Gezellige scharrel

04-11-2010 13:23 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goed, ik heb het volgende en graag jullie advies.

Twee weken geleden heb ik via een wederzijdse vriend een jongen leren kennen. Het was laat en veel drank in het spel en toen hebben we een leuke nacht gehad. Ik heb nog niet zo lang geleden een lange relatie verbroken en was blij dat ik weer kon genieten van zoiets. Na die nacht hebben die jongen en ik nog een keer gedate, wat gezellig was en uitdraaide op een leuke nacht. Daarna hebben we nog een aantal keer gesmst, maar sinds een paar dagen heb ik niks meer gehoord. Het lijkt dus klaar, wat op zich prima is, want ben nu niet op zoek naar een relatie en bovendien passen we daarvoor niet goed genoeg bij elkaar. Alleen: ik zou hem wel als scharrel willen. Niks moeilijks, maar gewoon gezellig voor af en toe. Hoe laat ik hem dat subtiel weten en boven al: kan ik hem dat nog wel laten weten? Of is dit gewoon een afgedane zaak?
smsje sturen. Hee lekkere scharrel, zin in sex?

zoiets?
Hihi, ze vroeg om 'subtiel laten weten'. Maar ik denk best dat hij dit kan waarderen als dat gevoel wederzijds is! Laat je z'n reactie nog even weten?
Je moet zoiets niet subtiel gaan brengen want dan denkt hij met vaag gedoe: waar wilt die heen? En dan is de interesse weg.

Gewoon zo zeggen als je zelf schrijft.

'Ik zou je wel als scharrel willen. Niks moeilijks, maar gewoon gezellig voor af en toe.'
ik ben bang dat dit idd afgedane zaak is

Ik herken het wel hoor maar als de jongen in kwestie niks meer laat horen betekend dat ook echt nix meer...

Heel jammer maar waar

Ik had ook een scharrel waarvan ik dacht he daar wil ik nog wel ff mee doorscharrelen ik heb hem toen een sms gestuurd:nog een xtje afspreken?

Ik kreeg een vaag antwoord terug in de trant van drukte weinig tijd...

Daarna ook niks meer gehoord

En dat was het

Dus ik ben bang dat jouw scharrel ook zoiets had van het was leuk,gezien het feit dat ie weinig meer laat horen
dus je kan een sms sturen zoiets als nog een x afspreken?

maar als ie daar vaag op reageerd moet je het ook afsluiten
Thanks voor jullie reacties!

@Rik78 Heb idd eigenlijk al een keer gehint in die richting (ja, ik weet het, vrouwen denken hier te veel over na..), en toen heb ik nog wel wat gehoord over iets anders, maar later niks meer. Dus ben bang dat hij daardoor inderdaad is gaan denken: wat wil die nou precies? En is het bij een man ook klaar als hij niks meer laat horen of kan een smsje nog wat veranderen? Anders laat ik het gewoon voor wat het is..
Het werkt alleen als je beiden zeker weet dat het gaat om scharrelen en ook weet dat de ander niet meer verwacht.

Misschien laten weten dat je niet toe bent aan een nieuwe relatie, maar dat je hem wel graag nog eens wilt zien. En dan zet je daarachter een vette knipoog. Eens kijken wat voor reactie er komt.
Oh een man kan ook gewoon vergeten zijn dat hij 'aan de beurt is om te SMSen.

(Een vrouw trouwens ook, waarvan akte)

Gewoon zelf nog eens wat sturen.
Als je hem toch alleen als lekkere scharrel wilt hoef je je ook niet erg druk te maken over hoe je overkomt.

Sluit me aan bij Mimootje; Gewoon vragen en dan zie je het wel.

Laat je nog ff weten hoe t uitpakt?
quote:Pett schreef op 04 november 2010 @ 13:51:

Thanks voor jullie reacties!

@Rik78 Heb idd eigenlijk al een keer gehint in die richting (ja, ik weet het, vrouwen denken hier te veel over na..), en toen heb ik nog wel wat gehoord over iets anders, maar later niks meer. Dus ben bang dat hij daardoor inderdaad is gaan denken: wat wil die nou precies? En is het bij een man ook klaar als hij niks meer laat horen of kan een smsje nog wat veranderen? Anders laat ik het gewoon voor wat het is..

Nou ja, het is moeilijk te zeggen waarom hij niet meer smst, het kan honderd redenen hebben. Daar heb je geen invloed op.

Je kan hem wel een duidelijke boodschap sturen en laten weten wat jouw ideeën zijn, en ja, vrouwen denken veel te veel.

Onderneem aktie als je zin hebt in een gezellige avond, bel hem op (niet smsen) van: heb je zin om dan en dan eens te komen eten? Oh je kan niet? Want dan de week erna? Dan kun je ook niet. Ok jammer, dan houdt het op.

Dan weet je waar je aan toe bent.
Bedankt voor jullie reacties!

Op zich heb je wel gelijk Noelle, maar we hebben wel wederzijdse vrienden, dus wilde het toch beetje 'netjes' houden.. Dan wordt het ook niet al te raar als ik we elkaar weer eens tegenkomen. Dus ik zal hem misschien gewoon maar eens vragen of hij zin heeft me nog eens te zien, gewoon gezellig, niks moeilijks.

Vinden jullie dit trouwens een beetje een onzin-topic, aangezien ik maar weinig reacties krijg? Die wel hebben gereageerd: thanks!
Gewoon zeggen dat je hem wilt als friend with benefit.

Als t een echte man is springt ie een gat in de lucht (haha)
Niet laten weten...

In mijn beleving zijn dat dingen die ontstaan...

net zo als dat je op date 3 niet de vraag stelt

"wat hebben we nu eigenlijk"

vind ik persoonlijk dit ook een rare opmerking

Zeg...zullen we scharrelen

En nee, kan niet precies uitleggen waarom,gevoelletje denk ik

En mijn scharrels werden ook altijd gewoon scharrels

Niets afgesproken, gebeurde gewoon
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja maar summerdance dat komt vanwege het prezwalskipaard!
Ik wil hem het graag laten weten, omdat ik het idee heb dat hij denkt dat ik misschien meer wil (Rik, daar gaan we weer..).. Maar de friend with benefit is misschien wel een goed idee. Als hij daar niet op reageert, dan wil hij me echt niet! Is het iig duidelijk.. haha..
There is only one way to find out

En het is wel stoer als je t zo durft te zeggen daar mag je dan trots op zijn
Ik vind het eigenlijk nogal wanhopig overkomen om iemand te smeken om te gaan scharrelen. Als het niet automatisch zo loopt, dan heeft het ook geen zin om er om te gaan vragen. Dat is namelijk niet echt aantrekkelijk, en kan de indruk wekken dat je meer wil.
Ga hem ook niet smeken, hou het gewoon luchtig. Het is toch ook zonde als we een aantal leuke nachten mislopen doordat de een denkt dat de ander iets anders wil?!
Na lezing van je volgende post zou je hem misschien moeten smsen: friends with benefits

:-)
quote:badmeester schreef op 04 november 2010 @ 22:59:

Na lezing van je volgende post zou je hem misschien moeten smsen: friends with benefits

:-)??
Jammer dat de grap niet overkomt! Ik bedoelde te zeggen dat je dan net zo goed kan zeggen:

He rik, ik heb zin in een wip, kom eens langs.

:-)
ps rik was een fictieve naam:-)
Oh haha sorry ben niet zo scherp vandaag.. Je bedoelt dat ik het hele friends gedeelte wel achterwege kan laten. Is misschien wel grappig: acquaintances with benefits..
quote:Madhe schreef op 04 november 2010 @ 22:51:

Ik vind het eigenlijk nogal wanhopig overkomen om iemand te smeken om te gaan scharrelen. Als het niet automatisch zo loopt, dan heeft het ook geen zin om er om te gaan vragen. Dat is namelijk niet echt aantrekkelijk, en kan de indruk wekken dat je meer wil.

Dat bedoelde ik dus.

Het staat zo asexy, zo desperate...

Seks is iets wat gebeurd tussen twee mensen, niet iets wat je afspreekt.

Als ik een man leuk zou vinden, maar niet leuk genoeg om een relatie mee te beginnen dan zou ik enorm afknappen op de vraag:

Zeg Sum, zullen we fuckbuddies/friends with benefits ect ect worden....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven