Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Oh dviool komt naar me toe in de stress die voelt de bui al hangen; nee he toch zeker niet iets tegen de meester zeggen ? Straks mogen we het niet spelen door jou en sta ik voor gek!

stiefmoeder
Dat vind ik echt niet normaal Viool en daar zou ik zeker school op aanspreken en andere ouders over vragen wat die er ban vinden!

En boze stiefie, dan stuur je je man maar.

Trusten! Morgen Efteling en A voor het eerst oppas . Slik... Mijn ouders hoor maar toch...
Ik slaap bij m'n ouders en volgens mij heeft m'n moeder de kussens met zand gevuld... Ai
Vel plezier in de efteling amalia. Spannend hoor, A een hele dag bij je ouders. beetje geslapen op het zandkussen?

Hai Uma, fijn dat de umini's ook goeie dagen hebben. Wanneer gaat oudste naar school?

Zwaai terug naar bengel, hopelijk is je compu snel weer online

Raar verhaal Viool, dat ze op school die spelletjes mogen doen. Laat man er anders wat van zeggen, dan zit je niet met dat boze stief gedoe.

Lmeisje heeft alweer heel lekker geslapen vannacht
Tieger wat fijn dat je kleintje het goed doet op kdv. Vind je het niet moeilijk?
Zit nu in een hoekje in een restaurant te kolven
Amalia was het leuk ?

Op het kolven na erg leuk!! Heb maar 1x gekolfd hoor. En ze heeft het heel goed gedaan bij opa en oma . Zo leuk om haar dan weer te zien . Bolle toet viel me op

10 uur zonder haar!! Overleefd.

En het was echt leuk, jongens hebben ook genoten
Leuk he, Amalia, hoe blij ze dan ook weer zijn Had ik wel tenminste, vrijdag, toen ik jongste ophaalde.

Sardegna, ik vond het vooral wennen dat het de laatste keer was, voor het eerst wennen. Maar goed, dat zal nog wel vaker zijn Jongste zit bij middelste op de groep, en die was meer van slag dan jongste. Sterker nog, middelste moest huilen toen jongste er niet meer was toen ze wakker werd

Moet eigenlijk gaan slapen, morgen weer op tijd op. Heb een meeting met de forummeiden van de geboortemaand van oudste, die ken ik nu dus ruim 5,5 jaar zo'n beetje. Kinderen gaan ook mee, man gaat thuis aan het klussen.

Maar ik ben ook druk op zoek naar een sinterklaascadeautje voor middelste, iemand nog ideeen? ze speelt eigenlijk met alles van oudste, maar is motorisch eigenlijk nog niet zo ver.

Ze vindt het vooral leuk om haar handen door de strijkkralen te laten gaan (oeps, op de grond ), het haar van de playmobilpoppetjes te halen, of de hele kleine legostukjes van tafel te vegen Poppen, kookspullen, puzzels, treinbaan etc. hebben we eigenlijk allemaal al. Little people speelt ze niet mee.

Voor jongste vind ik het nog lastiger, daar hebben we helemaal alles voor...

Iemand nog ideeen?
Hallo !! Zo ik ben rond 11 uur de hort op gegaan met 2 vriendinnen. Ze zijn spontaan voor mij naar de kroeg gekomen. Super gezellig. Gietende regen en 1x heen en terug voor o aan borst ( haha haar langs mn hoofd geplakt en kleding met babyspuug wat zag ik er vast lekkerrrr uit )

dag was vrij stom, man sacho, uur gereden om restaurantje te zoeken ( omleiding ) zn ex belde heel de dag op want zij wil ( weer ) 1e kerst, 5 dec en oud&nieuw.

En geen schoonouders en zwager zegt ja jullie moeten vissen en je best doen uit te vinden waarom! Want hij weet het en wij moeten gaan hengelen. Huh ?? Heel aparte wending.

Na een nogal dag vol irritatie dacht ik : bel de meiden en sluit de dag gezellig af. Eerst nog monopoly gedaan met de kinderen en toen stad in en ik had nog iets blonds! Maar als ik het hier neerzet is het vast niet grappig maar alleen maar dom

nou ik zal morgen brak zijn. Of niet. Kan wel wat hebben ! De kinderen liggem allemaal bij man in bed. Handig.
Tieger ehhh little pony's , speeldoosje ( muziekje ) voor meidendingen erin, sambaballen, belletjes, bijenwas, tasjes ( leuke sites op internet met tasjes van vilt ) verkleedpak, poppenkast poppen, spelletje met die houten schaapjes die naar stal moeten ( hoe heet dat- ik heb het staan ) kleurentorentje ( vind ik nog leuk, echt ) kralen met touw
Ik zit op de wc ( o huilt ) loop ik de keuken in kom ik erachter dat om 11:41 mijn drinken er nog staat ( ontbijt ) o huilt nog. Ik neem paar slokken. Zie de tafel: er komt zo visite spellen spelen. Ik ruim gauw wat leeg en laat mn thee staan maar na 1 minuut huilt o heeeel hard. Totaal: 5 minuten. Maar heeelemaal over de rooie. Kortom o laten huilen betekent alleen een baby die nog een gil nageeft bij het oppakken puur van hysterisch-modus. Ik ben nooit zo van laten huilen en weer maar eens bevestiging dat dit toch ja... Onnodige (...) bij o is. Wat is dit?

Als een baby zo hard gaat huilen vind ik dat niet fijn, het is niet hoe ik omga met o. Beetje jammeren, pruttelen, huiltje soms. Ben ik nou zo raar ? Kijk mijn dag schiet soms op en soms helemaal niet doordat ik me ook richt op haar ritme ( ook omdat ik wil genieten vd wakkere momenten !)

gisteren heeft ze 2 uur op schoot gezeten in cafeetje, zo lief! De kinderen spel gedaan, geiten gevoerd. Alleen man vond er niks aan en vervolg uitje ging weer niet door :( eerst door overwerk ! Hij was al nooit geen dagjes uit type maar laatste tijd is hij nog zo meer afhesloten ( stress denk ik ) en dat uit zich thuis, hij is echt snel geirriteerd op de kinderen. Ik hoop dat er voor ons wat zakelijke rust komt en wat schot in de volgende verbouwfase ( al zie ik tegen de rommel op - voor het eerst !! Ik heb dat stof en puin wel gehad ) maarja zijn ex die heel de dag blijft bellen op mn verjaardag en dat je er niet uitkomt over de feestdagen met als gevolg : of je doet dit of anders komt de jongste gewoon niet..

Ik had gister flink de balen. Man merkte het wel. Hij gaf ook toe echt onhebbelijk te zijn. En dat op mijn verjaaedag, draait het om zn ex, zn afwezige ouders en zijn bui. Hij gaf me groot gelijk dat ik nog mn vriendinnen belde maar leuk vond hij het niet ( snapte ik maar sorry its my party ) voor zijn doen vond ik t echt bijzonder dat hij er op terugkwam in een gesprek! Julie denken misschien: huh ?? Maar het geeft mij een beter gevoel. Al heb ik liever helemaal geen stressdag. En ik moet zeggen, het was een perfecte afsluiting, gezellig kletsen. Slokje wijn en een bittergarnituurtje!

@amalia ik vind het zo goed dat jij met de jongens naar de efteling bent gegaan. Reuze van je ! Ik zou zoiets en organisatorisch ( ze drinkt nog geen fles - geen oppas - geen rijbewijs ) niet zo makkelijk kunnen maar ook qua missen.

Des te meer bewondering ! Ik ben blij te lezen dat het gladjes verlopen is. En vandaag nakletsen ??

@sardegna jeeeeeeeeeeaaaaahhhh goed slapend l meisje

o heeft ineens weer een half 1 voeding !

Was handig gister.... Door de regen terug
Viool gefeliciteerd met je verjaardag, en wat heerlijk dat je het met vriendinnen hebt gevierd in de kroeg! Kun je je tenminste ook weer een beetje viool voelen ipv alleen maar mama toch?

Tieger ik heb geen sint-tips, ik weet niks van meisjes dingen

Lmeisje kan nu echt soepeltjes op haar buik draaien, alleen terug lukt niet. Vannacht vanaf een uur of 5 weer snotteren en hoesten helaas... ze ging niet echt huilen, maar wel af en toe een beetje jammeren omdat het ademen ook moeilijk ging met 2 sabbelvingertjes in haar mondje en een verstopte neus. Toen heb ik haar rond 6-en maar gevoed. Stom hoe snel je went aan een redelijke nachtrust, want ik vond 5 uur ineens weer middenin de nacht, terwijl ik toen toch al 6 uur achter elkaar had geslapen. Al met al mag ik nog steeds niet klagen vind ik.

Fikse schoonmaakronde gedaan vanmorgen, is toch wel weer lekker als het een beetje fris in huis is. Ik word alleen GEK van de hoeveelheid was af en toe. Lmeisje spuugt ook nog steeds heel veel, dus dat zijn zo weer 5 hydrofiele lappen en 3 shirtjes van haar, 2 van mij ofzo per dag. Plus alle 4 sporten/zwemles 1 of 2 x per week (vriend nog vaker) en een baan met dieren, dus werkkleding kun je ook maar 1 dag aan. Binnenkort moeten mijn anti-droger principes misschien toch maar overboord.
Sardegna DE WAS is inderdaad een begrip !

Wat grappig werkt dat he: eerst ben je blij met een bepaalde stap verder en een fase verder is het ineens een terugval hihi ! Babies zijn ook echt onvoorspelbaar.

Hm als dat met stappen echt viool was dan is een echte viool een muts !

Ik had een mobiel op de slaapkamer gelegd en de ander meegenomen; babyfoon ... Helemaal trots vertel ik hoe slim dit is.. Begint vriendin m keihard te lachen.. Zegt ze oh nou dan ligt ze nu dus samen met papa ( en rest kinderen ) in de kroeg hahaha.. Dus ik realiseer me ineens dat ik dat niet bedacht had.. Dus ik: shut up met dat gelach je maakt mn kind wakker !!

Enfin :( het scheen erg lollig te zijn

Oviool krijgt nu berg .. Ineens !
Viool wat lomp!!! Ik ben je helemaal vergeten te feliciteren door mijn Eftelingavonturen...

Lieve Viool, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!

Je had dus 2 gsm liggen en met elkaar laten bellen. Duur geintje? Wel slim. Ik heb daar een KPN huistelefoon voor. Daar zit een babyfoonfunctie op. Als er geluid is belt de telefoon een door mijn opgegeven nummer (in dit geval mijn gsm) en hoor ik wat er geluid maakt (bv A die huilt, of de deurbel, dan kan ook). Handig he? Alleen jammer dat de telefoon snel leeg is en lelijk is. Maargoed, dit was de enige met die optie als babyfoon dus ik had geen keuze.

Ik vind het super om haar even te laten liggen als ik de jongens van school haal. Dan zou ik dus extra hard kunnen fietsen naar huis als ze huilt.

Sardegna goed van dat draaien! A draait nu ook een tijdje op haar buik maar kan nog steeds niet terug. Suf kind ha ha.

Vervelend dat L meisje veel spuugt. Tijdje rechtop houden na de voeding?

Vroeg me van de week nog af hoe het nu is met de melk die uit haar neus kwam. Is dat niet meer?

Oh oh Aatje heeft zo goed geslapen! Van half 9 tot 9 hoeraaaaa! Ik lekte gewoon vanmorgen. Nou slapen alle kinderen altijd onwijs goed bij m'n ouders. Niet handig dat ze gaan verhuizen dus

Maar ik hoop dat A dit doorzet, heerlijk om niet meer te hoeven voeden 's nachts.

En ik vind het ook zo lekker dat ze nu om half 8 naar bed gaat. Ik heb al een gepland om binnenkort met een vriendin uit eten te gaan en zit zelfs ernstig na te denken om binnenkort mijn oppas weer eens in te schakelen zodat man en ik weer eens een hapje kunnen eten.

En NY gaat door hiep hiep hoeraaaaaa!

Oja, nog even boeken. Ik zou even gisteren afwachten, hoe het ging bij mijn ouders en dat ging goed.

Fijne dingen allemaal
Aatje heeft ook berg.

Olie erop, nacht laten intrekken, haar wassen en je kamt het er zo uit. Komt het wel weer wat terug hoor. Maar dan kan je steeds even doen zo.
Oh en nog 1 ding; Viool ik zou een aannemer in huren. Okee, is duur, maar dat brengt wel een hoop rust. Dit gaat nog jaren duren zo!

Mss kan hij de grote dingen doen en man afwerken, dan is het alweer goedkoper want afwerken duurt het langst. Maar dan is het leefbaar.

Toch?
De pui doet hij samen. Stuc en gietvloer worden aannemer.

Hm omgangsregeling is keuze; of 5 dec, 1e kerstdag en oud en nieuw bij haar of bij haar

geen keuze dus en dan zeggen dat als troost wij dan dviool zijn verjaardag mogen ( valt in hun weekend ) maar dviool wil het standaard thuis vieren ( al zijn wij voor om en om hij wil dat niet) dus dviool boos dat zijn verjaardag de onderhandeling was. Ons voorstel was: okee maar dan de kinderen met oud en nieuw bij ons. Was niet goed. Dviool mocht maar cviool niet ( is nog nooit geweest )

zooo gezellig he dames

ik ga de boerenkool met worst nu prakken, aan tafel en huiswerk overhoren.
viool nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!

En lekker joh de kroeg in met je vriendinnnen! Goed plan

Amalia naar de efteling geweest stoer een dag zonder je meisje! Maar wel leuk om dan wat met de oudsten te doen he, is hier ook dan genieten ze zo van alle aandacht! Wij gaan eerste kerstdag met mijn moeder en zusje naar de efteling, nu al zin in!!! Ik ben ten huwelijk gevraagd in droom vlucht romantisch he!

tieger ik vraag voor baby voor sinterklaas vooral babykleertjes, slabbetjes, ik koop wat badspeeltjes, een speen, slabbetjes, en 1 speeltje ofzo beetje suf maar gewoon lekker praktisch maakt voor baby toch niet uit, maar als hij niks krijgt is het ook raar natuurlijk. lekkere creme van weleda ofzo etc etc

Hier ook veel was, spugen word wel minder bij J maar nu kwijlt hij weer zoveel van zijn doorkomende tandjes, van de week de eerste doorgekomen onder! Met veeeeel tranen gepaard!

J is vandaag 7 maanden!

We zijn vandaag naar kasteel groeneveld geweest naar de gouden boekjes tentoonstelling heel leuk en interactief echt een aanrader!
Roze wolk, was dat vroeger dat aanzoek in droomvlucht ??? Of recent?

Gefeliciteerd j 7 maanden! Wat groot roze wolk..

Wat leuk die tentoonstelling van de gouden boekjes.
Nee in januari 5 jaar, in maart zijn we toen getrouwd, ik was toen zwanger van oudste, we zijn in het geheim getrouwd, ik wilden al nooit een heel groot feest leek me niks, uiteindelijk waren er 11 mensen, wat familie en mijn beste vriendin.

Was een hartstikke gezellige dag, daarna naar de canarische eilanden op 'huwelijksreis' gegaan, ik was toen 23 wk zwanger, en iedereen een kaart gestuurd dat we getrouwd waren. Heb echt nooit spijt gehad dat we het zo gedaan hebben.
Okee ik heb het NU gehad !!!

Maar ik gooi het even op hyves
Roze wolk wat mooie bruiloft zo! Wat heerlijk dat je dat gewoon op gevoel gedaan hebt. Je hoort weleens dat mensen zich helemaal laten leven op een dag, je trouwdag ! Zonde ....

Ik ben in 2009 dus getrouwd en dan zie ik de foto's met de drie kindjes ! Nu vier
Romantisch RW, heerlijk! Wij zijn niet getrouwd dus kan niet meepraten over bruiloft en huwelijksreis.

Amalia wat een heerlijke nacht maakte A, afgelopen nacht weer zo goed? Fijn om zo'n blije mail van jou te lezen A is een maand ouder, dus jij bent toch een beetje mijn voorland hè, hi hi. Over een maandje ben ik dus ook helemaal blij

Oh dat eeuwige gezeik van de ex-en met de kinderen die de dupe worden, ik vind het zo zielig voor jullie jongens viool (en ook rot voor jou)

Lmeisje weer snotter-/hoestnacht, ben MOE, bluh. Maar ze dronk pas om kwart over 7 vanmorgen. Dus ze kan wel gewoon de hele nacht zonder melk (huilt er ook niet om ofzo, ook 's ochtends niet, maar dan wil ze wel graag), maar wordt wakker van haar verkoudheid, een keer of 6 per nacht.
Oh, J 7 maanden, wat groot al!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven