silence in trein

03-11-2010 18:15 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
hai ik zit nu in de trein. Maar wordt helemaal akelig van de stilte. Ik reis nooit met de trein maar heb je allleen maar van die silence coupes ( staat op de ramen namelijk ;)) of zit ik nu net in verkeerde coupe haha
verkeerde coupe
a docter a day keeps the apple away
Even naar een andere coupé lopen dan.
Gewoon doorlopen naar de volgende

Goede reis verder!
Haha, stilte is toch lekker! Beter dan gekrijs van kinderen en te hard kleppende mensen
verkeerde coupé inderdaad! Even doorlopen naar de volgende. Succes
oh heerlijk juist, al reis ik niet vaak meer met de trein.

Kan me juist enorm ergeren aan overdreven telefoongesprekken, harde muziek(ipods etc).
Ik vind het heel goed dat je hier een topic over opent. Ik hoop dat je wat kan met de nuttige adviezen die zijn gegeven.
haha okk ja dacht ik vraag t eerst gewoon..aangezien vivaforum een goed tijdverdrijf is. Nee ik blijf zitten..het is druk anders heb ik straks geen plekje meer ;) maar dan weet ik dat voor de terug weg. Dan kan ik tenminste praten met mn reisvergezel zonder boze blikken van mn medereizigers hah
Heerlijk, die stilte.

Heb jij liever harde gesprekken, veel te luide mp3/4 spelers en gillende kinderen?

Kan het me niet voorstellen.
quote:Zwuppeliennn schreef op 03 november 2010 @ 18:20:

Haha, stilte is toch lekker! Beter dan gekrijs van kinderen en te hard kleppende mensen Vind ik ook altijd. Kan me enorm ergeren aan mensen die gaan kletsen of bellen in de stiltecoupé, grrr. Ik zeg er ook altijd wat van, zo'n muts ben ik dan ook wel weer. (ik reis dan ook elke dag een uur heen en een uur terug met de trein, da's een boel ergernis in een week!)
Dan kan je lekker een tukkie doen. Wel even de wekker zetten zodat je het station waar je eruit moet voorbij rijdt.
quote:Mieomij schreef op 03 november 2010 @ 18:20:

Ik vind het heel goed dat je hier een topic over opent. Ik hoop dat je wat kan met de nuttige adviezen die zijn gegeven.
hahaaa mn vader zit naast me kreeg net een sms.. Gelijk een verveeld gezicht van die gezellige man tegenover hem..ja ik houd zelf ook niet van krijsende kinderen in coupe maar dit is ook niks voor mij.. Lang leve internet op mobieltjes kan ik tenminste even viva bijhouden haha
er is iemand op youtube die filmpjes maakt van lullende mensen in de stiltecoupe..
Ik vind het heerlijk als het stil is in de trein.
jaa als je alleen reist wel. Dan ik ook..maar niet als ik iemand gezellig naast me heb zitten waar ik mee wil praten. Maar wist niet dat dit bestond. Zo vaak reis ik met de trein. vroeg me alleen af of alle coupes zo zijn. Maar iig bedankt. Ga zo genieten van we will rock you.. Fijne avond allemaal
quote:Mieomij schreef op 03 november 2010 @ 18:20:

Ik vind het heel goed dat je hier een topic over opent. Ik hoop dat je wat kan met de nuttige adviezen die zijn gegeven.Fijn dat ze jouw goedkeuring krijgt!
Ik had laatst een club van 6 bejaarden naast me in de stiltecoupé. Ik wist niet dat ze zo asociaal konden zijn zeg Heb heel netjes gevraagd of ze stil wilden zijn aangezien we in het stiltegedeelte zaten. Kon een vuile blik krijgen en het klepte vrolijk door
ramiaatje: triest he? dat je daar je tijd mee verdoet..

Maar het zijn vooral wat oudere mensen die NOOIT met de trein reizen die niet stil zijn in de stiltecoupé. Erg vervelend als je werk gedaan wil krijgen. Als ik er wat van zeg, kijken ze me aan alsof ik gek ben en 3 sec later zitten ze al weer te beppen. Soms vervelend als je iets af wilt maken, maar verder erger ik er me niet al te veel aan (ik eet weer in de trein, schijnt ook ontzettend irritant te zijn: Eten in het openbaar... brr...)

Veel plezier bij We Will Rock You!
Oja, precies wat jij dus zegt zwup, haha
quote:Kikkerrr schreef op 03 november 2010 @ 18:22:

Dan kan je lekker een tukkie doen. Wel even de wekker zetten zodat je het station waar je eruit moet voorbij rijdt.

Volgens mij ben je een woordje vergeten.

Heeeeeeeeerlijk, die stilte-coupé, jammer dat ik meestal met mijn kind(eren) reis.
Every day offers a new opportunity to give up.
Week 7 van de Extremely Demotivational Calendar
Juist heerlijk zo'n stiltecoupé.

De laatste keer dat ik in de trein zat heb ik de hele reis mogen luisteren naar de dame die achter me zat en over de telefoon haar hele wel en wee uitgebreid uit de doeken deed. Baalde dat er geen stiltecoupé was en dat ik m'n MP3-speler was vergeten.
quote:Zwuppeliennn schreef op 03 november 2010 @ 18:36:

Ik had laatst een club van 6 bejaarden naast me in de stiltecoupé. Ik wist niet dat ze zo asociaal konden zijn zeg Heb heel netjes gevraagd of ze stil wilden zijn aangezien we in het stiltegedeelte zaten. Kon een vuile blik krijgen en het klepte vrolijk door Ik heb heel wat jaren met de trein gereisd, en het is mij opgevallen hoe asociaal veel oudere mensen inderdaad kunnen zijn. Gewoon voordringen bij het instappen, je in de rug duwen als ze vinden dat het te langzaam gaat (terwijl er nog een hele rij mensen voor je staat) en dan ook nog totaal verontwaardigd zijn als je ze niet laat voordringen. En dan heb ik het over gewoon zeer mobiele bejaarden. Van alle bevolkingsgroepen vind ik hen in de trein echt het asociaalst.
Als het stil is in de stiltecoupe vind ik het heerlijk. Maar als er een groepje kleppende buurvrouwen instapt, zeg ik niets, maar dan vind ik het dus dubbel irritant en had ik liever in een gewone coupe gezeten met wat ander geroezemoes op de achtergrond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven