F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nina is niet allergisch hoor, hoe kom je daar nou weer bij?

Marlee, ik neem travellerscheques mee

Moet ik anders wat lekker bakken zaterdag om mee te nemen Cees? Als het dan niet door gaat zondag eet ik het zelf wel op
quote:casey schreef op 04 november 2010 @ 14:10:

Nic, dan moet je gewoon 6 uur op staan, dat moeten wij allemaal standaard al.

Echt niet dat ik om 6 uur ga opstaan. Dan moeten jullie er maar niet op letten als ik er niet uitzie. De kids moet ik natuurlijk ook al helemaal stylen
quote:lau72 schreef op 04 november 2010 @ 15:29:

Nina is niet allergisch hoor, hoe kom je daar nou weer bij?

Marlee, ik neem travellerscheques mee

Moet ik anders wat lekker bakken zaterdag om mee te nemen Cees? Als het dan niet door gaat zondag eet ik het zelf wel op

Wij betalen hier met guldens.

Ja lekker Lau, als je dat wilt doen! Dan hoef ik ook niet meer naar de winkel toch? Zag ook nog appelsap en sinaasappelsap staan. Heb geen cola light. Wel brandnetelthee.

Vis kwam jij nou nog? Zaterdag eind vd middag mag ook hoor, kunnen we saampjes oerhollands TV kijken! Moet je wel je laptop meenemen. Jes vroeg al wanneer we nemo weer eens zouden zien, dat was al zooo lang geleden, hihi
ja! ja! Vis moet ook komen hoor! Anders kom ik niet!

Ok, ik maak wel wat lekkers, denk een chocoladetaartje ofzo, hoewel jullie daar misschien niet zo erg van houden?
Komt de ANWB wel in Vriesssssssssland?
kweet niet...heb je wel winterbanden?
Gisteren een hele lap op mobiel getypt (wat niet meevalt) toen weer verkeerde knopje gedaan.. Oh wat ergerlijk!

Maar ik wilde zeggen: Geen vreetfestijn van maken hoor deze keer! Ik heb nog 10 kilo extra om mijn taille hangen..

Eten we een broodje bij jou Cees? Dan moeten we allemaal wat meenemen of iemand moet het halen en kosten delen of zo?
quote:Travis schreef op 05 november 2010 @ 11:28:

Komt de ANWB wel in Vriesssssssssland? Als je de buitenlandservice hebt wel
quote:Dokkie schreef op 05 november 2010 @ 12:14:

Gisteren een hele lap op mobiel getypt (wat niet meevalt) toen weer verkeerde knopje gedaan.. Oh wat ergerlijk!

Maar ik wilde zeggen: Geen vreetfestijn van maken hoor deze keer! Ik heb nog 10 kilo extra om mijn taille hangen..

Eten we een broodje bij jou Cees? Dan moeten we allemaal wat meenemen of iemand moet het halen en kosten delen of zo?Ach Dok, je bent net nog bevallen, je hebt een excuus
Hier een relaxte ochtend gehad, jongste was wennen op de creche, dus het huis voor mij alleen Heerlijk aan het naaien geweest, poppenkleertjes voor op school. Straks nog even verder, en ook nog even handafdrukje maken van hand en voet van jongste.

Sollicitatie ben ik trouwens voor afgewezen, ze dachten dat mijn kwaliteiten elders lagen. Was al een beetje begonnen met twijfelen, dus dat scheelt weer. Nu dus alleen verder zoeken.

Zal ik anders iets van broodjes en knakworstjes meenemen? Marlee, waar moet op gelet worden voor M.? Of mag hij alles eten?
quote:lau72 schreef op 05 november 2010 @ 11:24:

ja! ja! Vis moet ook komen hoor! Anders kom ik niet!

Ok, ik maak wel wat lekkers, denk een chocoladetaartje ofzo, hoewel jullie daar misschien niet zo erg van houden? Taartje niet, chocoladetaart wel

Zal ik een paar zakken poffertjes meenemen?
Ik neem wel Cola light mee en lekkers voor kids (en ook voor ons!!). M mag alles eten, hij heeft geen allergie wat betreft eten of zo :-)

en ook is hij niet allergisch voor honden, alleen voor katten .

Jammer tieg van die sollicitatie. Zou wel lekker zijn als je een baan dichterbij hebt. Maar je moet ook wel naar je zin hebben.

Vishje, je moet ook echt komen. We hebben jullie te lang niet gezien!!
heb hier wel kat.. is een buitenkat, maar slaapt binnen. Komt over het algemeen niet in de leefruimten, wel in de badkamer. Dus als ie moet piesen, moeten jullie het maïs maar in..

als vis niet komt, kom ik ook niet.
Ja lekker.... Kan ik dat pokke-eind rijden, moet mijn kind ook nog in het maïs plassen :-)
quote:tieger schreef op 05 november 2010 @ 14:14:

[...]

Ach Dok, je bent net nog bevallen, je hebt een excuus

Excuus voor indrukken van verkeerde knopje of voor extra kilo's? Of beide?

Naar Cees vanaf hier valt nog best mee, 1,5 uur. Is toch niet eind van de wereld!
Had ik al verteld dat Karlijntje gaat voor de titel: Dikste biggetje van de klas? 3 weken oud, 1 kilo boven geboortegewicht! Dat betekent volgende week een maand oud en dan al 5 kilo! Ze gaat Lisa nog voorbijstreven zo, en die was al zo'n Michelin-poppetje.. Maar ze drinkt maar 1x per 4 uur en 's nachts nog minder, dus voedingen verminderen hoefde niet.
Heerlijk, baby vet!

Kwam daan ook?

Josje man is weer in ziekenhuis...
Heb me net aangemeld voor de buitenlandservice, goeie tip Tieg!

Josjes man niets ernstigs hoop ik?

Jeej wat een gewicht Dok!! En wat een fijn schema al zo snel!
Ik zocht nog even de definitie van 'doorslapen' op: Een jonge baby die na 0.00u minstens 5 a 6 uur slaapt' Ha, ik ben officieel in het bezit van een doorslapende baby vanaf 2,5 week op bv! Wat bijzonder.

Ik heb zin in morgen! Wanneer hebben we elkaar voor het laatst gezien?
Geniet ervan zolang het duurt Dok
Nou, er hoeft niets meer aan eten meegenomen te worden hoor, haal net de brownie met speculaasbrokstukken uit de oven, hij is best groot

Wij hebben vanavond een vriendinnetje van Nina te logeren, is het heel erg als die ook meekomt morgen? Is een klasgenootje van Nina, en het is een schatje hoor

Vanaf hier is het trouwens ook maar 1,5 uur ofzo, vond het ook erg meevallen.
Lekker meenemen hoor Lau, gezellig al die kinderen.

Heb 4 pakken poffertjes dus een voorgerechtje voor de kinderen.

Heb er ook zin in. Zo even spullen voor de kinderen klaarzetten.

Vanaf hier is het 1 uur en 52 minuten. Best lang maar dacht dat het langer was. Je bent dus zo in het buitenland (oja, paspoorten even inpakken nog).

Heb er zin in maar eerst nog een avondje quality time met man dus we gaan de kids maar eens in bed werken en dan samen lekker en vooral rustig eten (en drinken).
Best hoor Lau, als ze maar 4 is

Hoe laat komen jullie nou allemaal?
De planning is om rond kwart over 8 weg te rijden. Dus dan ben ik er ongeveer kwart over 10 (en dan heel hard toe aan koffie).
Cees, kan je nog even je telelfoonnummer in de ak zetten. Kan hem niet vinden en misschien wel handig om te hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven