oh oh.... :-P

06-11-2010 22:52 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zelf altijd erg leuk om mijn schoonouders in de maling te nemen of gewoon een stom grapje te maken waar hun zij van denken... he moet dat nou?

HunZij zijn mensen die, tja gewoon een beetje bekakt zijn.

Heel lief en ik ben gek op ze, maar ik krijg ze vooral makkelijk op de wel bekende kast. Ik ben helemaal niet zoals hun zij zijn, en ik en mijn man zijn ook een ietwat bijzonder combi op sommige vlakken maar zijn een prima team.

Oh Oh cherso vinden hun zij ( natuurlijk ) helemaal niks! Wij wel. En wij gaan een weekendje weg met schoonouders, naar jawel... een kasteeltje! Oh Oh Chateau dus

Ook als ik zeg, als mijn kindje heel lelijk is... wil je dat dan wel graag eerlijk vertellen? Want dan kan ik oppas regelen voor als ik naar het winkelcentrum moet. En dat gelooft ze dan ook echt, dat komt vast omdat ik het zeer serieus vraag.

Wie houd ook graag mensen voor het lapje?

Gewoon voor je eigen lol?

En heb je ook mensen bij je in de buurt die er elke keer weer vol voor gaan?

( overigens, kunnen ze zelf ook altijd wel lachen. Uiteindelijk )
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
quote:Mies85 schreef op 06 november 2010 @ 22:52:

Oh Oh cherso vinden hun ( natuurlijk ) helemaal niks! Wij wel.

En wij gaan een weekendje weg met schoonouders, naar jawel... een kasteeltje! Oh Oh Chateau dus

Ook als ik zeg, als mijn kindje heel lelijk is... wil je dat dan wel graag eerlijk vertellen? Want dan kan ik oppas regelen voor als ik naar het winkelcentrum moet. En dat gelooft ze dan ook echt)
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik vind het zo ontzettend kinderachtig om mensen in de maling te nemen.

Meestal is het ook helemaal niet grappig en van een laag niveau.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Maar je lacht wel af en toe, Calvijn?
quote:calvijn1 schreef op 06 november 2010 @ 22:55:

Ik vind het zo ontzettend kinderachtig om mensen in de maling te nemen.

Meestal is het ook helemaal niet grappig en van een laag niveau. waar heb jij wel lol om dan?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
( grappige is trouwens, en nee ik neem je niet in de maling. Jij bent de reden dat ik een acc heb aangemaakt op viva Calvijn! Ik kwam jou postings toen vaak tegen en je avatar viel me op en vind ik zo leuk. Ik vond je zo aardig enzo overkomen. Maf he dat je nu hier reageert en ik denk... he niks leuks )
Nee, ik ben te stijf om anderen voor de lol in de maling te nemen. Vind het ook 9 van de 10 keer niet grappig als iemand een ander op die manier dolt

Hun = zij. Pijn in m'n ogen. Of: pèhn imme ogûh.
mijn broer doet dat bij de vrouw van mijn vader. Begint dan dat ie alleen maar jonge strakke meisjes wil etc. en zij er maar serieus op ingaan.
Mijn broer kan echt heel goed verhalen vertellen die helemaal niet waar zijn!

Zo heeft hij eens een exvriendje van mij verteld dat hij heli vliegt en een platvorm op het dak van het huis heeft!

En ik snap niet dat mensen dat geloven! Ik kan daar nu nogsteeds om lachen.
Ik heb nog wel een tip voor het Oh Oh Chateauweekend: Ik zou zo vaak mogelijk het woord hun gebruiken (ipv zij). Als je schoonouders bekakt zijn, gaat dat vast enorm op hun zenuwen werken en dan kun je na een dag of anderhalf een meltdown verwachten.
Er is niks mis met mensen goedwillend voor de gek houden. Ik zie hier dan ook niets gemeens in.

leuk, de hele dag " Eauh ( wel in stijl blijven! ), eau, chateau " roepen!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
[quote]Lizzl schreef op 06 november 2010 @ 23:01:

Nee, ik ben te stijf om anderen voor de lol in de maling te nemen. Vind het ook 9 van de 10 keer niet grappig als iemand een ander op die manier dolt

Hun = zij. Pijn in m'n ogen. Of: pèhn imme ogûh.[/quote]

Kassies en plankies doen het ook heel goed.
quote:borderwalk schreef op 06 november 2010 @ 23:02:

