3000+ deel 73

31-10-2010 17:07 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer het 73e deel van 3000+







Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.



Er zijn een paar belangrijke regels:

- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten

- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar



Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast

leuke poll!

Totaal aantal stemmen: 13

crocs, want ze lopen zo lekker Geen stemmen
crocs en snuggie omdat het kan (8%)
snuggie lekker warm (38%)
bah geen van beide (54%)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Sorry ik moet even tekeergaan, lees er maar overheen hoor!



Wat een verschrikkelijke idiote mensen zijn mijn schoonouders!! Ik ga ze steeds meer haten en ik ben niet haatdragend! Ben met MM hypotheekvormen inlezen. We missen een jaaropgaaf, belt ie zn ouders: oh ja, we hebben nogal wat weggegooid wat van jou is want ja, je woont hier niet meer. SORRY?! Kom op zeg!! Oh zegt zn vader 'hier heb ik iets'. Dus MM vraagt wat staat er? Wat is het? 'ja dan moet je hierheen komen en kijken, ik ga koffie drinken en heb geen zin in dat soort dingen.'



Mehn! Je zoon koopt een huis! Echt ik kook!! Dus nu is MM daarheen met de kans dat er gewoon niks noppes nada meer is. Kan wel janken. Wat een figuren zeg..
Alle reacties Link kopieren
Zit jij nog op Noord dan Sgaap??



Choco lekker meelevend die schoonouders. Pfff!
Alle reacties Link kopieren
En sorry voor het olifanten. Maar wilde het hier kwijt ipv tegen MM.
Alle reacties Link kopieren
Geeft niks choco. Beter tegen ons dan tegen MM
Alle reacties Link kopieren
Ik snap het gewoon niet. Je gooit toch niet alle documenten (zoals pensioen, jaaropgaves, belastinggebeuren) zomaar weg?



'omdat je niet meer hier woont' ????



Ik ga ff de was ophangen. Heul agressief denk ik.



Sorry hoor, ben er nogal boos om. Ik ben er latr weer! Of morgen
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Chooc, dat is toch wel belachelijk. Is het nou echt zoveel moeite om een papiertje te bewaren totdat jullie/MM er weer eens is? Zeker zoiets als een jaaropgaaf...



Ik hoop dat het toch is wat jullie zoeken. Zo niet, dan zijn misschien de jaartotalen op de laatste loonstrook van het jaar te vinden? Bij mij is dat cumulatief namelijk.



Succes!!!

En sterkte..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Yep Fries.

Een heerlijk weekje samen.
Alle reacties Link kopieren
En beide vrij deze week, Sgaap?
Alle reacties Link kopieren
Chooc

Werkgevers zijn verplicht dat soort dingen 5 jaar te bewaren. Dus gewoon werkgever MM bellen.



Pensioenfondsen kun je ook gewoon bellen.



Ook nalatig van MM trouwens. Dat soort dingen moet je gewoon goed regelen als je verhuist.
Alle reacties Link kopieren
Chooc, als het niet die jaaropgave is, even met het bedrijf bellen, officieel krijg je hem maar 1 x maar ik heb er wel een keer eentje opnieuw opgestuurd gekregen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 02 november 2010 @ 20:37:

En beide vrij deze week, Sgaap?Nee gewoon niet gaan werken . Duhhh ja weekje verlof
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Popje
Alle reacties Link kopieren
Friezsje
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even je foto's op Hieves bekijken!
Alle reacties Link kopieren
Tis echt gaaf geworden Friez!
Alle reacties Link kopieren
Ben ik een partypooper? ik ben er en iedereen is weg....
Alle reacties Link kopieren
O ja, Welcome Back Apppel!
Alle reacties Link kopieren
ben er weer, maar zit ook met 2 op msn
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 02 november 2010 @ 20:19:

Ik heb nog even foto's op hieves gezet.



Van het douchen???
Alle reacties Link kopieren
Ja, Bam.
Alle reacties Link kopieren
neehoor Pop, geen poepert!

Ik zit hier niet de hele tijd, te veel andere topics om te lezen en andere dingen te bekijken. Ook nog TV aan het kijken ondertussen én op internet aan het zoeken naar een nieuwe telefoon. Multitasken heet dat toch?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hoi
Alle reacties Link kopieren
hoi
Alle reacties Link kopieren
Sgaaaaaaaaaapie_returns, 8 minuten geleden

...



Ook nalatig van MM trouwens. Dat soort dingen moet je gewoon goed regelen als je verhuist.



We hebben met onze ouders afgesproken dat zodra we een groter huis zouden hebben, we alles op komen halen. Dat was prima.



Dat is wat me zo boos maakt. En als ze het plots weg wilden hebben, 1 belletje en we komen het dezelfde week nog ophalen.



Maar ok, dit is dan nu het probleem: de loonstrook die we missen is van vorige werkgever (we moeten 3 loonstroken laten zien, MM heeft 2 loonstroken van dit bedrijf, hij is 1 feb 2008 begonnen). Het vorige bedrijf bestaat niet meer. Is de loonstrook echt nodig bij een vast contract (die hij al na half jaar heeft gekregen trouwens )? Hebben jullie enig idee?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven