Mijn geheim..
vrijdag 5 november 2010 om 13:56
Hallo mensen,
Iets meer dan 2 jaar geleden, ben ik zwanger geworden, van inmiddels een heel lief jongentje, dat geliefd wordt door iedereen.
Alleen waar ik 2 jaar geleden niet eerlijk over geweest ben, ik dat ik zonder dat de vader het wist, ben gestopt met de pil. Hij wilde nog geen kindje, maar ik wist niet hoe ik verder kon leven zonder kindje. De band tussen vader en zoon is perfect. Hij zou nooit meer zonder hem kunnen.
Maar ik besef me natuurlijk heel goed, dat wat ik gedaan heb, heel erg fout en laag, goedkoop en triest is. Ik had moeten wachten, maar waarom moest ik hem tegemoet komen, en waarom hij mij niet?
Maar goed, ik leef elke dag in een leugen, en dat wordt zo onderhand erg vermoeiend.
Ik vraag niet om tips, of advies, want ik wilde gewoon mijn verhaal kwijt..
Iets meer dan 2 jaar geleden, ben ik zwanger geworden, van inmiddels een heel lief jongentje, dat geliefd wordt door iedereen.
Alleen waar ik 2 jaar geleden niet eerlijk over geweest ben, ik dat ik zonder dat de vader het wist, ben gestopt met de pil. Hij wilde nog geen kindje, maar ik wist niet hoe ik verder kon leven zonder kindje. De band tussen vader en zoon is perfect. Hij zou nooit meer zonder hem kunnen.
Maar ik besef me natuurlijk heel goed, dat wat ik gedaan heb, heel erg fout en laag, goedkoop en triest is. Ik had moeten wachten, maar waarom moest ik hem tegemoet komen, en waarom hij mij niet?
Maar goed, ik leef elke dag in een leugen, en dat wordt zo onderhand erg vermoeiend.
Ik vraag niet om tips, of advies, want ik wilde gewoon mijn verhaal kwijt..
vrijdag 5 november 2010 om 14:02
vrijdag 5 november 2010 om 14:04
quote:tandpasta schreef op 05 november 2010 @ 14:02:
mocht je nog een relatie hebben met de vader van je kind (volgens mij wel he als ik 't zo lees) dan zou ik het sowieso NIET aan hem vertellen. Jij wilt van je schuldgevoel af, dat begrip ik maar voor hem heeft het helemaal geen zin om dit te weten toch?
Eens. Het doet je relatie en daarmee je kind waarschijnlijk niet veel goed om het te vertellen.
Suffer the consequences.
Ennuh, over elkaar tegemoet komen. Een kind moet je gewoon allebei willen. Punt. Ga het nou alsjeblieft niet voor jezelf lopen goed praten
mocht je nog een relatie hebben met de vader van je kind (volgens mij wel he als ik 't zo lees) dan zou ik het sowieso NIET aan hem vertellen. Jij wilt van je schuldgevoel af, dat begrip ik maar voor hem heeft het helemaal geen zin om dit te weten toch?
Eens. Het doet je relatie en daarmee je kind waarschijnlijk niet veel goed om het te vertellen.
Suffer the consequences.
Ennuh, over elkaar tegemoet komen. Een kind moet je gewoon allebei willen. Punt. Ga het nou alsjeblieft niet voor jezelf lopen goed praten
vrijdag 5 november 2010 om 14:04
Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten. Je hebt er nu niets meer aan om het te vertellen. Hij is nu gek op zijn zoontje, dus HIJ heeft er niets aan als je het vertelt. De enige die er wat mee op schiet ben JIJ, om je geweten te sussen. Je wilt niet dat het tussen je zoontje en zijn vader in komt te staan. Mond houden dus.
vrijdag 5 november 2010 om 14:08
quote:Leugentje schreef op 05 november 2010 @ 13:56:
maar waarom moest ik hem tegemoet komen, en waarom hij mij niet?
Omdat een kind een grote verandering en verantwoordelijkheid in een leven betekent en je zoiets niet af kunt dwingen bij een ander.
Daarom niet.
Stiekem stoppen met de pil om je zin te krijgen, alsof jouw ja belangrijker is dan zijn (voorlopige) nee. Naar zeg.
Gelukkig moet je zoals je zelf al zegt, zélf met dit gegeven leven.
maar waarom moest ik hem tegemoet komen, en waarom hij mij niet?
Omdat een kind een grote verandering en verantwoordelijkheid in een leven betekent en je zoiets niet af kunt dwingen bij een ander.
Daarom niet.
Stiekem stoppen met de pil om je zin te krijgen, alsof jouw ja belangrijker is dan zijn (voorlopige) nee. Naar zeg.
Gelukkig moet je zoals je zelf al zegt, zélf met dit gegeven leven.
vrijdag 5 november 2010 om 14:09
quote:Maja82 schreef op 05 november 2010 @ 14:07:
dat heb je nu gedaan. Klaar.
Wat er hier gemiddeld van gevonden wordt had je denk ik van te voren in kunnen vullen.Ik vind eigenlijk dat ik helemaal geen nare reacties gekregen heb. Zoals ik ook aangaf in mijn post, denk ik er waarschijnlijk nu net zo over als jij dat doet
dat heb je nu gedaan. Klaar.
Wat er hier gemiddeld van gevonden wordt had je denk ik van te voren in kunnen vullen.Ik vind eigenlijk dat ik helemaal geen nare reacties gekregen heb. Zoals ik ook aangaf in mijn post, denk ik er waarschijnlijk nu net zo over als jij dat doet
vrijdag 5 november 2010 om 14:12
Ben ik de enige die het probleem niet ziet...?
Sjiek is anders maar t is goed uitgepakt
Vrouw heeft kind gekregen.
Vrouw heeft relatie met vader van kind.
Vader van kind is gelukkig met kind.
Vrouw is gelukkig met man en kind.
Het is twee jaar geleden... Het is goed gekomen....
Laat t los... wat weet hij aan die info....
Sjiek is anders maar t is goed uitgepakt
Vrouw heeft kind gekregen.
Vrouw heeft relatie met vader van kind.
Vader van kind is gelukkig met kind.
Vrouw is gelukkig met man en kind.
Het is twee jaar geleden... Het is goed gekomen....
Laat t los... wat weet hij aan die info....
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.