3000+ deel 73

31-10-2010 17:07 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer het 73e deel van 3000+







Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.



Er zijn een paar belangrijke regels:

- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten

- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar



Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast

leuke poll!

Totaal aantal stemmen: 13

crocs, want ze lopen zo lekker Geen stemmen
crocs en snuggie omdat het kan (8%)
snuggie lekker warm (38%)
bah geen van beide (54%)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 02 november 2010 @ 16:53:

weer thuis!



En vanavond ga ik eindelijk onder mijn eigen douche!







Wat zal jij genieten!!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 02 november 2010 @ 15:59:

ik ben niet zo nuttig vandaag, misschien had ik toch eerder moeten gaan slapen....Mijn wijze oma zei altijd 'als hadden komt, is hebben te laat'
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 02 november 2010 @ 16:56:

[...]





Omdat maandag en donderdag mijn Meneerloze avonden/nachten zijn



Friez veel plezier onder je douche!aha vandaar
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
veel plezier onder je douche Friez!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me even..



Fiets was nog niet geleverd vanochtend dus haal ik morgen op na therapie Dit zodat ik met auto naar neefje kon en mehn wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb! Ik heb 4 uur lang geduld opgebracht, hij was niet te harden vandaag.. Hij wilde alles wat niet kon of lukte. Pffff.. Waren we eindelijk in de supermarkt (na 3 uur!!), kom ik erachter dat ie een loopoor krijgt. Goh, niet zo raar dat dat kind dan druilerig is. Dus ik sjees door de winkel om hem naar huis te kunnen brengen, wil ie de auto niet meer in! En gaat ie ook nog es op zn muil! Gelukkig had ik snoepjes gekocht dus kreeg ik hem de auto weer in. Eenmaal thuis istie lief, gezellig en niet ziek meer. Aargh!



Dus nu ben ik thuis. Met knallende koppijn. En voorlopig blijft mn spiraal zitten waar het zit. Ik hoef nog geen kids. Punt. *frustratiemodus uit*
Alle reacties Link kopieren
En als ik het teruglees klinkt het niet zo erg maar mehn, ik vond het een vreselijke dag
Alle reacties Link kopieren
Chooc!



Kan me voorstellen dat je een vreselijke dag vond...



Chooc!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
He Choco. Dat klinkt idd niet als een leuke middag.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, weet ik dat ook weer. Als een kind zó dwars doet is er iets. Weer wat geleerd



(oefenen met neefjes is wel fijn hoor! Die zet ik daarna weer thuis af )
Alle reacties Link kopieren
En nu ga ik ff bankhangen. Hopelijk gaat mn hoofdpijn dan over.



Tot later!



(en friez: geniet van je douche!!)
Alle reacties Link kopieren
voor de snuggiefanaten hier:



snuggieclub







oh enne
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Appeltje!!!!! Je bent ontband
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Appel weer terug uit de ballenbak?
Alle reacties Link kopieren
Hey appel



Roos



voor chooc, is vermoeiend geweest zo te lezen
a docter a day keeps the apple away




Appeltje... relschopperT! Ben je weer losgelaten??



Ik ga even bij de buurman eten... tot laterrrrrr!!
Alle reacties Link kopieren
En de snuggie stijgt in de poll
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
ik ben weer thuis!



ik ga mijn best doen om ook echt thuis te blijven en niet meer stout te doen.



geband zijn is niet gezellig.



zo, nu eerst eten.



tot zo!
Alle reacties Link kopieren
ik ga koken! (doe ik toch iets van mijn lijste )



tot zo



en appel, doe inderdaad maar braaf zijn
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
He daar is onze HuisRellerT ook weer



Roos, Appel en Bi
Alle reacties Link kopieren
Hey AppelT!



Welcome back!

(al heb ik het 'waarom' gemist... )
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Heee, de rotte appel is weer terug. Welkom terug Appel, en nu voortaan braaf zijn he?



BAM en Marmot, ik heb het niet kunnen volgen maar volgens mij verdienen jullie wel een .



En Friez, ben je al aan het douchen? En hoe lang al?
Alle reacties Link kopieren
Nee ik ben nog niet aan het douchen. Ik ga zo meteen even.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 02 november 2010 @ 18:34:

Heee, de rotte appel is weer terug. Welkom terug Appel, en nu voortaan braaf zijn he?
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 02 november 2010 @ 18:01:

Hey AppelT!



Welcome back!

(al heb ik het 'waarom' gemist... )











Ik had een vraag aan Naomi gesteld, maar een engeltje vond het niet zo'n goede vraag geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven