***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Ik heb net de kinderarts gebeld. Die dacht dat het toch wel gewoon van de tandjes kan komen.

Ik heb net een paracetamol gegeven en kijk het even aan. Had hem net even in de box gezet en daar speelde hij wel gewoon. De held. Hij is beetje wazig (beetje boel) maar blijft nieuwschierig en oplettend.

Ik ben wel blij dat ik hier altijd naar de kinderarts of naar het kinderziekenhuis kan. Het is hier heel normaal dat je daar direct heengaat. Veilig gevoel. Mijjn auto is volgetankt en ik weet de weg.

Maar we zijn gisteren naar de ka gegaan. Hij heeft een oogontsteking, en bij een ontsteking verwacht ik eigenlijk ook koorts. Zijn lichaam moet natuurlijk hard werken.

Daarnaast heeft hij nog een fikse verkoudheid en zijn eerste tandjes. Hij is nog nooit ziek geweest, dus is zijn lichaam niks gewend.

Ik hou hem echt goed in de gaten en Xaloy, danzij jou doe ik elke luierwisseling de luierpijn test. Gelukkig heeft hij daar absoluut geen last van.
Lara: de wasmachine een keer met soda op 90 graden zonder was laten draaien. Gegarandeerd succes. Ik had hetzelfde probleem een tijd geleden.
Swissie, toch de tandjes? Volgens mijn moeder kan een kindje daar goed ziek van zijn! (mijn zusje schijnt er ook erg last van te hebben gehad)

Xaal. wat een omgeving! Wow! Die gare woonboot tegenover ons huis oogt nu nog deprimerender...

Pfieuw! De boeken zijn er nog en ik kan vrolijk doorplakken! Steijn heeft voor het eerst vandaag alle stukjes brood in zijn mondje gestopt en natuuuurlijk staat dat op de foto! Hij husselde tot vandaag alle stukjes netjes door elkaar, maar stopte ze niet in zijn mond. (wel op de grond) Huug heeft ook alle stukjes in zijn mikje gepropt, met maar een handje! (het verband mag er morgenavond pas af) *Spitsmuis loopt weer eens naast haar schoenen van trots*
Vergeten... (Wanneer leer ik nu eens alles in een keer te posten?)

Lara, de tip van Xaloy is een goeie! Het overkomt mij ook wel eens (lees: zeer regelmatig) en ik mik dan ook altijd van soda in de machine. Werkt goed! Opgedroogd water stinkt trouwens echt als een dolle! Bah.
Goed dat je hebt gebeld Swissie! Het feit dat hij nog speelt en alert is, is natuurlijk ook een goed teken. Prettig dat je gewoon naar de eerste hulp kunt gaan! (is je man ook net op kantoor bereikbaar trouwens?)
Oh jee...die wasmachine zelf stinkt natuurlijk ook.. Ik had het nu alleen nog over de kleding... Wat daarmee te doen?
Lara, jammer genoeg is mijn man momenteel bij een conferentie in Nederland. Ik heb geen idee welke conferentie. Neem aan dat het in A'dam is, maar zelfs dat weet ik niet zeker.

Als ik hem nodig heb, kan ik zijn kantoor wel bellen hoor, dan kom ik er wel achter waar hij zit en kan hem daar bereiken. Maar hij kan toch ook niks doen, dus wil ik hem niet zenuwachtig maken voor niks.

Net heeft Finn nog een tijdje zitten spelen. Probeerde zelfs alweer te staan. Dus het zal allemaal wel meevallen. Gelukkig is het echt een sterk kereltje.

Hihi, ik ken mezelf helemaal niet zo zeurderig en onzeker. Als ik mezelf niet lekker voel ga ik in bed liggen en denk dat het vanzelf wel overgaat. Nu loop ik alleen maar tegen jullie aan te klagen.

Ik heb geen idee hoe je de was weer kunt opfrissen, behalve een lekkere wasverzachter.

Lieeffff Spitmuis, dat je kleintjes zelf al hun bammetje pakken. Dat zal er inderdaad heeel schattig uitzien.

En leuk hoor sinterklaas. Dat kennen we hier niet echt, vandaar dat er hier al een kerststemming heerst (Xaloy, Luzern zal er ook wel erg mooi uitzien!).
Siwssie toch! Je bent helemaal niet zeurderig en onzeker! Niet zo gek doen.

ik heb even "de papa van Finn" uit het raam geroepen. Geen reactie, dus hij zit niet aan deze kant van de stad. Misschien kan Micha ook nog even gillen.
hahahahahahahahaha
Bij bijna 40 graden koorts is geen enkele mama een zeur. Echt niet. En als dat wel zo is dan heb ik een hele maand lopen zeuren. Ammehoela! :-)

Wij hebben een erg aardig CBmevrouw. Ze wilde het dossier van Robster wel opsturen. Ze was zo geschrokken van zijn hersenvliesontsteking dat ze wel alles wilde doen. Scheelt mij weer een ritje :-)

Ik ben zo moe! Heb echt weer bergen verzet vandaag, moet nog een paar bergen verzetten maar zie er erg tegen op. Nog 3 dagen!!!! 3 dagen zonder koelkast, want die heb ik eindelijk via MP verkocht voor veel te weinig geld. Zonde hoor. Alle handige etenswaren staan nu buiten in een kist. Ik wilde dat het kouder was!
Xaloy.. nog even volhgoudennogevenvolhoudennogevenvolhoudennogevenvolhouden....

Icke.. jeetje 2,5 uur aan een stuk..pfoe

Ik snap heel goed dat je Ruben niet 'zomaar' wilt laten opnemen, maar toch denk ik dat het echt geen kwaad kan, voor jullie allemaal niet. Sterkte met het maken van jullie keuze!

Swissie.. beterschap voor je kleine mannetje, een oogontsteking kan idd heel vervelend zijn.

Buitenmiesje.. fijn dat Koen al wat gewend is op de creche, dat geeft je zelf misschien ook al wat meer rust?

Muis.. wat schattig dat de mannetjes hun brood zelf al pakken! Daan oet dat nog niet hoor, die kijkt er alleen maar naar met een open mondje, net zo lang tot ik het dan maar in zijn mond stop.
Jeetje Swissie zo een hoge koorts, natuurlijk mag jij ongerust zijn, hopelijk zijn het maar tandjes !!
Swissie, ik vind je helemaal niet overbezorgd of zeurderig! Sterker nog, ik vind je juist altijd retenuchter en met beide pootjes op de grond overkomen! Natuurlijk ben je bezorgd als je pukje zo'n koorts heeft (Robbie ligt nog vers in mijn geheugen) en bel je de ka! Ik hang zelf bij elk klein dingetje dat ik niet ken al aan de telefoon.
Xaloy, heb jij enig idee hoe lang een zetpil met 80 mg paracetamol ongeveer werkt? Ik snap dat elk kind anders reageert en het afhankelijk is van hoeveelheid paracetamol en gewicht kind etc, maar dan heb ik tenminsten een indicatie van wanneer ik weer moet oppassen.

Hij slaapt echt extreem veel en drinkt gelukkig ook redelijk normaal.

Icke, ik geloof dat Finn vandaag de hele dag nog geen 2,5 uur achter elkaar wakker is geweest

Heb je het nog een beetje kunnen volhouden vandaag?
Robbie deed met een gewicht van 9,5 kilo ongeveer 3/4 uur over 125 gram. Da's dus niet veel!
MILLIgram dus he?

Sjongejonge. Xaloy is moe.
Robbie mocht trouwens 3 keer 250 mg per dag, soms zelfs 1000. Dus als je Finn meer wilt geven... hij wordt er niet minder van.
Dank je, dat ga ik inderdaad even doen. Het is misschien niet zo goed, maar je merkt heel duidelijk dat hij er zich veel beter bij voelt.
Zet dan wel de wekker vannacht om de koorts te controleren. Robbie kreeg ook koortspieken door de para's, dus je moet 'm een nieuwe geven vóór de werktijd is afgelopen, zeker 's nachts. Want dan ben je er niet bij. Overdag kan je zien wat er gebeurt, 's nachts niet. Of leg 'm naast je in bed, Swissieman is er toch niet.. en dan heb je een beetje controle. Sterkte.
Dank je voor je advies, gelukkig hebben we een bedje op wielen, kan hij in zijn eigen bedje slapen en toch bij ons in de kamer. Gelukkig is mijn man er straks wel weer. Ach heb zo'n medeleiden met mijn ventje. Hij voelt zich zo overduidelijk niet lekker. Maar wel willen lachen als mama gek doet!
pff hier ook weer 39.8 graden :( Heb hem junifen gegeven, zou de koorts ook weer moeten dalen ...
Arme Finn en arme Xander, wat een ontzettend hoge koorts bij de mannetjes zeg! Kan me zo goed voorstellen dat je medelijden met je mannetje krijgt, alsje duidelijk merkt dat hij pijn heeft, ik hoop heel erg dat ze snel weer opknappen. En idd gewoon de arts bellen als je het niet vertrouwt of als die hoge koorts blijft aanhouden! Oh Ole had trouwens helemaal geen koorts bij de ontsteking.

Micha, hoe gaat dat bij jou met de bv nu morris minder drinkt, heb jij ook zo'n last van stuwing? Ik moet 's avond echt kolven anders doet het gewoon pijn! Ik vraag me al af hoe dat moet als Ole straks doorslaapt. Hoe gaat dat met Morris?
Beterschap voor Finn en Xander!!!

Jeetje wat gaat het hard net die kleine ukken. Hugo en Steijn ook al aan het tijgeren en zelf brood eten!

Hier wordt nog steeds hard gesparteld, maar daar blijft het ook bij. Kruipen/tijgeren jullie kindjes ook over gladde vloeren? Ik heb het idee dat het mede daardoor ook niet wil werken.

Vandaag een beetje moe. Moest veel werk inhalen doordat ik vorige week ziek was. Nu alles weer op een rijtje denk ik en ik ga donderdag een dagje extra werken om alles weer bij te werken (thuis) oma komt dan ondertussen een dagje oppassen, wel relaxed en dan heb ik alles weer onder controle hoop ik.

Ik probeer dus deze week wel een beetje mee te lezen, maar heb helaas wat weinig tijd voor reacties. Dat neemt niet weg dat ik jullie allemaal lief vind!!!!
Drop, ik vind jou ook heel lief! Balen dat je zo veel werk in moet halen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven