***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Nee ik dacht dat je het tegen mij had over die werkgever. Dat leek me al sterk aangezien mijn werkgever voornamelijk erg negatief in het nieuws komt Maar ze zijn heel aardig hoor!

Zo. En nu ECHT ECHT aan de slag.

Bahbah!

*hetishetwaardhetishetwaardhetishetwaard* :-)

Xaloy ....goedkope recepten voor wat variatie op de pasta...
Xaloy....wauw!!!!!!!

Ik ben jaloers.... ik wil ook!!!

En is al dat schoons nu al bedekt met een laagje sneeuw?
Nog even een ander topic openen over de verkoop van ons schip en dan ga ik toch ook echt aan het werk!!!
Ik weet niet eens waar je gaat werken Xaloy...

Mijn computer en de printer doen gek. Zucht.

Dit is trouwens een foto van waar we écht gaan wonen. Helaas staat ons huis er niet op, dat ligt een stuk meer naar rechts.

En nu is het echt afgelopen! Doei!
Mijn mond valt open en nu ga ik ook echt aan de slag...
Wauw.
Leuk Xaloy, hebben jullie een moderne of een oudewetse woning. Heeft allebei zijn voor en nadelen.

Ik heb 3 jaar lang in de stad gewoond in zo'n echte oudeweste woning. Hoge plafonds, scheve vloeren, je kent het wel. Grootste nadeel, wasmachine in de kelder en geen lift.

Nu wonen we in een terassenwoning die in 2002 gebouwd is. Heerlijk van alle luxe voorzien.

Lara, mijn oude werkgever doet er alles aan om het beroep een beetje te promoten bij moeders. Er zijn zoooo veel vrouwen die met een goede opleiding thuis zitten omdat ze denken dat het niet te combineren is. Ik denk eerlijk gezegd ook dat dat beroep voor mij wel iets makkelijker zou zijn (je kan heeeel goed vanuit huis werken), maar ik vind mijn huidige baan veel te leuk. Mag nu lekker investerings beslissingen nemen. En dan praten we niet over bedragen met 6 nullen.

De koorts was nu (10 uur) gelukkig minder (37.9), maar de laatste para was om 7.30. Alleen heeft hij nu zijn halve fles weer uitgespuugd. Verder is hij wel erg allert. Even slapen en weer checken.

Lievelust, als jullie een heeeeeel mooi huis zoeken, hebben wij nog een huis te koop staan. Niet helemaal bij Buitenmeisje, maar wel daar in de buurt. Helemaal verbouwd, ideaal met kinderen. Aan een riviertje (met zwemwater), schitterende vergezichten etc etc. 1 Januari zou geen probleem zijn.
Fachat: heb je al gekeken of er een standaardcontract is te downloaden? Ik denk een beetje aan vrijwaringen bijv. met betrekking tot mileuschade of denk ik nu weer als een echte problemenzoeker? (maarja, dat is mijn vak )
Swissie: dan zal ik in de war zijn geweest met je oude werkgever. Ik vond het wel goed dat ze het zo promoten. Prima als een moeder thuis wil blijven, maar niet omdat ze denkt dat het anders niet haalbaar is.

Nou loopt onze hond mank! Kan ik weer naar de dierenarts! Alsof er nog niet genoeg te doen is...
waw lievelust gefeliciteerd !!

Xaloy sterkte voor je hond

Swissie : fijn dat de koorts al wat gezakt is, moest hij weer ten top stijgen zou ik inderdaad naar het kinderziekenhuis gaan.

Vandaag komt de goede sint in de creche om 1530 wij gaan kijken !!!

Heb ook jullie tips gevolgd qua boeken, heb eentje gekocht van Khaled Hosseini 'de vliegeraar' .

* Witchke55 smijt geleende boek uit bieb opzij en pakt het nieuwe boek beet.
Dat is een prachtig boek Witchke! Kun je hierna 1000 schitterende zonnen lezen van dezelfde schrijver. Veel plezier!
Witchke, dat is ook een van mijn lievelingsboeken

veel leesplezier!

Xaloy, beterschap voor je hond. Kan je direct bij de dierenarts terecht?

Ik moet eingenlijk ook weer eens een boek pakken, ik moet natuurlijk wel gebruik maken van het feit dat ik verplicht thuisben

en vanmiddag even bijslapen (als ik niet naar het ziekenhuis hoef), klinkt ook als een erg goed idee
Staat ook op mijn lees-verlanglijstje Witchke!

Ik ben nu nog met mijn Harry Potter bezig, lees nu elke dag in de trein een stukje... maar dat gaat niet zo snel met een boek van 541 pagina's!
Fachat : het boek kostte me maar 10 euro. Dat andere boek ga ik wschlk vragen voor kerst aan vriend
Swissie..klinkt idd helemaal ideaal, maar is erg boven ons budget als ik dat zo hoor.

We houden aan de verkoop weinig tot niets over en een hypotheek kunnen we voorlopig waarschijnlijk ook niet krijgen zonder vast contract, dus dat wordt voorlopig even huren denk ik.

Zaols jij het beschrijft klinkt het wel als mijn droomhuis zeg, aan het water...geweldig!
Kunne we het niet van jullie huren....?
Och Lievelust, dat is waar ook. Maar ik zou zo wie zo nooit een huis kopen zonder er heel zeker van te zijn dat je het ook kunt opbrengen.

Aangezien wij nu geen Nederlands inkomen hebben, kunnen we de rente niet meer aftrekken van de belasting, dan wordt het huis ineens snel erg duur. Anders zouden we het denk ik nog wel houden.
Daar dacht ik ook al aan, maar het probleem is dat we willen we break even lopen een hele hoge huur hebben (zo'n ¤ 1'800 pm). Op zich is verhuren en iets krijgen natuurlijk minder dan helemaal niks krijgen, maar dan blijft het natuurlijk wel te koop staan. Dat betekent dat je er erg snel uit zou moeten kunnen. Bovendien is zoiets niet in een contract op te nemen (toch Lara), dus loop je als verhuurder een mega risico.
Helemaal waar; koop breekt geen huur. Je kunt het wel in een contract opnemen dat je wilt verhuren tijdens je periode in het buitenland (max. 2 jaar) zodat je een huisbewaarderschap creeert, maar dan heb je er iemand ook niet snel uit (sorry Lievelust!).

Ik zou sowieso erg oppassen met tijdelijke huur.
Wij hebben dat wel gedaan, tijdelijke huur. Met een contractvoorbeeld van de consumentenbond!
Een gwoon huurcontract bepaalde tijd? Staat daar de term huisbewaring in?
Jippie! De sint heeft een doosje van de beste pattiserie van de stad op kantoor achtergelaten voor me!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven