Mijn geheim..
vrijdag 5 november 2010 om 13:56
Hallo mensen,
Iets meer dan 2 jaar geleden, ben ik zwanger geworden, van inmiddels een heel lief jongentje, dat geliefd wordt door iedereen.
Alleen waar ik 2 jaar geleden niet eerlijk over geweest ben, ik dat ik zonder dat de vader het wist, ben gestopt met de pil. Hij wilde nog geen kindje, maar ik wist niet hoe ik verder kon leven zonder kindje. De band tussen vader en zoon is perfect. Hij zou nooit meer zonder hem kunnen.
Maar ik besef me natuurlijk heel goed, dat wat ik gedaan heb, heel erg fout en laag, goedkoop en triest is. Ik had moeten wachten, maar waarom moest ik hem tegemoet komen, en waarom hij mij niet?
Maar goed, ik leef elke dag in een leugen, en dat wordt zo onderhand erg vermoeiend.
Ik vraag niet om tips, of advies, want ik wilde gewoon mijn verhaal kwijt..
Iets meer dan 2 jaar geleden, ben ik zwanger geworden, van inmiddels een heel lief jongentje, dat geliefd wordt door iedereen.
Alleen waar ik 2 jaar geleden niet eerlijk over geweest ben, ik dat ik zonder dat de vader het wist, ben gestopt met de pil. Hij wilde nog geen kindje, maar ik wist niet hoe ik verder kon leven zonder kindje. De band tussen vader en zoon is perfect. Hij zou nooit meer zonder hem kunnen.
Maar ik besef me natuurlijk heel goed, dat wat ik gedaan heb, heel erg fout en laag, goedkoop en triest is. Ik had moeten wachten, maar waarom moest ik hem tegemoet komen, en waarom hij mij niet?
Maar goed, ik leef elke dag in een leugen, en dat wordt zo onderhand erg vermoeiend.
Ik vraag niet om tips, of advies, want ik wilde gewoon mijn verhaal kwijt..
vrijdag 5 november 2010 om 14:14
vrijdag 5 november 2010 om 14:15
Wat ben ik blij dat ik een vrouw ben en mijn vent mij dit niet kan flikken. Godallemachtig.
Ik snap wel dat jij "je ei kwijt wilt". Jammer dat je die keuze ook voor een ander gemaakt hebt.
Je mag je handen dichtknijpen met je vent, ik was vertrokken. Nu zou ik het inderdaad maar voor je houden en van je af zetten.
Ik snap wel dat jij "je ei kwijt wilt". Jammer dat je die keuze ook voor een ander gemaakt hebt.
Je mag je handen dichtknijpen met je vent, ik was vertrokken. Nu zou ik het inderdaad maar voor je houden en van je af zetten.
vrijdag 5 november 2010 om 14:15
vrijdag 5 november 2010 om 14:16
quote:fleurtje schreef op 05 november 2010 @ 14:03:
Vertellen zou wel lekker makkelijk zijn? Dan ben jij wat meer van je klote gevoel af. Hij heeft er een klote gevoel bíj. Zou je dat eerlijk vinden? Dus dan komt er nóg iets oneerlijks bij.
Houd het maar lekker bij je.
Mjah hier eigenlijk wel mee eens.
Ga maar lekker zelf op de blaren zitten...
Echter blijft de leugen altijd bestaan, dus leef er mee of vertel het hem alsnog. Ergens vind ik dat hij recht heeft op de waarheid zodat hij zelf kan reageren op jouw oneerlijkheid. Want dat onhoudt je hem nu wel degelijk.
Wat bezielde je nou eigenlijk toen je dat deed?
Vertellen zou wel lekker makkelijk zijn? Dan ben jij wat meer van je klote gevoel af. Hij heeft er een klote gevoel bíj. Zou je dat eerlijk vinden? Dus dan komt er nóg iets oneerlijks bij.
Houd het maar lekker bij je.
Mjah hier eigenlijk wel mee eens.
Ga maar lekker zelf op de blaren zitten...
Echter blijft de leugen altijd bestaan, dus leef er mee of vertel het hem alsnog. Ergens vind ik dat hij recht heeft op de waarheid zodat hij zelf kan reageren op jouw oneerlijkheid. Want dat onhoudt je hem nu wel degelijk.
