Twitteren jullie?

02-11-2010 21:11 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom wel/niet?

Ik ben nog steeds twijfelende na lang een tegenstander te zijn geweest.
Nop,e vind hyves goed genoeg! Mijn vriend volgt wel wat mensen via twitter en dat vind ik af en toe wel leuk om even te kijken. Giel Beelen vind ik wel leuk, Nico Dijkshoorn ook trouwens.
Waar twijfel je aan trouwens? Het hóeft nl niet hoor, twitteren;)
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Ik heb het 1 week geprobeerd, vond er geen van mijn vrienden en vond de twits van mensen die ik volgde ook niet interessant genoeg om er te blijven dus ik ben weer afgehaakt.
Ja ik twitter. Heb toevallig net hyves account opgezegd, ik deed er al een hele tijd niets meer mee. Vond het niet meer passen bij mijn leeftijd, te blij met al die smilies etc. Doe nu nog facebook, twitter en linkedin. Vind het handiger en leuker zo.
Nee ik heb aan hyves genoeg.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Nee. Vind er geen bal aan.
Ik weet niet eens hoe het moet.
Nee, ik Twitter niet.

Vorige week heb ik het geprobeerd - account aangemaakt en toen liep ik al vast... Wat moet ik in hemelsnaam twitteren???

Ik ga nu lekker koffie drinken - jammie, met een scheut Tia Maria

En dan over 10 minuten:

De koffie was heerlijk! Nu nog even bellen en m'n agenda bijwerken.

Ben nu mijn koffer aan het inpakken... Bikini: check. Slippers: check. Beach & Sun: here I come!

Lekker boeiend.

Ook de twits/tweets/posts van anderen boeien me niet. Kan aan m'n reet roesten wat Carice van Houten gaat doen en wat Winston stom of leuk vindt.
Veel vrienden twitteren, ik niet.

Ik vind het iets 'zieligs' hebben.

Waarom moet je 24 uur per dag vertellen wat je doet?

Ik vind het iets voor wannabees. Hetzelfde volk als die Hyvers met 500 vrienden.
Alleen zakelijk.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
yep, ben het ooit gaan doen om een ziek vriendinnetje te volgen die zo iedereen op de hoogte hield, maar ik vind het wel leuk eigenlijk. Nadeel is alleen dat het verslavend is (in ieder geval met mijn blackberry app wel - ik zie nieuwe tweets gelijk in mijn scherm).
Ja, en ik vind het leuk en handig. Doe het voor mijn werk en heb er echt veel aan.
quote:dignity schreef op 02 november 2010 @ 21:15:

Ja ik twitter. Heb toevallig net hyves account opgezegd, ik deed er al een hele tijd niets meer mee. Vond het niet meer passen bij mijn leeftijd, te blij met al die smilies etc. Doe nu nog facebook, twitter en linkedin. Vind het handiger en leuker zo.

Kun je mij uitleggen wat er zo leuk is aan twitteren?

Twitter je alles wat je doet en wat maakt dat mensen jouw gaan volgen.

Volg je zelf ook mensen en zoja waarom die mensen?

Lijkt wel een kruisverhoor, maar vraag het mij serieus af
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik twitter niet, heb geen hyves en heb een verloren facebook waar ik om de zoveel tijd even wat filmpjes bekijk van het zoontje van een goede vriendin.

Ik ben nog vrij jong maar die dingen zijn totaal niet aan mij besteed, misschien scheelt het dat mijn vrienden het fijner vinden om in real life te vragen hoe het is en hoe het met me gaat en andersom.
Ik twijfel omdat mn nieuwe telefoon het ondersteund ;) Nee het lijkt me leuk op saaie momenten. Heb hyves verwijderd laatst. Heb nog facebook en sinds net linkedin.
Zit me net te bedenken dat ik eigenlijk niet zo heel veel saaie momenten heb sinds ik niet meer met het openbaar vervoer reis maar een auto heb.
Ik Twitter wel, ik heb er al een aantal malen flink profijt van gehad, op zakelijk en privégebied.

Ik denk dat de gewone man/vrouw, die niet hoeft te netwerken oid er niet veel aan heeft, maar je kan ik er, zeker zakelijk gezien, veel aan hebben.
Ja, en het levert me aardig wat op, zakelijk. Hyves is daarvoor ongeschikt.
quote:bommi schreef op 02 november 2010 @ 21:20:

Ik vind het iets voor wannabees. Hetzelfde volk als die Hyvers met 500 vrienden.

Dat is echt het prototype antwoord van wat mensen denken dat Twitter is. Jammer.

Twitter is zoveel meer. Een discussieplatform, een ontmoetingsplaats, een nieuwssite, een datingsite, een gezellig café en een bron van informatie.

Ik heb er veel mensen leren kennen, heb met een bekende Nederlander aan de koffie gezeten. Heb er vrienden gemaakt en dates gehad. Ik volg de politiek zo op de voet, weet nieuws nog voor het op teletekst staat.

I love Twitter!
quote:keiser soyze schreef op 02 november 2010 @ 21:14:

Ik heb het 1 week geprobeerd, vond er geen van mijn vrienden en vond de twits van mensen die ik volgde ook niet interessant genoeg om er te blijven dus ik ben weer afgehaakt.Idd, dat had ik dus ook. Nu heb ik alleen nog hyves en facebook. Ik geef de voorkeur aan hyves. Daar zitten bijna al mijn vrienden/bekenden. Heb niet veel internationale vrienden, dus op m'n facebook is het stukken rustiger.
Ik vind het ook de grootst mogelijke onzin die er is tegenwoordig. Wat boeit me nou wat iemand anders nu aan het doen is?

Het is meer een etalage van: kijk mij eens een fantastisch leven hebben en kijk eens hoe hip ik ben.

Nee dank je, voor mij hoeft het totaal niet.
Ik zou het ook voornamelijk voor zakelijk willen gebruiken, vrienden bel/sms ik wel.

Vooral op zakelijk gebied hoor ik er goede dingen over.
quote:bommi schreef op 02 november 2010 @ 21:20:

Ik vind het iets voor wannabees. Hetzelfde volk als die Hyvers met 500 vrienden. ja, jij vond indertijd de gsm zeker ook iets voor patsers

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven