Het Theehuis
dinsdag 4 december 2007 om 16:08
Dat is inderdaad wel heel weinig groei, Star. Kan me voorstellen dat je je daar zorgen over maakt. Heb je een fijn cb? Wat zeggen zij? Misschien gewoon via de huisarts verwijzing naar een kinderarts vragen. Afbuigend lijntje is toch een beetje raar, of niet? Volgens mij eet Ceetje wel gewoon, of niet? Ik heb je tenminste nooit over eetdrama's gehoord... Gewoon openen dat topic. Wellicht komt er iemand met tips/mogelijkheden waar je zelf nog niet aan gedacht had. En ook één voor dat lieverdje van je.
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 4 december 2007 om 16:54
Is het alleen de lengte die naar beneden afbuigt Star of ook gewicht? Lijntjes van Wup bogen de laatste keer ook licht naar beneden maar omdat ze het beide doen was er niets aan de hand volgens arts. Maar goed, Wup hangt niet ergens onderaan de curve
Buut maar raak Kess, ik blijf meestal de hele dag ingelogd dus dan wil het nog niet zeggen dat ik er ook écht ben . In fact, ik was aan het koken Ik heb bij gebrek aan Italiaans roerbakpakket macaroni met Oosterse roerbakgroenten gemaakt .
Ik vind kadootjes onder boom ook leuk en kneuterig maar wil gewoon niet teveel geld uitgeven aangezien Wup het toch allemaal niet zo doorheeft en ik natuurlijk ook niet veel geld heb.... Maar wat betreft die kerststal ben ik om hoor. Dat ding kan de komende jaren nog onder de kerstboom, ik vond `m zelf ook gewoon leuk!
Buut maar raak Kess, ik blijf meestal de hele dag ingelogd dus dan wil het nog niet zeggen dat ik er ook écht ben . In fact, ik was aan het koken Ik heb bij gebrek aan Italiaans roerbakpakket macaroni met Oosterse roerbakgroenten gemaakt .
Ik vind kadootjes onder boom ook leuk en kneuterig maar wil gewoon niet teveel geld uitgeven aangezien Wup het toch allemaal niet zo doorheeft en ik natuurlijk ook niet veel geld heb.... Maar wat betreft die kerststal ben ik om hoor. Dat ding kan de komende jaren nog onder de kerstboom, ik vond `m zelf ook gewoon leuk!
dinsdag 4 december 2007 om 17:02
Het cb zei dat ze er in maart, wanneer ik volgende afspraak heb, wel naar zouden gaan kijken, maar dat pieken en dalen wel vaker voorkomen. Maar goed, ze heeft altijd al onderaan gebungeld maar wel haar lijntje gevolgd.
Zat er ook al aan te denken eens aan ha te vragen.
Ceetje eet als een bouwvakker
Gewicht zit op de middelste lijn, buigt niet af iig. Wup stijgt boven alle curves uit
Kadootjes onder boom staan ook leuk. Verwacht dat Kerstman ook nog wel voor Ceetje een pakje heeft
Zat er ook al aan te denken eens aan ha te vragen.
Ceetje eet als een bouwvakker
Gewicht zit op de middelste lijn, buigt niet af iig. Wup stijgt boven alle curves uit
Kadootjes onder boom staan ook leuk. Verwacht dat Kerstman ook nog wel voor Ceetje een pakje heeft
dinsdag 4 december 2007 om 18:24
Een chieltopic is een serieus bedoeld topic dat zó dom is, dat er vanzelf alleen maar leukigheid, rarigheid, meligheid en andere rare fratsen in verschijnen. En meestal laar TO het toic dan sluiten. Of ze komt gewoon helemaal niet meer langs. Of ze komt alleen maar pruilen. En daar is dan in 90% van de gevallen ene Star bij betrokken.
Wie vult me aan/verbetert me?
Wie vult me aan/verbetert me?
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 4 december 2007 om 19:37
Star, heb je topic nog niet gezien. Ceetje verder gewoon actief, blij, niet moe, gezond enzo toch? Denk dat ze gewoon licht is van nature en misschien ook niet al te groot. En dan begin je op deze leeftijd verschil misschien duidelijk te zien. Hoop in elk geval dat dat het gewoon is.
Kess, die boten,
Pep, ik dacht ook dat Wup wel bovengemiddeld was, lekker bekkie
Luna, tot straks
Hier lekker dagje gehad, veel feest. Chica wel bek af nu dus die gaat zo lekker vroeg bed in. Vooral kdv gebeuren was erg leuk. Er waren allemaal hoekjes waar ze dingen konden doen (van Pieten helpen kado's in schoorsteen te doen tot stoomboot knutselen of pietenmuts maken). Chica heeft een Pietenmuts, maar zo volgeplakt met veertjes dat ze meer een vogeltje was en ze vloog dus ook fladderend door de ruimte, wat veel gelach opleverde. Vond het zelf ook leuk, want zijn paar hele leuke ouders bij waarmee contact heel gezellig is.
Ik ga even tandjespoetsen en voorlezen enzo
Kess, die boten,
Pep, ik dacht ook dat Wup wel bovengemiddeld was, lekker bekkie
Luna, tot straks
Hier lekker dagje gehad, veel feest. Chica wel bek af nu dus die gaat zo lekker vroeg bed in. Vooral kdv gebeuren was erg leuk. Er waren allemaal hoekjes waar ze dingen konden doen (van Pieten helpen kado's in schoorsteen te doen tot stoomboot knutselen of pietenmuts maken). Chica heeft een Pietenmuts, maar zo volgeplakt met veertjes dat ze meer een vogeltje was en ze vloog dus ook fladderend door de ruimte, wat veel gelach opleverde. Vond het zelf ook leuk, want zijn paar hele leuke ouders bij waarmee contact heel gezellig is.
Ik ga even tandjespoetsen en voorlezen enzo
anoniem_42951 wijzigde dit bericht op 04-12-2007 19:37
Reden: Starm ;-)
Reden: Starm ;-)
% gewijzigd
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 4 december 2007 om 19:40
dinsdag 4 december 2007 om 19:52
quote:Star schreef op 04 december 2007 @ 19:03:
Ghe ghe, dat is toch geen Chiel-effect? Chiel-effect is volgens mij gewoon dat mensen mij niet serieus nemen
En da's allemaal de schuld van Athena Ze nemen je niet serieus omdat je al die quatsch verkondigt! Als er een potentieel beginnende rel is, ben jij meestal wel even in de buurt geweest!
Ghe ghe, dat is toch geen Chiel-effect? Chiel-effect is volgens mij gewoon dat mensen mij niet serieus nemen
En da's allemaal de schuld van Athena Ze nemen je niet serieus omdat je al die quatsch verkondigt! Als er een potentieel beginnende rel is, ben jij meestal wel even in de buurt geweest!
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 4 december 2007 om 19:58