaas was ze niet voor rede vatbaar. En omdat mijn vraag aan Naomi blijkbaar ook niet mocht, kreeg ik dus een ban.
Om een lang verhaal nog langer te maken: in de topicwaarschuwingen werd telkens door jullie verwezen naar de OP. Maar de OP is dus niet duidelijk wat mij betreft...en zo is het cirkeltje weer rond.
Mijn vraag is dus eigenlijk waarom ik die vraag aan Naomi over de onduidelijke OP niet mocht stellen, want schiet mij maar lek, ik snap er helemaal niets meer van wat er nou wel en niet mag....
Ik heb mensen het hier trouwens véél bonter zien maken dan ik en die kregen geen waarschuwing of ban. Wat ik deed was nou niet echt banwaardig. Ik ben notabene net terug van 3 jaar weggeweest, dus om nou te zeggen dat ik het hier al op scherp had gezet....maar goed, ik heb net teruggelezen en begrijp dat Angel2 haar vleugels in de wilgen heeft gehangen. Dat is beter voor iedereen, want ik heb 't idee dat ze het allemaal niet meer zo helder zag (en dan verwijs ik even naar het waarschuwingen en bantopic)
Iwannalive, ik vind het nogal flauw je mening 'dan maar in de vorm van vragen te geven', zodat ie wellicht niet verwijderd wordt. Deze tactiek laat ik één keer staan, hierna zal ik ook die posts verwijderen.
Ik heb verder inmiddels denk ik duidelijk genoeg gemaakt dat hier vragen kunnen worden gesteld, maar dat discussie niet de bedoeling is en dat een napraattopic niet mag worden geopend.
Angel 3, ik heb hier gisteren een serieus bedoelde vraag aan Naomi gepost, waarna ik een ban van 24 uur kreeg van Angel2.
Ik wil eigenlijk de vraag nog een keer stellen, want het gaat om de onduidelijkheid van de OP. Daar staan nu alleen antwoorden van Naomi op eerdere vragen en eigenlijk blijkt er niet uit wat nu eigenlijk de bedoeling is van dit topic. Met een duidelijkere omschrijving zal men misschien gerichter posten en hebben jullie minder werk.
Btw, ik had een kwartier voor mijn ban ook een waarschuwing gekregen voor het negeren van een topicwaarschuwing, die ik echter niet had gezien omdat deze vlak voor mijn posting door Angel2 was neergezet. Ik heb nog geprobeerd dit aan haar uit te leggen, maar helaas was ze niet voor rede vatbaar. En omdat mijn vraag aan Naomi blijkbaar ook niet mocht, kreeg ik dus een ban.
Om een lang verhaal nog langer te maken: in de topicwaarschuwingen werd telkens door jullie verwezen naar de OP. Maar de OP is dus niet duidelijk wat mij betreft...en zo is het cirkeltje weer rond.
Mijn vraag is dus eigenlijk waarom ik die vraag aan Naomi over de onduidelijke OP niet mocht stellen, want schiet mij maar lek, ik snap er helemaal niets meer van wat er nou wel en niet mag....
Ik heb mensen het hier trouwens véél bonter zien maken dan ik en die kregen geen waarschuwing of ban. Wat ik deed was nou niet echt banwaardig. Ik ben notabene net terug van 3 jaar weggeweest, dus om nou te zeggen dat ik het hier al op scherp had gezet....maar goed, ik heb net teruggelezen en begrijp dat Angel2 haar vleugels in de wilgen heeft gehangen. Dat is beter voor iedereen, want ik heb 't idee dat ze het allemaal niet meer zo helder zag (en dan verwijs ik even naar het waarschuwingen en bantopic)
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 1 november 2010 om 17:12
maandag 1 november 2010 om 17:35
Ik kom net binnenvallen en heb dus de commotie van vandaag gemist. Ik begrijp dat Angel 2 haar vleugels heeft neergelegd en een topic heeft geopend dat nogal wat stof heeft doen opwaaien.
Twee, ik weet niet wat zich verder nog buiten mijn (forum)zicht heeft afgespeeld, maar ik denk wel dat dit een verstandige beslissing is. Het ga je goed, er is leven na de vleugels...
En aan Drie wil ik nog even kwijt dat ik jouw aanpak en stijl vandaag als verfrissend en voorkomend ervaar en dat is heel welkom en prettig moet ik zeggen. Ga zo door!
Verder had ik gisteren een post geplaatst met een vraag aan Noami waarom er geen moderator/feedbackpijler is. Wellicht is die ondergesneeuwd, maar het onderwerp lijkt toch iets om te overwegen.
Twee, ik weet niet wat zich verder nog buiten mijn (forum)zicht heeft afgespeeld, maar ik denk wel dat dit een verstandige beslissing is. Het ga je goed, er is leven na de vleugels...
En aan Drie wil ik nog even kwijt dat ik jouw aanpak en stijl vandaag als verfrissend en voorkomend ervaar en dat is heel welkom en prettig moet ik zeggen. Ga zo door!
Verder had ik gisteren een post geplaatst met een vraag aan Noami waarom er geen moderator/feedbackpijler is. Wellicht is die ondergesneeuwd, maar het onderwerp lijkt toch iets om te overwegen.
maandag 1 november 2010 om 17:52
Naast je snelle en slagvaardige optreden (al ben ik het niet overal mee eens maar ik kreeg antwoord en dat is prima!!) toch nog een vraag....
3, waarom krijgt een forum(st)er een ban omdat ze post dat iemand met een waarschuwing kan mailen met betr. angel om uitleg. Is dat niet wijzen op gewone forumzaken en onbanwaardig?
3, waarom krijgt een forum(st)er een ban omdat ze post dat iemand met een waarschuwing kan mailen met betr. angel om uitleg. Is dat niet wijzen op gewone forumzaken en onbanwaardig?
maandag 1 november 2010 om 19:19
quote:Emmm schreef op 01 november 2010 @ 19:11:
Een vraag aan een van de Angels danwel Naomi: als ik een in mijn ogen onterechte waarschuwing van Angel 2 heb gekregen, wie moet ik dan nu mailen om uitleg te krijgen?Die vraag heb ik eigenlijk ook achteraf wel, en dan over een waarschuwing én een ban van 24 uur die ik achter de rug heb. Angel2 was namelijk niet voor rede vatbaar gisteren.
Een vraag aan een van de Angels danwel Naomi: als ik een in mijn ogen onterechte waarschuwing van Angel 2 heb gekregen, wie moet ik dan nu mailen om uitleg te krijgen?Die vraag heb ik eigenlijk ook achteraf wel, en dan over een waarschuwing én een ban van 24 uur die ik achter de rug heb. Angel2 was namelijk niet voor rede vatbaar gisteren.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
maandag 1 november 2010 om 19:26
quote:tijgermeisje schreef op 01 november 2010 @ 19:17:
Chameleon ergens op de paar pagina's hiervoor heeft 3 uitgelegd waarom er gekozen is voor geen napraattopics meer.Het gaat niet over een napraattopic, maar een aparte pijler voor alle moderator- en feedbackzaken. Dus ook alle mededelingen, klachten, bugs etc. De meeste fora hebben dit en hiermee centreer je alle zaken die het reilen en zeilen van een forum betreffen. Wel zo overzichtelijk en duidelijk en geen vervuiling van de andere pijlers. Ik wil graag weten waarom Viva voor deze opzet heeft gekozen en niet voor die aparte pijler.
Chameleon ergens op de paar pagina's hiervoor heeft 3 uitgelegd waarom er gekozen is voor geen napraattopics meer.Het gaat niet over een napraattopic, maar een aparte pijler voor alle moderator- en feedbackzaken. Dus ook alle mededelingen, klachten, bugs etc. De meeste fora hebben dit en hiermee centreer je alle zaken die het reilen en zeilen van een forum betreffen. Wel zo overzichtelijk en duidelijk en geen vervuiling van de andere pijlers. Ik wil graag weten waarom Viva voor deze opzet heeft gekozen en niet voor die aparte pijler.
dinsdag 2 november 2010 om 00:13
Goedenavond allemaal,
dit wordt direct mijn laatste post voor de nacht, want hierna ga ik naar bed .
Nog even weer wat reacties op jullie posts.
Allereerst, de maatregelen die Viva Angel2 gisteren heeft genomen. Hier zijn wat vragen over.
Viva Angel2 heeft gisteren om 12:39 een topicwaarschuwing gepost: Viva Angel2 in "Vivamod"
Volgens de huisregels moeten aanwijzingen van angels, bijvoorbeeld om on-topic te blijven, worden opgevolgd. Wij gaan ervan uit dat topic waarschuwingen worden gelezen. (Anders heeft het plaatsen van een topic-waarschuwing geen zin.)
Viva Angel2 heeft iedereen die zich gisteren niet aan haar topic waarschuwing heeft gehouden, een maatregel gegeven.
Deze maatregelen zijn dus conform huisregels en conform banbeleid genomen.
Ik begrijp dat het niet leuk is een waarschuwing of zelfs ban te krijgen. Mensen ervaren de maatregel die ze ontvangen vaak als onterecht.
Als je het niet eens bent met een maatregel, kun je dit in eerste instantie aankaarten bij de angel die de waarschuwing of ban heeft uitgedeeld. Kom je er niet uit met de desbetreffende angel, dan kan je normaal gesproken je vraag neerleggen bij Naomi. (forum@viva.nl)
In dit geval gaan beide zaken natuurlijk wat lastig, omdat 2 geen angel meer is en Naomi ziek is.
Ik wil daarom graag het volgende met jullie afspreken:
Ben jij één van die personen die een waarschuwing of ban heeft ontvangen, wil je dan alsjeblieft eerst heel goed nadenken of je een post hebt geplaatst die in strijd was met de topicwaarschuwing geplaatst door Viva Angel2? Dat wil concreet zeggen dat als je een post gedaan hebt die géén serieuze vraag aan Naomi bevatte, de maatregel terecht is. Ben je van mening dat je enkel een post hebt geplaatst met daarin een serieuze vraag aan Naomi, en verder geen posts hebt geplaatst die in strijd waren met de topic waarschuwing, dan kun je mij mailen op vivaangel3@gmail.com met daarin wat je zo ongeveer gepost hebt en het liefst ook op welke tijd je je ongeveer op het Vivamod topic hebt begeven. Ik kan dan in je berichtengeschiedenis duiken. Mocht blijken dat je inderdaad enkel een vraag aan Naomi hebt gesteld en verder niets hebt gepost in strijd met de topicwaarschuwing, dan (en alleen dan) zal ik de maatregel terug draaien.
Ik hoop van harte dat jullie me alleen mailen op het moment dat je écht meent dat er serieus een fout is gemaakt, omdat je écht alleen maar een vraag aan Naomi hebt gesteld, om een overload aan mail te voorkomen. (Ik ben tenslotte ook een vrijwilliger met een beperkte tijd die morgen gewoon weer moet werken.)
dit wordt direct mijn laatste post voor de nacht, want hierna ga ik naar bed .
Nog even weer wat reacties op jullie posts.
Allereerst, de maatregelen die Viva Angel2 gisteren heeft genomen. Hier zijn wat vragen over.
Viva Angel2 heeft gisteren om 12:39 een topicwaarschuwing gepost: Viva Angel2 in "Vivamod"
Volgens de huisregels moeten aanwijzingen van angels, bijvoorbeeld om on-topic te blijven, worden opgevolgd. Wij gaan ervan uit dat topic waarschuwingen worden gelezen. (Anders heeft het plaatsen van een topic-waarschuwing geen zin.)
Viva Angel2 heeft iedereen die zich gisteren niet aan haar topic waarschuwing heeft gehouden, een maatregel gegeven.
Deze maatregelen zijn dus conform huisregels en conform banbeleid genomen.
Ik begrijp dat het niet leuk is een waarschuwing of zelfs ban te krijgen. Mensen ervaren de maatregel die ze ontvangen vaak als onterecht.
Als je het niet eens bent met een maatregel, kun je dit in eerste instantie aankaarten bij de angel die de waarschuwing of ban heeft uitgedeeld. Kom je er niet uit met de desbetreffende angel, dan kan je normaal gesproken je vraag neerleggen bij Naomi. (forum@viva.nl)
In dit geval gaan beide zaken natuurlijk wat lastig, omdat 2 geen angel meer is en Naomi ziek is.
Ik wil daarom graag het volgende met jullie afspreken:
Ben jij één van die personen die een waarschuwing of ban heeft ontvangen, wil je dan alsjeblieft eerst heel goed nadenken of je een post hebt geplaatst die in strijd was met de topicwaarschuwing geplaatst door Viva Angel2? Dat wil concreet zeggen dat als je een post gedaan hebt die géén serieuze vraag aan Naomi bevatte, de maatregel terecht is. Ben je van mening dat je enkel een post hebt geplaatst met daarin een serieuze vraag aan Naomi, en verder geen posts hebt geplaatst die in strijd waren met de topic waarschuwing, dan kun je mij mailen op vivaangel3@gmail.com met daarin wat je zo ongeveer gepost hebt en het liefst ook op welke tijd je je ongeveer op het Vivamod topic hebt begeven. Ik kan dan in je berichtengeschiedenis duiken. Mocht blijken dat je inderdaad enkel een vraag aan Naomi hebt gesteld en verder niets hebt gepost in strijd met de topicwaarschuwing, dan (en alleen dan) zal ik de maatregel terug draaien.
Ik hoop van harte dat jullie me alleen mailen op het moment dat je écht meent dat er serieus een fout is gemaakt, omdat je écht alleen maar een vraag aan Naomi hebt gesteld, om een overload aan mail te voorkomen. (Ik ben tenslotte ook een vrijwilliger met een beperkte tijd die morgen gewoon weer moet werken.)
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 02-11-2010 00:16
Reden: post in tweeën geknipt, werd veel te lang! Sorry
Reden: post in tweeën geknipt, werd veel te lang! Sorry
% gewijzigd
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
dinsdag 2 november 2010 om 00:15
@MissInnuendo, je hebt een punt dat de openingspost niet heel duidelijk is. Ik wil echter liever geen wijzigingen aanbrengen in de openingspost van Naomi. Ik denk dat we voldoende duidelijk hebben gemaakt waar dit topic voor bedoeld is: voor het stellen van vragen aan Naomi (en op dit moment, ivm ziekte van Naomi, de angels.)
@Honeyuseyourimagination1, jouw vraag is in het eerste deel van mijn post beantwoord.
@Ligeia, de discussie mag hier inderdaad niet verder worden gevoerd. Ik heb je post dan ook verwijderd. Naomi kan in principe (na even zoeken) verwijderde posts nalezen. Als je echter het gevoel hebt dat je gisteren vragen hebt gesteld die nog niet gesteld waren en dat deze per abuis zijn verwijderd, wil ik je vragen deze nogmaals te stellen. Dat maakt het een stuk makkelijker.
@Chameleon, wij hebben wel beleidstopics etc. gehad. Die hebben we nu niet meer, we hebben nu enkel nog een (dit) topic waarin vragen gesteld kunnen worden. De reden dat beleidstopics en napraattopics gesloten zijn, is omdat het niet meer werkte/ er teveel forumregels werden gebroken. We hebben er nooit een speciale pijler voor gehad. Als Naomi beter is, kan ze je suggestie overwegen. Daar gaan wij angels niet over.
@Thee, normaal gesproken zou ik dat niet banwaardig vinden. Als het echter is geschreven van het licht van mijn eerste post (na een topicwaarschuwing dat alle posts die geen vragen aan Naomi inhouden, een maatregel zullen opleveren) is de maatregel wel weer correct. Ook weet ik niet of dat echt het enige is wat in de post heeft gestaan, of niet. Ik moet de context dus iets beter weten om er echt iets zinnigs over te zeggen.
@Emmm, zie het eerste deel van mijn post.
Ik zal zo de posts die geen vraag bevatten (en die ik deels al heb leeggehaald) nog even verwijderen.
Nogmaals het verzoek het bij vragen te houden, dat houdt het een stuk overzichtelijker.
Een fijne nacht toegewenst allemaal!
Groetjes,
Viva Angel3
@Honeyuseyourimagination1, jouw vraag is in het eerste deel van mijn post beantwoord.
@Ligeia, de discussie mag hier inderdaad niet verder worden gevoerd. Ik heb je post dan ook verwijderd. Naomi kan in principe (na even zoeken) verwijderde posts nalezen. Als je echter het gevoel hebt dat je gisteren vragen hebt gesteld die nog niet gesteld waren en dat deze per abuis zijn verwijderd, wil ik je vragen deze nogmaals te stellen. Dat maakt het een stuk makkelijker.
@Chameleon, wij hebben wel beleidstopics etc. gehad. Die hebben we nu niet meer, we hebben nu enkel nog een (dit) topic waarin vragen gesteld kunnen worden. De reden dat beleidstopics en napraattopics gesloten zijn, is omdat het niet meer werkte/ er teveel forumregels werden gebroken. We hebben er nooit een speciale pijler voor gehad. Als Naomi beter is, kan ze je suggestie overwegen. Daar gaan wij angels niet over.
@Thee, normaal gesproken zou ik dat niet banwaardig vinden. Als het echter is geschreven van het licht van mijn eerste post (na een topicwaarschuwing dat alle posts die geen vragen aan Naomi inhouden, een maatregel zullen opleveren) is de maatregel wel weer correct. Ook weet ik niet of dat echt het enige is wat in de post heeft gestaan, of niet. Ik moet de context dus iets beter weten om er echt iets zinnigs over te zeggen.
@Emmm, zie het eerste deel van mijn post.
Ik zal zo de posts die geen vraag bevatten (en die ik deels al heb leeggehaald) nog even verwijderen.
Nogmaals het verzoek het bij vragen te houden, dat houdt het een stuk overzichtelijker.
Een fijne nacht toegewenst allemaal!
Groetjes,
Viva Angel3
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
dinsdag 2 november 2010 om 10:32
Het zal wel liggen aan het feit dat ik gister na een korte break voor het eerst weer op het forum kwam en gelijk met mijn neus in de boter viel met dat hysterische topic van Twee, maar ik zie dat fantastische optreden van Drie niet, hoor.
Die zegt toch precies hetzelfde als Twee? Naomi, begrijp ik goed dat dat het Vivastandpunt is en blijft? Opbokken stelletje zeikerds, want we willen dat gezuig van jullie niet? Zak lekker in de stront met jullie vragen over ons beleid, ook als het vragen zijn waar jullie van rechtswege recht op een antwoord hebben? Vat ik het zo goed samen allemaal?
Die zegt toch precies hetzelfde als Twee? Naomi, begrijp ik goed dat dat het Vivastandpunt is en blijft? Opbokken stelletje zeikerds, want we willen dat gezuig van jullie niet? Zak lekker in de stront met jullie vragen over ons beleid, ook als het vragen zijn waar jullie van rechtswege recht op een antwoord hebben? Vat ik het zo goed samen allemaal?
Am Yisrael Chai!
dinsdag 2 november 2010 om 11:34