werkwoordspelling
vrijdag 15 oktober 2010 om 20:26
Ligt het aan mij of worden er (ook op dit forum) wel erg veel fouten gemaakt?
Nederlands is niet mijn moedertaal, en ik heb dus echt moeten leren om juist om te gaan met de d-tjes t-tjes en dt-tjes..
Niet dat ik zelf nooit typfoutjes maak hoor
Maar het valt me echt heel vaak op..
ben ik nu gewoon een zeur? of ergeren meer mensen zich hieraan?
Nederlands is niet mijn moedertaal, en ik heb dus echt moeten leren om juist om te gaan met de d-tjes t-tjes en dt-tjes..
Niet dat ik zelf nooit typfoutjes maak hoor
Maar het valt me echt heel vaak op..
ben ik nu gewoon een zeur? of ergeren meer mensen zich hieraan?
zaterdag 16 oktober 2010 om 17:18
zaterdag 16 oktober 2010 om 18:22
zaterdag 16 oktober 2010 om 18:24
quote:marit_1978 schreef op 16 oktober 2010 @ 18:22:
heerlijk onderwerp dit ..
ik kreeg tijd terug briefje van oudervereniging waarin ze met een enorme fout om nieuwe ouders vroegen.
(ik weet het niet meer precies, ging om dt fout)
Ik heb me bij leidster gemeld voor de plek als grammatica-controlleur !
haha mooie actie!
heerlijk onderwerp dit ..
ik kreeg tijd terug briefje van oudervereniging waarin ze met een enorme fout om nieuwe ouders vroegen.
(ik weet het niet meer precies, ging om dt fout)
Ik heb me bij leidster gemeld voor de plek als grammatica-controlleur !
haha mooie actie!
zaterdag 16 oktober 2010 om 18:26
zaterdag 6 november 2010 om 17:20
Mijn man is hardstikke dyslectisch, net als vele andere familieleden van hem. Dit is geen keuze, al kun je er wel veel aan doen. Maar voor veel mensen leidt het tot schaamte. Ik zal iemand dus niet snel veroordelen om een spelfout. Dus nee, ik erger me niet aan fouten in de hier gebruikte grammatica. Ik maak zelf ook vaak vautjes hier, ben ook maar een mens dat niet goed kan typen.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
zaterdag 6 november 2010 om 17:30
quote:sweetfirefly schreef op 06 november 2010 @ 17:20:
Mijn man is hardstikke dyslectisch, net als vele andere familieleden van hem. Dit is geen keuze, al kun je er wel veel aan doen. Maar voor veel mensen leidt het tot schaamte. Ik zal iemand dus niet snel veroordelen om een spelfout. Dus nee, ik erger me niet aan fouten in de hier gebruikte grammatica. Ik maak zelf ook vaak vautjes hier, ben ook maar een mens dat niet goed kan typen.dit vind ik nou een fijne reactie
Mijn man is hardstikke dyslectisch, net als vele andere familieleden van hem. Dit is geen keuze, al kun je er wel veel aan doen. Maar voor veel mensen leidt het tot schaamte. Ik zal iemand dus niet snel veroordelen om een spelfout. Dus nee, ik erger me niet aan fouten in de hier gebruikte grammatica. Ik maak zelf ook vaak vautjes hier, ben ook maar een mens dat niet goed kan typen.dit vind ik nou een fijne reactie
zaterdag 6 november 2010 om 19:27
quote:sweetfirefly schreef op 06 november 2010 @ 17:20:
Mijn man is hardstikke dyslectisch, net als vele andere familieleden van hem. Dit is geen keuze, al kun je er wel veel aan doen. Maar voor veel mensen leidt het tot schaamte. Ik zal iemand dus niet snel veroordelen om een spelfout. Dus nee, ik erger me niet aan fouten in de hier gebruikte grammatica. Ik maak zelf ook vaak vautjes hier, ben ook maar een mens dat niet goed kan typen.Je kan heel goed typen! De taal(fouten) daarentegen...maar dat weet je zelf ook al
Mijn man is hardstikke dyslectisch, net als vele andere familieleden van hem. Dit is geen keuze, al kun je er wel veel aan doen. Maar voor veel mensen leidt het tot schaamte. Ik zal iemand dus niet snel veroordelen om een spelfout. Dus nee, ik erger me niet aan fouten in de hier gebruikte grammatica. Ik maak zelf ook vaak vautjes hier, ben ook maar een mens dat niet goed kan typen.Je kan heel goed typen! De taal(fouten) daarentegen...maar dat weet je zelf ook al