'Slapende' schaamlippen
vrijdag 5 november 2010 om 22:03
Ik heb een raar probleem: sinds een week heb ik steeds last van tintelende schaamlippen. Het is niet continu het geval, maar komt bij bepaalde bewegingen en in bepaalde houdingen, bijvoorbeeld als ik zit en een beetje voorover hang. Het voelt alsof er dan een zenuw in de knel raakt en de boel gaat 'slapen'. Herkent iemand dit? Als het maandag niet over is, ga ik wel even naar de dokter.
vrijdag 5 november 2010 om 22:13
vrijdag 5 november 2010 om 22:17
quote:musicath schreef op 05 november 2010 @ 22:15:
Ik zie mezelf niet zo snel naar de dokter gaan:
Dokter: Zegt u het maar, wat zijn de klachten?
Ik: Nou dokter, ik heb last van slapende schaamlippen.
Dokter: Mag ik ze even zien?
Ik: Nou, liever niet, straks worden ze nog wakker
Haha! Nee, ik zeg er gelijk wel bij dat er niks aan te zien is.
Ik zie mezelf niet zo snel naar de dokter gaan:
Dokter: Zegt u het maar, wat zijn de klachten?
Ik: Nou dokter, ik heb last van slapende schaamlippen.
Dokter: Mag ik ze even zien?
Ik: Nou, liever niet, straks worden ze nog wakker
Haha! Nee, ik zeg er gelijk wel bij dat er niks aan te zien is.
vrijdag 5 november 2010 om 22:30
vrijdag 5 november 2010 om 22:57
vrijdag 5 november 2010 om 22:59
quote:fozziebear schreef op 05 november 2010 @ 22:57:
Ik heb (best ernstige) lage rugproblemen en heb regelmatig geen gevoel (of juist te veel: pijn) in mijn schaamlippen en/of schaamstreek.
Dit gaat echter ook gepaard met flinke pijn in mijn rug en vaak ook bil en benen. Heb je verder helemaal nergens last van?Nee, dat is het gekke, maar wel geluk hebben als ik dat zo lees.
Ik heb (best ernstige) lage rugproblemen en heb regelmatig geen gevoel (of juist te veel: pijn) in mijn schaamlippen en/of schaamstreek.
Dit gaat echter ook gepaard met flinke pijn in mijn rug en vaak ook bil en benen. Heb je verder helemaal nergens last van?Nee, dat is het gekke, maar wel geluk hebben als ik dat zo lees.
vrijdag 5 november 2010 om 23:05