Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Sinterklaasfeest op werk leuk. Starmans werk heeft ook voor kiddo's vanaf vier jaar. Ik zeg discriminaasie.
Hoosbui? Erg lokaal dan Kess! Hier wel grijs maar geen regen. Tot nu toe....

Zo snel even naar Achterhuis voor Inad-nieuws... Lekkere dag inderdaad met al die feestjes

Luun, heb je niet het telefoonnummer gevraagd van die Piet? Aan de andere kant, naar Spanje bellen springt er natuurlijk wel uit op de telefoonrekening

Waar is Starreke?? Ceetje alweer helemaal beter?

Hoe gaat het met Juno nu Eow? Nog dalingen gehad? Juna alweer opgeknapt?

Ik heb butnacht achter de rug. Veel liggen woelen en dan jeukte er weer iets of lag ik niet lekker of zat pyjama raar of moest ik plassen of werd ik weer wakker van een hoestbui van mezelf... . Wup uiteraard ook vaak wakker door mijn gemier, beetje omgekeerde wereld dus
Ow daar is die Star! Discriminassie indeed
Oh griebels! Als je serieus overweegt om je kind van 3 de hele dag Rivella te laten drinken spóór je toch niet?!
Gezellig, al die sinterklaasfeestjes. Star, ik zou er gewoon heen gaan, bij wijze van protestactie.
Loretta is De Mol. Punt.
Oké, ik heb toch een voordeel van de winter ontdekt. Wij wonen aan het kanaal, maar tussen ons huis en het kanaal ligt een flinke groenstrook. En nu alle blaadjes gevallen zijn, zitten Tony en ik regelmatig gezellig samen voor het raam boten te kijken. Die zijn nu weer goed te zien. En alle boten zijn natuurlijk van sinterklaas!
Loretta is De Mol. Punt.
Inad!!
Lief Kess, van die boten
Leuk kado voor Nemo?

Of deze?

Wij gaan zo maar eens even naar de supermarkt. Ik had eigenlijk m`n nieuwe rijbewijs op moeten halen maar gemeentehuis al om half 1 dicht... Morgen verloopt m`n oude rijbewijs!
Juno is uit de couveuse!

Wat geweldig! Ik zit hier met een grote trotse glimlach op mijn gezicht. Juno, wat goed van je!!!

Loretta is De Mol. Punt.
quote:peppie schreef op 04 december 2007 @ 11:54:

Ow daar is die Star! Discriminassie indeedDiscriminasi, welk nummer is dat bij de Chinees?
AK is grappig
Kess, er mogen geen ouders bij. Kinderen moeten alleen in zaal bij Sint en Pieten blijven. Vraag me af hoeveel vier jarige kinderen dat durven, maar goed.

Aaaah lief van die bootjes. Wat een heerlijk zo'n mannetje om je heen om lekker mee te keuvelen.

Goeie wraakactie Pep, Wup de hele nacht wakker houden

Hier nog een trotse Theetante! Super!
Die brandweerautofietsding is gaaf!
Moet nu alvast maar weer iets gaan verzinnen voor verjaardag. Moeten jullie ook doen natuurlijk
Wow, ik vind het bijna kunst . Maar Hip Hip Huray voor Juno Boy dus!!
quote:Star schreef op 04 december 2007 @ 13:33:

[...]

Discriminasi, welk nummer is dat bij de Chinees?Dat ligt eraan welke Chinees je gaat Star . Wel sambal bij vlagen hè!?
Brandweerfietsdinggedoetjes komen van babywalz.nl

Ik ben net in het durp eens bij de speelgoedwinkel binnengewandeld om LP kerststal van dichtbij te bekijken en ik vinnum leuk!! Dus ik vrees dat er 35 eurie aan op gaat dit jaar. En zag een klein houten autootje met soortement van kralending erop (op zo`n ijzeren draadding) voor maar 2,50 euro en kon het niet laten om `m ook te kopen voor kerst .
Leuk toch Pep, dat er straks wat cadeautjes onder de boom liggen? Dat staat ook zo gezellig! Ik denk dat ik donderdag meteen de boom uit de kast trek, heb echt zin om lekker in huis te frutten met lampje en glim&glam. Ooooh, weet je, ik mis het werken echt helemaal niet. Vind het wel prima zo. Ik moet gewoon niet vergeten dat ik eigenlijk heel druk moet solliciteren....
Loretta is De Mol. Punt.
Babywalz vind ik dan weer een verschrikkelijke winkel.

Sambal bai en lollie vool kind. En kalendel deze tijd van het jaal
Ja hup, brieven schrijven jij Kess

Zit te twijfelen of ik een topic moet openen. Maak me best een beetje zorgen over geringe groei van pollewop. Ze is nu sinds augustus (afgelopen donderdag even wezen meten) 0.6 cm gegroeid. Ze is nu 80.6 en haar lijntje, wat altijd al onderaan curve hing, buigt nu echt naar beneden af. Hmmmm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven