Hoe groot is de kans op zwangerschap?!
vrijdag 5 november 2010 om 08:46
Ik heb een snelle vraag.
Afgelopen zaterdag tijdens de seks is het condoom miraculeus verdwenen, gelukkig ook weer gevonden maar niet meer aan de jongenheer van mijn vriend... Gelukkig slik ik de pil, ik zat toen in de 1e week 5e pil, geen pillen vergeten.
Hoe groot is nu de kans op zwangerschap? In mijn ogen nihil maar ik wil graag gerust gesteld worden!
Afgelopen zaterdag tijdens de seks is het condoom miraculeus verdwenen, gelukkig ook weer gevonden maar niet meer aan de jongenheer van mijn vriend... Gelukkig slik ik de pil, ik zat toen in de 1e week 5e pil, geen pillen vergeten.
Hoe groot is nu de kans op zwangerschap? In mijn ogen nihil maar ik wil graag gerust gesteld worden!

vrijdag 5 november 2010 om 09:03
Op dit moment is de kans verwaarloosbaar.
Maar hoe minder je weet over anticonceptie, hoe groter de kans dat je eens ongepland zwanger wordt.
Dus informeer je eens over anticonceptie, de anticonceptie die jij zelf gebruikt in het bijzonder. Die anticonceptie is heel veilig mits je het goed gebruikt, vandaar.
Maar hoe minder je weet over anticonceptie, hoe groter de kans dat je eens ongepland zwanger wordt.
Dus informeer je eens over anticonceptie, de anticonceptie die jij zelf gebruikt in het bijzonder. Die anticonceptie is heel veilig mits je het goed gebruikt, vandaar.
vrijdag 5 november 2010 om 09:44
vrijdag 5 november 2010 om 09:57
Mijn god, hoe oud ben je? Ik wil eigenlijk niet veroordelen, maar kom op nou, als je aan seks doet moet je toch op z'n minst weten waar je mee bezig bent?!
Ga je er eerst eens in verdiepen zeg! Onvoorstelbaar.
www.seksualiteit.nl
Ga je er eerst eens in verdiepen zeg! Onvoorstelbaar.
www.seksualiteit.nl

vrijdag 5 november 2010 om 10:36
Kan niet quoten, maar doel op Woezelenpip:
Waarom zou je in hemelsnasm de MAP gaan slikken als je gewoon braaf de pil slikt?
Dat advies is nog dommer dan TO's vraag (niet lullig bedoeld, TO).
Lesje biologie: als je pil correct gebruikt is dat een van de betrouwbaarste anticonceptiemiddelen. De pil beschermt echter niet tegen SOA's, vandaar dat aangeraden wordt om ook een condoom te gebruiken. Voor de SOA's dus.
Waarom zou je in hemelsnasm de MAP gaan slikken als je gewoon braaf de pil slikt?
Lesje biologie: als je pil correct gebruikt is dat een van de betrouwbaarste anticonceptiemiddelen. De pil beschermt echter niet tegen SOA's, vandaar dat aangeraden wordt om ook een condoom te gebruiken. Voor de SOA's dus.
vrijdag 5 november 2010 om 10:39
quote:sassafras schreef op 05 november 2010 @ 10:36:
Lesje biologie: als je pil correct gebruikt is dat een van de betrouwbaarste anticonceptiemiddelen. De pil beschermt echter niet tegen SOA's, vandaar dat aangeraden wordt om ook een condoom te gebruiken. Voor de SOA's dus.Dat dacht ik ook al, ja. Er zijn zat vrouwen die alleen de pil gebruiken, moeten die dan iedere keer een morning after pil gaan slikken? Dat slaat toch nergens op.
Lesje biologie: als je pil correct gebruikt is dat een van de betrouwbaarste anticonceptiemiddelen. De pil beschermt echter niet tegen SOA's, vandaar dat aangeraden wordt om ook een condoom te gebruiken. Voor de SOA's dus.Dat dacht ik ook al, ja. Er zijn zat vrouwen die alleen de pil gebruiken, moeten die dan iedere keer een morning after pil gaan slikken? Dat slaat toch nergens op.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vrijdag 5 november 2010 om 10:43

vrijdag 5 november 2010 om 13:45
Dubbel Dutch is ubersafe! Alleen de pil is ubersafe! Waar gaat je vraag precies over? Het enige wat er mis kan zijn gegaan is dta je vriend een SOA heeft en door het ontbreken van het condoom jou heeft besmet. En ga je eerst inderdaad eens verdiepen in het hoe en wat van anti-conceptie want mijn nog niet sexuele dochter van 15 weet blijkbaar beter hoe het werkt dan jij!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!