Ik heb nog wel een tip voor het Oh Oh Chateauweekend: Ik zou zo vaak mogelijk het woord hun gebruiken (ipv zij). Als je schoonouders bekakt zijn, gaat dat vast enorm op hun zenuwen werken en dan kun je na een dag of anderhalf een meltdown verwachten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wel fijn als je zo snel om iets lacht. En dat meen ik oprecht, want dan zal je irl vast een vrolijk mens zijn. Niets mis mee.
Ik vind je verhaal herkenbaar. Ooit heb ik mijn schoonmoeder bijna in tranen doen storten omdat mijn dochter (let wel 10 maanden) met pluim op hoofd (want ze was een meisje dus frummelde ik wat met haren) me me schele oogjes aan keek en ik (echt geloof me) heel liefdevol zei : Kind jij kan er ook niet aan doen dat je anders bent.

Oma in de stress opa rolde van de bank. Ach ja verschillen zijn er nou eenmaal in wat humor gevonden wordt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik lach inderdaad heel veel, en vind haast alles leuk. En ja, ik vind het ook grappig als ik zelf eens de dupe ben!

Anders mag ik het ook niet doen bij andere!

Haha Enn, echt heel grappig!

Dat is helemaal mijn humor. En die is niet voor iedereen geloof ik,
Ik word vaak in de maling genomen

lach me rot erom!

Ik zoek nog een goeie tip om mijn zwager goed in de zeik te nemen

ik heb nu al voorpret
In welke hoek zoek je het?

* ik ga wel zo slapen hoor *
quote:[message=7668209,noline]Mies85 schreef op 06

Ook als ik zeg, als mijn kindje heel lelijk is... wil je dat dan wel graag eerlijk vertellen? Want dan kan ik oppas regelen voor als ik naar het winkelcentrum moet.

Mijn ouders hadden een kapotte cd-speler: om de CD te wisselen, moet je aan het laatje trekken.

Nou had ik er mijn favoriete CD in gestopt, en mijn zus heeft een iets andere smaak. Toen zei ik dat de CD pas gewisseld worden kan als hij helemaal afgespeeld was.

(Helaas kent mijn zus mij al langer dan vandaag, dus de smoes werkte maar een paar seconden...)

Overigens denk ik dat uw schoonouders best leuk zijn.

Steeds in de maling genomen worden, en er toch om kunnenlachen is een hele prestatie (zeker als ze een beetje bekakt zijn...).
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Briljante grappen! Gewoon lekker doorgaan, tenzij ze echt aangeven dat het genoeg is...en dan een dag later gewoon verder gaan
This is not kosher!
quote:BrightEyes80 schreef op 06 november 2010 @ 22:58:

Maar je lacht wel af en toe, Calvijn?

Heel vaak zelfs

Ik ben meer van de scherpe opmerkingen.

Houd niet van bananasplithumor.
quote:Mies85 schreef op 06 november 2010 @ 23:00:

( grappige is trouwens, en nee ik neem je niet in de maling. Jij bent de reden dat ik een acc heb aangemaakt op viva Calvijn! Ik kwam jou postings toen vaak tegen en je avatar viel me op en vind ik zo leuk. Ik vond je zo aardig enzo overkomen. Maf he dat je nu hier reageert en ik denk... he niks leuks )Dit vind ik dan weer wel grappig
quote:Enn schreef op 06 november 2010 @ 23:04:

Ik vind je verhaal herkenbaar. Ooit heb ik mijn schoonmoeder bijna in tranen doen storten omdat mijn dochter (let wel 10 maanden) met pluim op hoofd (want ze was een meisje dus frummelde ik wat met haren) me me schele oogjes aan keek en ik (echt geloof me) heel liefdevol zei : Kind jij kan er ook niet aan doen dat je anders bent.

Oma in de stress opa rolde van de bank. Ach ja verschillen zijn er nou eenmaal in wat humor gevonden wordt.Dat is oma's eigen denk ik. Toen ik hier na een serie foto's (godenzijdank digitale) waar dochter steeds een beetje debieler op de foto stond opmerkte dat we haar misschien toch eens moesten laten checken op een aangeboren iets, vond oma dat niet bepaald grappig. En dat dochter nog steeds niet bepaald fotogeniek is, mag ik ook niet zeggen. En dat terwijl kind op negen van de tien foto's op zijn zachts gezegd verstandelijk beperkt lijkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven