3000+ deel 73
zondag 31 oktober 2010 om 17:07
Alweer het 73e deel van 3000+
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
a docter a day keeps the apple away
woensdag 3 november 2010 om 11:50
Jammer Appel maar niet wanhopen. Het komt heus goed.
Vandaag heeft minigravin haar feestje bij jarig vriendinnetje. Dus eigenlijk hoefde ik haar niet op te halen. Zat me er stiekem op te verheugen. Maar de officiele opening van de school is vandaag dus ik ga er dan toch maar even heen. Altijd goed voor de sociale contacten denk ik dan maar.
Oh en ze mochten vandaag dus verkleed komen vanwege dat event. Maar minigravin zei dat het 's-avonds verkleed moest. Ik zei dat het vanochtend mocht maar nee hoor. Ik vroeg of ze dan echt niet verkleed wilde, nee hoor echt niet.
Iedereen natuurlijk verkleed vanochtend....... Een moeder van een klasgenootje bood aan om dan straks nog een pakje mee te nemen voor haar als ze dan toch nog wil. Lief he? Maar ik denk dat ze bij haar standpunt blijft. Eigenwijs marmotje (ik vind mormel zo lelijk klinken in dit geval).
Vandaag heeft minigravin haar feestje bij jarig vriendinnetje. Dus eigenlijk hoefde ik haar niet op te halen. Zat me er stiekem op te verheugen. Maar de officiele opening van de school is vandaag dus ik ga er dan toch maar even heen. Altijd goed voor de sociale contacten denk ik dan maar.
Oh en ze mochten vandaag dus verkleed komen vanwege dat event. Maar minigravin zei dat het 's-avonds verkleed moest. Ik zei dat het vanochtend mocht maar nee hoor. Ik vroeg of ze dan echt niet verkleed wilde, nee hoor echt niet.
Iedereen natuurlijk verkleed vanochtend....... Een moeder van een klasgenootje bood aan om dan straks nog een pakje mee te nemen voor haar als ze dan toch nog wil. Lief he? Maar ik denk dat ze bij haar standpunt blijft. Eigenwijs marmotje (ik vind mormel zo lelijk klinken in dit geval).
woensdag 3 november 2010 om 11:55
woensdag 3 november 2010 om 15:09
Ik heb ze doorgestuurd gekregen van iemand, de links. Maar geen idee hoe ik ze weer verder kan sturen, ze zitten in een gedeelde map ofzo.
Als het niet lukt via Appel of Pop (op een makkelijke manier ) mag je mij een USB stickje opsturen, dan zet ik ze er voor je op.
Als het niet lukt via Appel of Pop (op een makkelijke manier ) mag je mij een USB stickje opsturen, dan zet ik ze er voor je op.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje