3000+ deel 73

31-10-2010 17:07 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer het 73e deel van 3000+







Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.



Er zijn een paar belangrijke regels:

- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten

- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar



Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast

leuke poll!

Totaal aantal stemmen: 13

crocs, want ze lopen zo lekker Geen stemmen
crocs en snuggie omdat het kan (8%)
snuggie lekker warm (38%)
bah geen van beide (54%)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Nee happy, ik ben vrij morgen

moet wel weer een hoop doen

zal ik nu vast mijn lijstje plaatsen?
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 02 november 2010 @ 00:20:

We kunnen Almost ook Hap gaan noemen

Doet wel eer aan mijn eetgedrag soms!

Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 02 november 2010 @ 00:15:

Almost, ken dat. De goden verzoeken noemen wij dat.

Zijn hele leuke sloffen trouwens. Spierwit (afijn dat waren ze) ugg-achtig met twee bolletjes eraan.UGG-achtig maar dan gebreeën? Dan heb me jongste die ook
Alle reacties Link kopieren
Is het vreef dan of freev? Anyway, ze zijn ZO leuk.
Alle reacties Link kopieren
Doe maar marmul (want je wilt het he? Je wilt het! )
Alle reacties Link kopieren
quote:almosthappy schreef op 02 november 2010 @ 00:19:

Moet jij niet vroeg op dan, marmul?

En happy noemen doet niemand. Het is altijd AH (albert heijn? ) of almost. Je bent dus de eerste!Maar het was mijn voorzet, ere wie ere toekomt jah!
Alle reacties Link kopieren
Het was toch freew? En gebreed?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou echt op tijd naar bed maar als jullie nou niks tegen LeukeMeneer zeggen en ik morgen stiekum de lege flesjes omruil voor vollen dan valt het niet op dat ik niet naar mezelf luister oké?
Alle reacties Link kopieren
O, sorry bam. Je hebt gelijk
Alle reacties Link kopieren
oke bam jij je eer (omdat het moet)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 02 november 2010 @ 00:25:

Ik zou echt op tijd naar bed maar als jullie nou niks tegen LeukeMeneer zeggen en ik morgen stiekum de lege flesjes omruil voor vollen dan valt het niet op dat ik niet naar mezelf luister oké?Leuke Meneer? Waar?
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 02 november 2010 @ 00:24:

Maar het was mijn voorzet, ere wie ere toekomt jah! Zoiets Bam?
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 02 november 2010 @ 00:26:

oke bam jij je eer (omdat het moet) He, ik wacht op je lijstje!
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 02 november 2010 @ 00:25:

Ik zou echt op tijd naar bed maar als jullie nou niks tegen LeukeMeneer zeggen en ik morgen stiekum de lege flesjes omruil voor vollen dan valt het niet op dat ik niet naar mezelf luister oké?Bam: Kappuh met dat bieren en je nest in!
Alle reacties Link kopieren
Mal, doe maar dat lijstje. Ik ben er ook gek op. En het schrijven en kijken ernaar geeft je misschien slaap.
Alle reacties Link kopieren
lijstje voor morgen



- boodschappen (heb ik vandaag niet meer gedaan)

- artikel verbeteren voor school

- verder met de was

- inschrijfbrief voor nieuwe vereniging opstellen

- koken

- naar de vereniging en dan proberen geen bier te drinken
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk naar je lijstje mar en bedenk me dat er nog een was in mijn machine ligt (gedraaid en wel dus he)
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg, zaten we daar al die tijd op te wachten. Appeltje-eitje toch.
Alle reacties Link kopieren
BAM moet blijven!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Haha, almost. Ik moet er nog één opvouwen bedacht ik me. En ga ik ook zo doen.
Alle reacties Link kopieren
Je wordt bedankt Mal.
Alle reacties Link kopieren
Niet lachen mocy
Alle reacties Link kopieren
Ik geef toe, opvouwen is minder erg dan ophangen (of gooi je het in de drogerT?)
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 02 november 2010 @ 00:31:

BAM moet blijven!



Klinkt goed maar waarom ook alweer?



Moos zegt net dat ik moet gaan....



*is in de war*
Alle reacties Link kopieren
Dames, het was me een genoegen. Ik ga de was ophangen (damn!) en wens jullie een goede nacht.

Succes met je listje mar

Succes met je was mocy

Succes met je LeukeMeneer en het bijvullen van de bierflesjes bam!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven