Naamplaatje voordeur

03-11-2010 14:59 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een naamplaatje voor bij de voordeur laten maken. Nu ben ik al bij verschillende zaken geweest die ze hebben, maar ze zijn of erg duur of ze hebben niet wat ik wil.

Nu heb ik gegoogled, en kwam op een site uit (weet niet of het mag: naamplaatjes punt nl)

Alleen heb ik nog nooit zoiets via internet besteld... Iemand van jullie wel? Bij deze site, of weten jullie wellicht een andere goede site waar ik dit kan bestellen?
hema
Ik heb op een papiertje mijn naam geschreven en dat met plakband naast de bel geplakt...

Erger nog, dat had ik bij mijn vorige huis ook. Dat papiertje heb ik eraf gepeuterd en dat zit nu nog steeds ook op mijn nieuwe huis.

Maar dat is totaal geen antwoord op je vraag. In het algemeen ben ik nogal op dol op dingen via internet bestellen, dus waarom ook niet een naamplaatje.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Hema? Wist ik niet Dank voor de tip Barbabella!
quote:_Barbabella_ schreef op 03 november 2010 @ 14:59:

hema

echt waar? ik moet ook nog een naamplaatje hebben voor hier.

Ik heb ze nog nooit gezien bij de Hema, misschien ook omdat ik niet gericht heb gezocht of gevraagd.

Super!
niet in de winkel, maar online
Kijk is bij de plaatstelijke schoenmaker/sleutelboer.
Daar ben ik al geweest Germanwings. Voor het plaatje wat ik wil (simpel rvs ovaal) betaal ik daar 33 euro.. En op de site die ik zag 17 euro. Scheelt nogal!
Ach ja, zeg maar dag tegen het MKB...
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Lekker vaut!

Bah

Owwww, en dit even terzijde. Deze poppen vind ik helemaal verschrikkelijk! (past bij naamplaatje 1)

Ook erg...de namen van de kids erbij.

Nog erger....de namen van de honden erbij.

Nee hoor, 16.95 is inclusief verzending. Bij de sleutelboer betaal ik dan het dubbele, vind ík wel veel...
Plaatselijke sleutel/schoenmaker en beter nog helemaal niet
Nou, dan bestel je toch gewoon op die site? Wat is nou helemaal het probleem?
quote:Blackdress schreef op 03 november 2010 @ 15:37:

Nou, dan bestel je toch gewoon op die site? Wat is nou helemaal het probleem?Geen vertrouwen in de website.
///
Wat is er eigenlijk zo fout aan namen op een plaatje?

Ik heb dus zelf alleen een huisnummer, meer hoeft van mij niet.
Er is inderdaad geen probleem. Als je mijn OP leest, zie je dat ik vraag of er mensen zijn, die een goede site weten waar ik zoiets kan bestellen of die de aangegeven site kennen.
quote:musicath schreef op 03 november 2010 @ 15:40:

Heb je het geld niet of heb je het er niet voor over?

Ik ben opgegroeid met het idee om de kleine zelfstandigen te helpen: brood bij de bakker, vlees bij de slager, enz. Nee, dat lukt ons ook niet altijd. Maar ik vind het wel prettig dat ik daarmee ook ervoor zorg dat de bakker, de slager, de witgoedhandelaar, de sleutelboer in de stad kunnen blijven zitten.

Ik heb trouwens al jaren geen naamplaatje. Nooit gemist.Serieus? Ik ben er eerder voor om mijn eigen portemonnee te helpen.
quote:musicath schreef op 03 november 2010 @ 15:40:

Heb je het geld niet of heb je het er niet voor over?

Ik ben opgegroeid met het idee om de kleine zelfstandigen te helpen: brood bij de bakker, vlees bij de slager, enz. Nee, dat lukt ons ook niet altijd. Maar ik vind het wel prettig dat ik daarmee ook ervoor zorg dat de bakker, de slager, de witgoedhandelaar, de sleutelboer in de stad kunnen blijven zitten.

Ik heb trouwens al jaren geen naamplaatje. Nooit gemist.

Wil best de zelfstandigen helpen. Als er 3 euro verschil in zat, haalde ik het zo bij de sleutelboer. Maar ik vind 16 euro verschil veel, dat heb ik er niet voor over. Het is een klein cadeautje voor mijn vriend, aangezien we net zijn gaan samenwonen.

Heb net brood gehaald bij de bakker, dus ben niet helemaal fout
///
Kinderen niet op je naambordje?! Wonen zij er niet echt of zo?
Wat is er mis met namen op een naambordje?

Ik begrijp het niet, serieus niet.
quote:roodmetwittestippen schreef op 03 november 2010 @ 15:47:

Kinderen niet op je naambordje?! Wonen zij er niet echt of zo?Als er fam.op staat staan zij er toch ook op.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven