F2006

15-07-2010 07:13 2306 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Cees, kan je nog even je telelfoonnummer in de ak zetten. Kan hem niet vinden en misschien wel handig om te hebben.
Moet iets langer rijden dus hoop hier rond 8.00 uur weg te rijden! Dan ben ik er ook rond 10.15 uur. Tot morgen allemaal, gezellig!
Ik vertelde vanavond aan Lisa dat we naar Friesland gingen en toen vroeg ze: Moeten we dan met het vliegtuig? En ze had de grappen hier niet eens gelezen!

Poehee, gaan jullie om 8 uur weg! Lijkt wel een gewone schooldag. Vriend is vanavond/vannacht naar een feest en van hem hoef ik morgenochtend weinig medewerking te verwachten denk ik. Dus moet alleen 3 kinderen inpakken en meenemen. Onderweg in de auto een boterham eten vind ik wel een goeie tip.
Cees, help! Ik ben kampioen verkeerd rijden en las je advies in de AK, maar op postcode krijg ik 3 verschillende plekken en op andere plaatsnaam nog weer een andere locatie (viamichelin routeplanner). Komt de post wel allemaal aan bij jullie??

Ik heb nu die op andere plaatsnaam gedaan en bel wel iemand als ik rond aan het dwalen ben. Moet toch ook maar om 8.00u weg dan.
Dok, gewoon routebeschrijving in de ak volgen. Komt vast goed dan.

Ontbijtpakket staat al zo goed als klaar
Vis ik zei 10:00 niet 22:00......
Oepsie, doe dan maar een wijntje als ik er toch ben.
eentje?

fles is al bijna leeg..
Joeeehoeeee mijn glas is leeg.
Welterusten samen.

Cees, heb je routebeschrijving van de vorige keer ook nog even in de ak geplakt. Hoop dat die nog werkt want die heb ik alvast uitgeprint.

Hoop dat Tim hem morgen kan voorlezen.
Iedereen al weer veilig thuis? Kinderen waren volgens mij helemaal op! Maar hebben ze het wel naar hun zin gehad toch?

Hier meeste weer aan kant, op de woonkamer na.

Vanavond duik ik er wel op tijd in, want gisteren ietsjes te laat!

Ik vond het gezellig! En erg leuk om alle kids weer te zien, ze waren erg veranderd!
Ben weer thuis, Floor viel na een half uurtje in slaap en Tim vond het maar lang rijden.

We hebben het alledrie erg leuk gehad en geweldig huis heb je Cees!!
Hier ook weer lekker thuis!

Vond het zo leuk om (bijna) iedereen weer te zien! Wat waren de groters groot en de kleintjes klein!

Heb van een paar kinderen hele leuke foto's, zal ze straks even op de hyves gooien. We zijn op de afsluitdijk nog even uitgestapt en op de brug over de weg gestaan, was ook weer een hele ervaring! Nemo niet geslapen maar ik gooi hem er mooi om 19u in, hij is vast zo weg.
Pffff, wij waren wat langer onderweg dan gepland: Eerst weer terug naar Cees om de knuffels van Maartje te halen (die ze weer uit de tas had gehaald nadat ik ze ingepakt had), toen na een half uur gestopt voor een bak koffie omdat mama in slaap dreigde te vallen en geen zin had om haar gezinnetje te pletter te rijden. Na een kwartier weer verder en toen de file in bij het asfalteren op de A28. Daarna nog een keer gestopt voor plassen en tanken. Uiteindelijk pas na ruim 2,5 uur thuis.

Maar echt leuk om de kinders en jullie weer in levenden lijve te zien! Lisa wilde echt niet naar huis, heeft nog een tijd zitten mokken in de auto. Karlijn heeft de hele weg geslapen.

Zo maar even soep met een broodje eten.
Oeh Dok, dat was wel een lange rit huiswaarts dus!

Wij hebben net een enorme salade met feta gegeten om het gezondheidsgehalte van vandaag een beetje op te krikken, Nemo zit te knikkebollen dus die gaat nu onder de douche en wat mij betreft meteen door naar bed. Heb ik een lange avond voor mezelf maar ik val ook vast snel in slaap.

Zal zo alvast wat foto's plaatsen.
Goh, heeft Nemo nog wat gegeten? Ik geloof dat hier bij beide dames 2 hapjes brood en 3 hapjes yoghurt naar binnen zijn gegaan. Toen boekje gelezen en om 19.00u lagen ze op 1 oor. Niks meer gehoord. Ik heb leuke foto's op mijn telefoon, maar die kwaliteit is helaas niet zo best. Ik zal ze er wel opzetten. En daarna naar bed!
Ik geloof dat ik zo ook naar bed ga. Neem Floor dat wel mee want die wil nu natuurlijk nog niet.

Dok, lange rit. Die file heb ik ook gehad, was gelukkig maar een kwartiertje.

Zal ook even de foto's erop zetten en dan ga ik naar bed, ben op.

Vond het echt leuk vanmiddag. In maart/april maar weer eens gaan eten samen en dan als het lekker warm is met de kids naar een dierenpark of speeltuin.
Tim was ook eigenlijkt e moe om te eten maar moest hier na het rijden nog wel even zijn energie kwijt met rennen.

Travis, Floor vond je kaasfondue erg lekker, Tim vond het van te voren al vies en na het proeven moest hij nog heel veel moeite doen om vies te kijken
Dames, ook wij zijn weer thuis na heel wat kilometers gereden te hebben .

Kids liggen schoon gewassen in bed (ook erg weinig gegeten). We vonden het erg gezellig en Cees, super huis. Mag je echt trots op zijn!!!

Heb al wat foto's gezien, erg leuk. Ik zal proberen ze morgen erop te zetten!!

Ga zo lekker slapen, ben doodmoe
Goh, hier weinig slaapkoppen... Oudste heeft het de halve terugweg gehad over alle verkeersborden die hij zag en wat ze betekenden, middelste heeft een groot deel van de weg geslapen of als een zombie voor zich uit zitten staren, en jongste ook een behoorlijk deel geslapen of wat gedommeld.

Uiteindelijk lagen ze er om kwart voor 8 in, middelste was behoorlijk op.

Oudste vond het wel leuk, vooral alle Thomastreintjes.

Ben zelf ook wel op, straks maar lekker naar bed. Morgen weer op tijd op, en morgenmiddag komen mijn collega's ook nog. Dus het huis mag wel wat toonbaarder zijn dan nu
Ik was blij dat ik er om 20.30u in lag, want om 22.00u kreeg Maartje een hoest/benauwdheidsaanval, echt zielig. Ze ging heel hard huilen en piepend ademhalen. Ik dacht aan pseudo-kroep, schoonvader gebeld (die was huisarts) en die dacht het ook. Otrivin, hoestdrank en paracetamol gegeven en toen ging het al snel beter. De hele nacht niks meer gehoord en nu alleen beetje schor. Daarna had Lisa een enge droom en Karlijn wilde nog even drinken. Oftewel: we lagen op een gegeven moment met z'n 5en in een bed van 1.60m.. Best vol! Vervolgens Karlijn erg onrustig en huilerig vannacht en wel 4x gedronken ook. Had ik het laatst over een ritme en doorslapen? Wel jammer als Visje gelijk krijgt..quote:Travis schreef op 06 november 2010 @ 14:31:

Geniet ervan zolang het duurt Dok Nu maar proberen met 2 kinderen thuis en een moe hoofd toch nog even die onstellende puinhoop hier op te ruimen.
Hee dames, was leuk gisteren he! Superhuis heb je Cees! Bedankt voor de gastvrijheid

Wij gelukkig geen files op de terugweg, kinderen sliepen na 5 minuten rijden al en werden wakker toen ik de straat in reed thuis. Daarna waren ze weer vrij fit. Nina heeft de rest van de middag nog bij vriendinnetje gespeeld, die trouwens vroeg of als ze weer zou blijven slapen we dan de volgende dag ook weer naar een feestje gingen

Ze hebben wel redelijk gegeten, heb maar uit gezondheidsoverwegingen hutspot gemaakt, krijgen ze toch nog wat gezonds binnen. Uiteindelijk lagen ze om half 8 in bed, en moeders om half 10

Man en ik hebben gisteravond nog maar even de laatste brownies opgegeten met slagroomijs Hoeveel punten zou dat zijn bij de ww? Maargoed, ze moesten gisteravond op, want vandaag weer aan de lijn.
Lau, heb broekje al in envelop gestopt. Heb alleen één rare postzegel liggen en geen idee of die wel echt of geldig is. Ik plak hem erop en als je nou een boete krijgt dan trek je gewoon broekje eruit, paar brownies erin en afzender retour.

Ben even van boven naar beneden aan het werken en ik weet niet waar de troep elke keer vandaan komt maar er staan weer dozen voor kringloop/vriendinnen/moeder/oud papier etc.

Nemo blijft deze week al over om te oefenen dus kan lekker doorgaan hele dag.
Lief van je Vis, dankje! Als je nou een groooote envelop doet kan ik meer brownies terugsturen

Ik zie er op die foto´s in de AK uit als een koe
Was me niet opgevallen dat Lau en Travis broekjes hadden geruild....

Had gisteren nog best een stukje brownie voor onderweg willen meenemen hoor Lau

Wij eten vanavond maar stamppot en de rest van de week ook gezond, heb wel wat te compenseren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven