Twisters topic: This is it!!
zaterdag 6 november 2010 om 22:18
quote:Cateye schreef op 06 november 2010 @ 22:14:
Nou Twis en Soul, ik heb het gedaan hoor, ik hoop mee te mogen doen met het topic waar Twis in meeschrijft.
Ik ben maandag begonnen en was gisterochtend al 3,5 kilo kwijt!! En ik ben ook weer begonnen met trainen op de fiets, mijn hometrainer.
Me is very proud of you!
*Wel oppassen dat je niet te snel afvalt*
Nou Twis en Soul, ik heb het gedaan hoor, ik hoop mee te mogen doen met het topic waar Twis in meeschrijft.
Ik ben maandag begonnen en was gisterochtend al 3,5 kilo kwijt!! En ik ben ook weer begonnen met trainen op de fiets, mijn hometrainer.
Me is very proud of you!
*Wel oppassen dat je niet te snel afvalt*
I am surrounded by morons
zaterdag 6 november 2010 om 22:19
quote:Cateye schreef op 06 november 2010 @ 22:14:
Nou Twis en Soul, ik heb het gedaan hoor, ik hoop mee te mogen doen met het topic waar Twis in meeschrijft.
Ik ben maandag begonnen en was gisterochtend al 3,5 kilo kwijt!! En ik ben ook weer begonnen met trainen op de fiets, mijn hometrainer.
En wat een ongelooflijke kwal zeg die Q!!
Nou Twis en Soul, ik heb het gedaan hoor, ik hoop mee te mogen doen met het topic waar Twis in meeschrijft.
Ik ben maandag begonnen en was gisterochtend al 3,5 kilo kwijt!! En ik ben ook weer begonnen met trainen op de fiets, mijn hometrainer.
En wat een ongelooflijke kwal zeg die Q!!
.
zaterdag 6 november 2010 om 22:53
quote:Twisted schreef op 06 november 2010 @ 22:18:
[...]
Me is very proud of you!
*Wel oppassen dat je niet te snel afvalt*Daar ben ik het natuurlijk mee eens hoor. Mijn cheeries waren eigenlijk meer voor het feit dat Catje een belangrijke stap heeft gezet maar ik kan soms wat doordraven in mijn enthousiasme
[...]
Me is very proud of you!
*Wel oppassen dat je niet te snel afvalt*Daar ben ik het natuurlijk mee eens hoor. Mijn cheeries waren eigenlijk meer voor het feit dat Catje een belangrijke stap heeft gezet maar ik kan soms wat doordraven in mijn enthousiasme
.
maandag 8 november 2010 om 20:03
Ja, laat daar geen misverstand over ontstaan Twissie
Als ik die megamuts (lees: Sonja B.) weleens op tv voorbij zie komen, hysterisch jubelend omdat haar slachtoffer wel 20 kg. is afgevallen in twee weken, krijg ik last van plaatsvervangende schaamte. Wat is dat mens dom. Ongelooflijk. Dat dat op tv mag.
Catje, huphup met je eetlijstjes dame!
Van Twis heb ik ondertussen al een ordner vol, nu de jouwe nog.
Ik heb net alle weektabbladen toegevoegd en mijn printer is er klaar voor. Over scherp in de gaten houden gesproken
Als ik die megamuts (lees: Sonja B.) weleens op tv voorbij zie komen, hysterisch jubelend omdat haar slachtoffer wel 20 kg. is afgevallen in twee weken, krijg ik last van plaatsvervangende schaamte. Wat is dat mens dom. Ongelooflijk. Dat dat op tv mag.
Catje, huphup met je eetlijstjes dame!
Van Twis heb ik ondertussen al een ordner vol, nu de jouwe nog.
Ik heb net alle weektabbladen toegevoegd en mijn printer is er klaar voor. Over scherp in de gaten houden gesproken
.
maandag 8 november 2010 om 20:39
quote:Soulcats schreef op 08 november 2010 @ 20:03:
Ja, laat daar geen misverstand over ontstaan Twissie
Als ik die megamuts (lees: Sonja B.) weleens op tv voorbij zie komen, hysterisch jubelend omdat haar slachtoffer wel 20 kg. is afgevallen in twee weken, krijg ik last van plaatsvervangende schaamte. Wat is dat mens dom. Ongelooflijk. Dat dat op tv mag.
IK HÁÁT SONJA BAKKER!!
Catje, huphup met je eetlijstjes dame!
Van Twis heb ik ondertussen al een ordner vol, nu de jouwe nog.
Ik heb net alle weektabbladen toegevoegd en mijn printer is er klaar voor. Over scherp in de gaten houden gesproken
Ja, laat daar geen misverstand over ontstaan Twissie
Als ik die megamuts (lees: Sonja B.) weleens op tv voorbij zie komen, hysterisch jubelend omdat haar slachtoffer wel 20 kg. is afgevallen in twee weken, krijg ik last van plaatsvervangende schaamte. Wat is dat mens dom. Ongelooflijk. Dat dat op tv mag.
IK HÁÁT SONJA BAKKER!!
Catje, huphup met je eetlijstjes dame!
Van Twis heb ik ondertussen al een ordner vol, nu de jouwe nog.
Ik heb net alle weektabbladen toegevoegd en mijn printer is er klaar voor. Over scherp in de gaten houden gesproken
I am surrounded by morons
vrijdag 19 november 2010 om 21:09
Twis, ik ben een beetje gefrustreerd. Omdat de aannemer nog steeds niet begonnen is
Mijn streven om alles (ruim) voor de Kerst af te hebben zodat ik mijn moeder kan uitnodigen met Kerst valt dus waarschijnlijk in het water. En daar baal ik van.
Zit ook al tijden in een half ontruimde woonkamer en da's niet erg gezellie.
En veel stress op mijn werk. Binnenkort 'heel belangrijke' info over fusie tijdens een bijeenkomst (mijn vrije dag! grrrr) dus ben benieuwd. Fijn 1,5 uur in het OV, enkele reis.....
Volgende week weer fulltime werken.
Kortom, ik geloof dat ik een rijke man zoek
Mijn streven om alles (ruim) voor de Kerst af te hebben zodat ik mijn moeder kan uitnodigen met Kerst valt dus waarschijnlijk in het water. En daar baal ik van.
Zit ook al tijden in een half ontruimde woonkamer en da's niet erg gezellie.
En veel stress op mijn werk. Binnenkort 'heel belangrijke' info over fusie tijdens een bijeenkomst (mijn vrije dag! grrrr) dus ben benieuwd. Fijn 1,5 uur in het OV, enkele reis.....
Volgende week weer fulltime werken.
Kortom, ik geloof dat ik een rijke man zoek
.