F2006
donderdag 4 november 2010 om 15:52
vrijdag 5 november 2010 om 10:55
quote:lau72 schreef op 04 november 2010 @ 15:29:
Nina is niet allergisch hoor, hoe kom je daar nou weer bij?
Marlee, ik neem travellerscheques mee
Moet ik anders wat lekker bakken zaterdag om mee te nemen Cees? Als het dan niet door gaat zondag eet ik het zelf wel op
Wij betalen hier met guldens.
Ja lekker Lau, als je dat wilt doen! Dan hoef ik ook niet meer naar de winkel toch? Zag ook nog appelsap en sinaasappelsap staan. Heb geen cola light. Wel brandnetelthee.
Vis kwam jij nou nog? Zaterdag eind vd middag mag ook hoor, kunnen we saampjes oerhollands TV kijken! Moet je wel je laptop meenemen. Jes vroeg al wanneer we nemo weer eens zouden zien, dat was al zooo lang geleden, hihi
Nina is niet allergisch hoor, hoe kom je daar nou weer bij?
Marlee, ik neem travellerscheques mee
Moet ik anders wat lekker bakken zaterdag om mee te nemen Cees? Als het dan niet door gaat zondag eet ik het zelf wel op
Wij betalen hier met guldens.
Ja lekker Lau, als je dat wilt doen! Dan hoef ik ook niet meer naar de winkel toch? Zag ook nog appelsap en sinaasappelsap staan. Heb geen cola light. Wel brandnetelthee.
Vis kwam jij nou nog? Zaterdag eind vd middag mag ook hoor, kunnen we saampjes oerhollands TV kijken! Moet je wel je laptop meenemen. Jes vroeg al wanneer we nemo weer eens zouden zien, dat was al zooo lang geleden, hihi
vrijdag 5 november 2010 om 12:14
Gisteren een hele lap op mobiel getypt (wat niet meevalt) toen weer verkeerde knopje gedaan.. Oh wat ergerlijk!
Maar ik wilde zeggen: Geen vreetfestijn van maken hoor deze keer! Ik heb nog 10 kilo extra om mijn taille hangen..
Eten we een broodje bij jou Cees? Dan moeten we allemaal wat meenemen of iemand moet het halen en kosten delen of zo?
Maar ik wilde zeggen: Geen vreetfestijn van maken hoor deze keer! Ik heb nog 10 kilo extra om mijn taille hangen..
Eten we een broodje bij jou Cees? Dan moeten we allemaal wat meenemen of iemand moet het halen en kosten delen of zo?
vrijdag 5 november 2010 om 14:14
quote:Dokkie schreef op 05 november 2010 @ 12:14:
Gisteren een hele lap op mobiel getypt (wat niet meevalt) toen weer verkeerde knopje gedaan.. Oh wat ergerlijk!
Eten we een broodje bij jou Cees? Dan moeten we allemaal wat meenemen of iemand moet het halen en kosten delen of zo?Ach Dok, je bent net nog bevallen, je hebt een excuus
Eten we een broodje bij jou Cees? Dan moeten we allemaal wat meenemen of iemand moet het halen en kosten delen of zo?Ach Dok, je bent net nog bevallen, je hebt een excuus
vrijdag 5 november 2010 om 14:16
Hier een relaxte ochtend gehad, jongste was wennen op de creche, dus het huis voor mij alleen Heerlijk aan het naaien geweest, poppenkleertjes voor op school. Straks nog even verder, en ook nog even handafdrukje maken van hand en voet van jongste.
Sollicitatie ben ik trouwens voor afgewezen, ze dachten dat mijn kwaliteiten elders lagen. Was al een beetje begonnen met twijfelen, dus dat scheelt weer. Nu dus alleen verder zoeken.
Zal ik anders iets van broodjes en knakworstjes meenemen? Marlee, waar moet op gelet worden voor M.? Of mag hij alles eten?
Sollicitatie ben ik trouwens voor afgewezen, ze dachten dat mijn kwaliteiten elders lagen. Was al een beetje begonnen met twijfelen, dus dat scheelt weer. Nu dus alleen verder zoeken.
Zal ik anders iets van broodjes en knakworstjes meenemen? Marlee, waar moet op gelet worden voor M.? Of mag hij alles eten?
vrijdag 5 november 2010 om 14:33
vrijdag 5 november 2010 om 14:45
Ik neem wel Cola light mee en lekkers voor kids (en ook voor ons!!). M mag alles eten, hij heeft geen allergie wat betreft eten of zo 
en ook is hij niet allergisch voor honden, alleen voor katten .
Jammer tieg van die sollicitatie. Zou wel lekker zijn als je een baan dichterbij hebt. Maar je moet ook wel naar je zin hebben.
Vishje, je moet ook echt komen. We hebben jullie te lang niet gezien!!
en ook is hij niet allergisch voor honden, alleen voor katten .
Jammer tieg van die sollicitatie. Zou wel lekker zijn als je een baan dichterbij hebt. Maar je moet ook wel naar je zin hebben.
Vishje, je moet ook echt komen. We hebben jullie te lang niet gezien!!
vrijdag 5 november 2010 om 23:20
vrijdag 5 november 2010 om 23:55
Had ik al verteld dat Karlijntje gaat voor de titel: Dikste biggetje van de klas? 3 weken oud, 1 kilo boven geboortegewicht! Dat betekent volgende week een maand oud en dan al 5 kilo! Ze gaat Lisa nog voorbijstreven zo, en die was al zo'n Michelin-poppetje.. Maar ze drinkt maar 1x per 4 uur en 's nachts nog minder, dus voedingen verminderen hoefde niet.
zaterdag 6 november 2010 om 14:16
zaterdag 6 november 2010 om 16:21
Nou, er hoeft niets meer aan eten meegenomen te worden hoor, haal net de brownie met speculaasbrokstukken uit de oven, hij is best groot
Wij hebben vanavond een vriendinnetje van Nina te logeren, is het heel erg als die ook meekomt morgen? Is een klasgenootje van Nina, en het is een schatje hoor
Vanaf hier is het trouwens ook maar 1,5 uur ofzo, vond het ook erg meevallen.
Wij hebben vanavond een vriendinnetje van Nina te logeren, is het heel erg als die ook meekomt morgen? Is een klasgenootje van Nina, en het is een schatje hoor
Vanaf hier is het trouwens ook maar 1,5 uur ofzo, vond het ook erg meevallen.
zaterdag 6 november 2010 om 18:40
Lekker meenemen hoor Lau, gezellig al die kinderen.
Heb 4 pakken poffertjes dus een voorgerechtje voor de kinderen.
Heb er ook zin in. Zo even spullen voor de kinderen klaarzetten.
Vanaf hier is het 1 uur en 52 minuten. Best lang maar dacht dat het langer was. Je bent dus zo in het buitenland (oja, paspoorten even inpakken nog).
Heb er zin in maar eerst nog een avondje quality time met man dus we gaan de kids maar eens in bed werken en dan samen lekker en vooral rustig eten (en drinken).
Heb 4 pakken poffertjes dus een voorgerechtje voor de kinderen.
Heb er ook zin in. Zo even spullen voor de kinderen klaarzetten.
Vanaf hier is het 1 uur en 52 minuten. Best lang maar dacht dat het langer was. Je bent dus zo in het buitenland (oja, paspoorten even inpakken nog).
Heb er zin in maar eerst nog een avondje quality time met man dus we gaan de kids maar eens in bed werken en dan samen lekker en vooral rustig eten (en drinken).