Afvallen voor een tweede zwangerschap
dinsdag 2 november 2010 om 21:17
Ben opzoek naar lotgenoten. Op zich gaat het super met het afvallen. Bij de eerste zwangerschap duurde het echt lang voordat ik zwanger mocht worden. Dus nu de stap echt gezet door te zeggen eerst 10 kilo kwijt en dan gaan we er weer voor. Mijn vriend heeft ook veel overgewicht en is al zo'n vier weken bezig en 11 kilo afgevallen. Met een eiwitdieet (welke kan ik niet zeggen want dat is reclame)
En nu vandaag ben ik dus ook begonnen en het gaat met goed af. Zoek hier een beetje lotgenoten omdat ik gemotiveerd wil blijven en dat het bij een man altijd sneller gaat!
Dus wie is ook bezig en wie heeft er ook hele goed resultaten behaalt met een eiwitdieet!?
Ik hoop op een paar reactie!!
groet,
Isabel
En nu vandaag ben ik dus ook begonnen en het gaat met goed af. Zoek hier een beetje lotgenoten omdat ik gemotiveerd wil blijven en dat het bij een man altijd sneller gaat!
Dus wie is ook bezig en wie heeft er ook hele goed resultaten behaalt met een eiwitdieet!?
Ik hoop op een paar reactie!!
groet,
Isabel
dinsdag 2 november 2010 om 21:24
Hai ik ben ook al 11 kg kwijt. Heb er wel een tijdje over gedaan maar het zat er ook niet in 2 weken op dus dat vind ik niet erg.
Ik vind het dieet heel goed te doen maar ik ben dan ook niet echt een zoetekauw geweest.
IK denk dat het belangrijk is je eigen weg hierin te vinden.
Zo eet ik als ontbijt 2 crackertjes (met heel veel vezels) met kaas en een kop koffie verkeerd. Niet echt volgens dieet maar iets anders krijg ik er niet in. En vroeger ontbeet ik nooit dus ik ben hier al heel blij mee.
Voor de lunch maak ik altijd een salade met tonijn zonder brood of zoiets. En in de avond een stukje vlees of ei met veel groenten. Zonder aardappelen, pasta of rijst.
Als tussendoortje neem ik altijd een stukje kaas of worst.
Lijkt me niet echt heel ongezond. En het werkt.
Heel veel succes met je dieet!
Ik vind het dieet heel goed te doen maar ik ben dan ook niet echt een zoetekauw geweest.
IK denk dat het belangrijk is je eigen weg hierin te vinden.
Zo eet ik als ontbijt 2 crackertjes (met heel veel vezels) met kaas en een kop koffie verkeerd. Niet echt volgens dieet maar iets anders krijg ik er niet in. En vroeger ontbeet ik nooit dus ik ben hier al heel blij mee.
Voor de lunch maak ik altijd een salade met tonijn zonder brood of zoiets. En in de avond een stukje vlees of ei met veel groenten. Zonder aardappelen, pasta of rijst.
Als tussendoortje neem ik altijd een stukje kaas of worst.
Lijkt me niet echt heel ongezond. En het werkt.
Heel veel succes met je dieet!