Wat bezielde je nou eigenlijk toen je dat deed?
vrijdag 5 november 2010 om 14:18
quote:MereldeMus schreef op 05 november 2010 @ 14:12:
Ben ik de enige die het probleem niet ziet...?
Sjiek is anders maar t is goed uitgepakt
Vrouw heeft kind gekregen.
Vrouw heeft relatie met vader van kind.
Vader van kind is gelukkig met kind.
Vrouw is gelukkig met man en kind.
Het is twee jaar geleden... Het is goed gekomen....
Laat t los... wat weet hij aan die info....
Omdat ie erin geluisd is en iemand zo te pakken nemen is NOOIT goed.
Het is gedaan en gebeurd en TO moet maar leren leven met haar beslissing om een ander met kind op te zadelen (zo zie ik het, hij was er inmiddels niet klaar voor)
Dat hij dol op zijn kind is, vind ik niet meer dan logisch.
Nogmaals: Je hebt maar te leren leven met je schuldgevoel, denk dat wanneer je dit vertellen gaat, je alles kapotmaakt.
Leer ervan en neem nooit meer iemand zo in de maling
Ben ik de enige die het probleem niet ziet...?
Sjiek is anders maar t is goed uitgepakt
Vrouw heeft kind gekregen.
Vrouw heeft relatie met vader van kind.
Vader van kind is gelukkig met kind.
Vrouw is gelukkig met man en kind.
Het is twee jaar geleden... Het is goed gekomen....
Laat t los... wat weet hij aan die info....
Omdat ie erin geluisd is en iemand zo te pakken nemen is NOOIT goed.
Het is gedaan en gebeurd en TO moet maar leren leven met haar beslissing om een ander met kind op te zadelen (zo zie ik het, hij was er inmiddels niet klaar voor)
Dat hij dol op zijn kind is, vind ik niet meer dan logisch.
Nogmaals: Je hebt maar te leren leven met je schuldgevoel, denk dat wanneer je dit vertellen gaat, je alles kapotmaakt.
Leer ervan en neem nooit meer iemand zo in de maling
vrijdag 5 november 2010 om 14:18
quote:jesper schreef op 05 november 2010 @ 14:12:
Het enige dat ik wil zeggen is dat ik denk dat je jezelf moet leren vergeven@TO Ik denk het ook aangezien jouw keuze goed heeft uitgepakt krijg je daar nu dus alle ruimte voor. Ruimte die dus niet van jouw partner is enkel en alleen van jou. Zoiets als karma dus.... ondanks dat het positief heeft uitgepakt blijkt dat wanneer je een keuze op deze wijze maakt alsnog aan je blijft vreten. Vergeven van jezelf is het enige dat je kan alleen denk alsjeblieft niet dat dit met de goedkeuring van je partner zou kunnen.
Het enige dat ik wil zeggen is dat ik denk dat je jezelf moet leren vergeven@TO Ik denk het ook aangezien jouw keuze goed heeft uitgepakt krijg je daar nu dus alle ruimte voor. Ruimte die dus niet van jouw partner is enkel en alleen van jou. Zoiets als karma dus.... ondanks dat het positief heeft uitgepakt blijkt dat wanneer je een keuze op deze wijze maakt alsnog aan je blijft vreten. Vergeven van jezelf is het enige dat je kan alleen denk alsjeblieft niet dat dit met de goedkeuring van je partner zou kunnen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 5 november 2010 om 14:20
Het staat ook als een paal boven water dat ze het niet netjes heeft aangepakt. Maar waarom na twee jaar iets overhoop halen wat eigenlijk wel goed is uitgepakt? Dat snap ik gewoon niet....
Omdat zij zich rottig voelt... Nou deal with it....
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
vrijdag 5 november 2010 om 14:25
vrijdag 5 november 2010 om 14:26
quote:MereldeMus schreef op 05 november 2010 @ 14:20:
Het staat ook als een paal boven water dat ze het niet netjes heeft aangepakt. Maar waarom na twee jaar iets overhoop halen wat eigenlijk wel goed is uitgepakt? Dat snap ik gewoon niet....
Doet ze toch?
Ze wilde het alleen van zich afschrijven.
Ze dealt er elke dag mee en vindt het niet netjes wat ze gedaan heeft.
Terecht overigens.
Doet ze toch?
Ze wilde het alleen van zich afschrijven.
Ze dealt er elke dag mee en vindt het niet netjes wat ze gedaan heeft.
Terecht overigens.
vrijdag 5 november 2010 om 14:30
TO, er zijn soms hogere redenen waarom dingen lopen zoals ze lopen... Als man zou ik de waarheid willen weten maar er zijn evenveel redenen om niet alles te zeggen. Het hart moet beslissen. Ben zelf ongepland vader geworden 8 jr geleden met een vrouw die vreselijk graag een kind wilde van mij en haar biologische klok tikte.... en ik zou niet zonder mijn zoontje willen en het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit wat er is gebeurd. Ik ken 1 man die er na 18 jaar achterkwam (omdat hij doorvroeg) dat zijn zoon zijn biologische zoon niet is (die man en zijn vriendin zijn rond die tijd een tijd uit elkaar geweest). Zijn vriendin wilde zo graag dat het kind van die man was dat ze het zelf wilde geloven. En ik heb hem 1 keer ontmoet met zijn zoon erbij, het was een prachtig stel met duidelijk een hele mooie band. Zij moesten bij elkaar zijn. Die man is nog steeds bij dezelfde vrouw.
vrijdag 5 november 2010 om 14:30
quote:Leugentje schreef op 05 november 2010 @ 13:56:
Hallo mensen,
Ik vraag niet om tips, of advies, want ik wilde gewoon mijn verhaal kwijt..Dat zinnetje zegt mij dat je het nog steeds zo zou doen.
Hallo mensen,
Ik vraag niet om tips, of advies, want ik wilde gewoon mijn verhaal kwijt..Dat zinnetje zegt mij dat je het nog steeds zo zou doen.
vrijdag 5 november 2010 om 14:34
Ja, het is gebeurd, je kan het niet meer terugdraaien. Een schuldgevoel is klote, maar wel de prijs die je ervoor moet betalen.
Over deze zin: quote:(...) maar waarom moest ik hem tegemoet komen, en waarom hij mij niet?
Hoe krom het ook is. Als iemand niet wilt, dan krijgt die persoon gewoon altijd gelijk. Iedereen vind hier, dat die sterker staat in de nee, dan iemand kan staan in de ja. Zoals ik al zei, vind ik dat echt heel krom. Want dan is er dus eigenlijk gewoon geen discussie mogelijk, hoeveel pijn het diegene met de ja ook doet. Dat wordt gewoon van tafel geveegd, want eentje wil er niet, dus die heeft automatisch altijd gelijk.
Dat het nog 9 maanden duurt eer het kind geboren word en je erin kan groeien (of als het eenmaal geboren is, dat je er hartstikke gek op bent, ook al wilde je nog niet), dat word voor het gemak maar even vergeten.
Over deze zin: quote:(...) maar waarom moest ik hem tegemoet komen, en waarom hij mij niet?
Hoe krom het ook is. Als iemand niet wilt, dan krijgt die persoon gewoon altijd gelijk. Iedereen vind hier, dat die sterker staat in de nee, dan iemand kan staan in de ja. Zoals ik al zei, vind ik dat echt heel krom. Want dan is er dus eigenlijk gewoon geen discussie mogelijk, hoeveel pijn het diegene met de ja ook doet. Dat wordt gewoon van tafel geveegd, want eentje wil er niet, dus die heeft automatisch altijd gelijk.
Dat het nog 9 maanden duurt eer het kind geboren word en je erin kan groeien (of als het eenmaal geboren is, dat je er hartstikke gek op bent, ook al wilde je nog niet), dat word voor het gemak maar even vergeten.
vrijdag 5 november 2010 om 14:39
@ Hummeltje: dus jij vindt het prima om kinderen op de wereld te zetten met vaders die eigenlijk niet willen, en dan gewoon de gok te nemen dat ze nog wel binnen 9 maanden tot inkeer komen? Er zijn al zoveel kinderen die iets tekort komen omdat hun ouders geen goede ouders zijn. Als je dit goedkeurt komen er nog veel meer bij.