Mode & Beauty alle pijlers

Cocoa Vaseline lippenbalsem

06-11-2010 15:50 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
die nieuwe van vaseline in die bruine blik, wie heeft m en is er tevreden over?
Sjongejonge.

Ooit eens geleerd hoe je hoofdletters gebruikt en hoe je een normale zin moet samenstellen?

Zelfs m'n kids uit groep 5 doen dit beter.

(sorry hoor - hier spreekt de juf even, maar ik ben het zo zat. Het taalgebruik op het forum wordt echt steeds erbarmelijker. )

En nee, geen ervaring.
quote:Koekblikje schreef op 06 november 2010 @ 16:13:

Sjongejonge.

Ooit eens geleerd hoe je hoofdletters gebruikt en hoe je een normale zin moet samenstellen?

Zelfs m'n kids uit groep 5 doen dit beter.

(sorry hoor - hier spreekt de juf even, maar ik ben het zo zat. Het taalgebruik op het forum wordt echt steeds erbarmelijker. )

En nee, geen ervaring.bedankt voor je relevante reactie en succes met het corrigeren van andermans taalgebruik op dit forum, hopelijk hou je hiernaast ook tijd over om een leven te hebben
Ben ook juf,maar typ soms ook in smstaal enz....ja en??Get a life!

@topicopener; nee, geen ervaring mee...gebruik rosebud salve en ben daar zeer tevreden over en ojaaaaa de balsem van roc is ook erg goed.
Pfff. wat een belachelijke reactie zeg koekblikje.

Nee, geen ervaring ermee. lijkt me wel zalig trouwens.
Oja koekblikje;ik heb collegas die zelf veel fouten maken met spelling en rekenen enz....alsof juffen dus altijd foutloos schrijven enz...

zuchtttttttttttt
Ach, iets subtieler had gemogen, maar in essentie ben ik het wel eens met Koekblikje. Waarom niet iets meer aandacht besteden aan je taal op een (dit) forum?

Verder geen ervaring met deze lippenbalsem.
Tsja, ieder z'n ding. Maar kom op zeg. Iets meer aandacht voor het openen van een nieuw topic vind ik wel op z'n plaats.

die bruine blik.

zuchtttttttttttttttttttt. Ik ga snel weg hier.
quote:Koekblikje schreef op 06 november 2010 @ 16:39:

Tsja, ieder z'n ding. Maar kom op zeg. Iets meer aandacht voor het openen van een nieuw topic vind ik wel op z'n plaats.

die bruine blik.

zuchtttttttttttttttttttt. Ik ga snel weg hier.Koekblikje, over spelling e.d. zijn meerdere topics, bijvoorbeeld deze.
quote:viva1973 schreef op 06 november 2010 @ 16:42:

[...]

Koekblikje, over spelling e.d. zijn meerdere topics, bijvoorbeeld deze.leef je erop uit zal ik zeggen.....
Indd leef je er helemaal op uit ;))))
Ik heb hem en ik vind hem heerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven