Ping

05-11-2010 21:38 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
Als het goed is kan je via instellingen je notificaties aanzetten.

Maar waarom neem je geen WhatsApp? Dat is nog veel leuker, ook met foto's enzo.
...
...
Ping werkt overigens niet altijd helemaal goed.. Helaas.

Komt bij mij regelmatig voor dat ping-berichten erg laat worden bezorgd, of op een bepaald moment een heel aantal tegelijk....
Is het waar dat deze 'ping'-app. op elke telefoon kan worden gezet en het dus uiteindelijk niet alleen tussen de BB's gaat?
quote:Philein schreef op 05 november 2010 @ 22:22:

Is het waar dat deze 'ping'-app. op elke telefoon kan worden gezet en het dus uiteindelijk niet alleen tussen de BB's gaat?Ja kan op elke smartphone. Ik 'ping' met een Iphoner en met een HTC'er en heb zelf ook een HTC
Goed, ik kom net kijken, dus even in duidelijkere taal:

ik kan dan ook gewoon direct pingen (zoals het op de BB gaat, dus direct contact in een soort chatschermpje op je tel.) met alle andere telefoons die die app. gedownload hebben?

Ideaal zeg!

Oh, ps: geldt dat wereldwijd? Dus ik kan ook pingen met iemand in China die die app. heeft (of een BB)?
ik gebruik palringo.

is een fijn programma. kunt daarmee ook online op msn en google talk.

kunt ook foto's doorsturen.
quote:Philein schreef op 05 november 2010 @ 22:34:

Goed, ik kom net kijken, dus even in duidelijkere taal:

ik kan dan ook gewoon direct pingen (zoals het op de BB gaat, dus direct contact in een soort chatschermpje op je tel.) met alle andere telefoons die die app. gedownload hebben?

Ideaal zeg!

Oh, ps: geldt dat wereldwijd? Dus ik kan ook pingen met iemand in China die die app. heeft (of een BB)?

Jep, je kan dan gewoon direct pingen.

Ik weet iet of het ook met het buitenland kan, maar dat lijkt me geen probleem. Volgens mij is het net zoals met emails versturen, als je maar een emailadres (en in dit geval een ping-account) hebt.

Ik ben zelf ook maar net komen kijken dus veel weet ik er ook niet van ;) Succes!
Ping loopt bij mij ook geregeld vast en sommige berichten komen zelfs niet aan. WhatsApp is veel beter (en leuker!) je kunt elkaar gratis bellen en berichtjes sturen, foto's en locaties delen. Kost alleen 79 cent maar dat had ik er zeker voor over
Hmm..ok, dus dat Ping moet ik ook even regelen voor op mijn telefoon. Hoe zet ik dat er op dan eigenlijk?
Met Ping kun je ook foto's sturen, dus dat is niet anders dan What's app...

En bij instellingen kun je idd aangeven of je een geluidje en/of trilling wilt bij een nieuw berichtje.
quote:Philein schreef op 05 november 2010 @ 23:05:

Hmm..ok, dus dat Ping moet ik ook even regelen voor op mijn telefoon. Hoe zet ik dat er op dan eigenlijk?Je moet dan naar je applicatie markt gaan. Waar je ook andere applicaties kunt downloaden. En daar dan even zoeken op 'ping'.
Weet iemand of WhatsApp ook in het buitenland werkt? Ik woon in Antwerpen en wil in Belgie een Blackberry kopen met WhatsApp, maar werkt deze ook als je iemand in NL contacteerd?
Ik heb de Whatsapp via Ovi Winkel van Nokia. En daar was hij gratis.

Maar is voor 1 jaar gratis.

Heeft iemand enig id hoeveel het dan gaat kosten???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven