3000+ deel 73
zondag 31 oktober 2010 om 17:07
Alweer het 73e deel van 3000+
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
a docter a day keeps the apple away
dinsdag 2 november 2010 om 00:52
quote:mocy schreef op 02 november 2010 @ 00:49:
Kan nu niet Mal. Oudste slaapt hier en dan schrikt hij zich een rotje en gaat terug naar zijn jeugdtrauma's.
Doet me denken.... ik zei altijd dat mijn moeder enorm vals zong en dat als ze voor mij zong ze wel op mocht houden...heeft ze zo serieus opgevat dat ze stiekum zangles is gaan nemen
Later deed ik ook mee en hadden we samen zangles en hebben we menig duet aardig weten te verkrachten
Kan nu niet Mal. Oudste slaapt hier en dan schrikt hij zich een rotje en gaat terug naar zijn jeugdtrauma's.
Doet me denken.... ik zei altijd dat mijn moeder enorm vals zong en dat als ze voor mij zong ze wel op mocht houden...heeft ze zo serieus opgevat dat ze stiekum zangles is gaan nemen
Later deed ik ook mee en hadden we samen zangles en hebben we menig duet aardig weten te verkrachten
dinsdag 2 november 2010 om 00:54
quote:BadAss schreef op 02 november 2010 @ 00:52:
[...]
Doet me denken.... ik zei altijd dat mijn moeder enorm vals zong en dat als ze voor mij zong ze wel op mocht houden...heeft ze zo serieus opgevat dat ze stiekum zangles is gaan nemen
Haha, dat is wel een sterke. Maar ik denk dat ik linea recta terug naar huis kan.
[...]
Doet me denken.... ik zei altijd dat mijn moeder enorm vals zong en dat als ze voor mij zong ze wel op mocht houden...heeft ze zo serieus opgevat dat ze stiekum zangles is gaan nemen
Haha, dat is wel een sterke. Maar ik denk dat ik linea recta terug naar huis kan.
dinsdag 2 november 2010 om 01:08
quote:mocy schreef op 02 november 2010 @ 00:56:
[...]
Helaas in mijn geval niet. Heb een virus op de stembanden gehad een jaar of 10 terug. Kan echt niet meer hoog, stem staakt.
Hoog hoeft ook niet, kan ik ook niet.
Laag kan ik ook niet.....er een beetje tussenin is net te verdragen.
Als dit op Viva zou slaan zat ik helemaal goed
[...]
Helaas in mijn geval niet. Heb een virus op de stembanden gehad een jaar of 10 terug. Kan echt niet meer hoog, stem staakt.
Hoog hoeft ook niet, kan ik ook niet.
Laag kan ik ook niet.....er een beetje tussenin is net te verdragen.
Als dit op Viva zou slaan zat ik helemaal goed
dinsdag 2 november 2010 om 01:24