relatie beeindigen

08-11-2010 15:41 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help! Graag tips want ik weet het niet meer!

Ik heb een relatie van 7 jaar, alleen ik ben vorig jaar vreemdgegaan, hij weet dat niet en ik zat daar ook niet mee.

Nu ben ik 3 maanden geleden weer vreemdgegaan, ik wilde het eigenlijk niet, maar ook weer wel... vond het wel spannend (het was op mn werk) nu is dit al 3 maanden aan de gang en ik ben wel heel blij als ik bij hem ben.

Hij wil graag met mij verder, ik weet alleen niet of ik echt met hem verder wil, of toch met mijn vriend. Ik denk dat ik van mijn vriend hou, maar als je van iemand houdt kun je toch niet blij zijn als je met een ander bent?

Nu sta ik op het punt om mijn relatie te beeindigen want als ik met hem verder wil zonder het hem te vertellen gaat die ander het hem zeker weten vertellen.

Als ik denk wat wij samen hebben... we doen nooit iets samen (komt door hem) hij onderneemt nooit iets, praten nooit (ook mijn fout) maar hij heeft de laatste tijd wel door dat er iets is waardoor ie wel dingen voor mij doet in huis en wil zelfs iets leuks gaan doen samen. Maarja, voor hoelang zou dat duren?

Misschien ben ik alleen bij hem omdat ik zo goed met zijn familie kan opschieten, ook met zijn vrienden, die heb ik zelf niet echt.

Als ik aan die ander denk, hij heeft 2 kleine kinderen, ik heb nog geen kinderen. Misschien wil ik wel samen met iemand aan kinderen beginnen die nog geen kinderen heeft. Ik moet dus ook 80 km verderop verhuizen, want hij kan natuurlijk niet te ver van zijn kinderen gaan wonen.

Vorige week heb ik hem een klein btj laten merken dat ik een btj spijt heb van het vreemdgaan, waarop hij zei dat ie mijn vriend zou gaan inlichten. En dat doet ie echt, geen twijfel over mogelijk. Vandaag had ik daar mijn laatste werkdag.

Daarom moet ik het nu zelf beeindigen want liever op een zo min pijnlijke manier.

Ik weet het, I made a mess... and I'm sick of it.

Als je vreemdgaat... dan hou je toch niet van je partner? Ik heb er nu wel spijt van, maar is dat omdat ik de rest van mijn leven met hem wil delen? Of alleen omdat ik hem geen pijn wil doen?

Nu zit ik te dubben; of ik vertel alles wat ik de afgelopen maanden en vorig jaar heb gedaan en vraag of hij me kan vergeven en misschien opnieuw beginnen.

Of ik vertel hem dat ik niets meer voor hem voel en dat ik niet met hem verder kan.

Graag reacties hierop, ik kan er met niemand over praten. Ik weet dat ik dom bezig ben geweest dus dat hoef ik niet te horen ajb. Hoop dat niemand dit hoeft mee te maken.

Groetjes
Als je minnaar je voor zo'n keuze zet, of eigenlijk geen keuze, zal mijn keuze snel gemaakt zijn.

En daarnaast: je huidige relatie hoef je toch, van jouw kant, niet gelijk te beeindigen? Je kan ook eerst enorm goed met elkaar praten? En als jouw huidige vriend daar niet op zit te wachten, wat ik héél goed kan voorstellen want ja: een kut-actie is het wat je gedaan hebt, dan is het sowieso klaar.
Wat een egocentrisch tiepje ben jij. Laat je vriend gaan zodat hij geen vreemdgaande vriendin meer heeft en zijn eigen weg kan gaan. Stap dan niet meteen in een nieuwe relatie maar zoek eerst maar eens uit wat je zelf wilt voordat je problemen gaat veroorzaken bij de kinderen van je nieuwe scharrel.
Wie zijn billen brandt....
Dus die andere chanteert je gewoon? Ik zou het je vriend gewoon vertellen, beter dat hij het van jou hoort dan van hem.
Ik zou alles vertellen, het zal niet meevallen omdat te doen maar het is wel het eerlijkst ten opzichte van jezelf en ook ten opzichte van je vriend.
Jemig, hoe oud zijn jullie? Klinkt allemaal uiterst volwassen.

Ook makkelijk om de schuld bij je vriend neer te leggen en niet naar je eigen aandeel in jullie relatie te kijken.

En die vent waarmee je vreemd gaat...lekker ding is dat om je te gaan chanteren. Heb je vast een toppertje aan als je met hem in zee gaat.

Ik zou het je vriend zelf vertellen. Je zult toch moeten, kan hij het beter van jezelf horen dan misschien wel een heel andere versie van de andere partij.
Wat je moet doen?

Die keus moet je zelf maken.

Alleen moet je je wel realiseren dat je hoe dan ook op de blaren zult moeten zitten.

Je krijgt hiervan de rekening....hier kom je niet zomaar ongeschonden doorheen....aanvaar dat en neem daarvoor verantwoordelijkheid.

Sterkte en succes!
Joh ik zou het niet vertellen aan je vriend, maar hem gewoon het huis uit gooien en die nieuwe aanwinst in huis halen, gezellig met zijn twee kinderen...

Mens, wat denk je zelf: wel eens van eerlijkheid gehoord? Tsssss...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Wow, je hebt jezelf lekker in de nesten gewerkt zeg!

Vertel het je vriend en kijk hoe hij reageert. Die minnaar van jou deugt ook niet met zijn gedreig.

Je hoeft toch niet van het ene bed in het andere? Als jij en je vriend uit elkaar gaan, blijf dan een tijdje single om uit te zoeken wat je wilt.
Lekkere minaar...ik zou er niet eens over denken of daar mee verder te gaan aangezien hij je nu al chanteert!

Ik hoop voor je vriend dat je zo verstandig bent om het gewoon uit te maken zonder het te vertellen..waarom iemand onnodig pijn doen als je de relatie sowieso toch niet meer ziet zitten.
Tjonge. Ik zou lekker verder gaan met de vent die je nu chanteert om een relatie met je te kunnen aangaan... Klinkt echt als iemand die bij je past
Of je verteld niets, zegt je lover gedag en gaat proberen nog wat van je relatie te maken.

Dat chanteren van hem? Wat wint hij ermee vraag ik me af, niets toch? Alleen maar dat jij hem dan zeker niet meer wil.

Enne...''Hoop dat niemand dit hoeft mee te maken''. ? Sorry hoor, maar 'dit' heb je zelf gemaakt.

Sterkte en succes ermee.
vreemdgaan zegt iets over je geilheid van dat moment (hormonen)

van iemand houden is iets heel anders, het kan dus heel goed dat je geil wordt van een ander terwijl je van je vriend houdt. Na zeven jaar is het logisch dat de vonken er niet meer afspatten dat geldt voor alle relaties. Dus ook met je nieuwe vriend kom je vroeg of laat in dezelfde situatie.

Vreemdgaan zegt wel heel veel over het respect (of moet ik zeggen het gebrek daaraan) wat je voor je vriend hebt, waarvan je zegt zoveel te houden
Wat dacht je ervan om gewoon even een tijdje in je eentje te gaan leven?
Ik moet dus ook 80 km verderop verhuizen, want hij kan natuurlijk niet te ver van zijn kinderen gaan wonen.

Ik heb nog geen reacties gelezen, maar deze zin viel me op. Je zit midden in twéé relaties...de ene pas 3 maand en je hebt het al over verhuizen????

Volgens mij doe je alles in de verkeerde volgorde...eerst het ene keurig afhandelen en dán pas wat met een ander beginnen. En dan niét na 3 maanden al denken dat je moet gaan verhuizen...

Werkelijk waar, waar zit je verstand??
Ze schrijft dat ze denkt dat ze van haar vriend houdt. Klinkt niet zo heel erg overtuigend.

Maar dat betekent niet dat ze hem dan maar schofterig moet behandelen door hem te belazeren.

En ja, "geen commentaar" op je gedrag natuurlijk, want dat voelt niet lekker natuurlijk, terecht gewezen worden.
Of je het zo kunt stellen dat je niet van iemand houdt als je vreemdgaat weet ik niet.

Ik zou het niet kunnen omdat ik zoveel van mijn man houd dat ik hem nooit dat verdriet zou willen doen. Dus wat betreft heeft houden van er wel mee te maken.

Ik zou als ik jou was allebei de dingen stoppen en zelf eens na gaan denken wat je wilt.
Ik denk dat je niet meteen naar die ander moet overstappen, maar goed, als jij denkt dat dat goed zit, tja... Waarom zou je het dan laten?

Ik zou overigens datgene wat je vorig jaar hebt gedaan achterwege laten. Ik kan je, ervaringsdeskundig, zeggen, dat dat heel veel pijn doet en voegt niets toe.
Als je vreemdgaat... dan hou je toch niet van je partner? Ik heb er nu wel spijt van, maar is dat omdat ik de rest van mijn leven met hem wil delen? Of alleen omdat ik hem geen pijn wil doen?

Tjah... je had beter wat eerder na kunnen denken..

Maar waarschijnlijk ben je daar zelf ook wel achter. Verder snap ik niet waarom die minnaar je chanteert? Zo van, als je met mij niet verder gaat zal ik er iig even voor zorgen dat het met je huidige vriend ook niks meer wordt of zo iets?
Je hebt een moeilijke logica voor mij. Het lijkt wel of je aan ons vraag of je van je vriend houdt.

Als ik in een relatie zou zitten waarbij ik nooit iets samen doe, nooit praat en me afvraag of ik bij hem ben voor zijn familie en vrienden, zou dit niet volstaan voor mij...(hoewel ik wel besef dat je het allemaal waarschijnlijk wat zwaarder hebt geschreven dan het eigenlijk is)

Nu sta ik op het punt om mijn relatie te beeindigen want als ik met hem verder wil zonder het hem te vertellen gaat die ander het hem zeker weten vertellen

Dit stukje volg ik niet...

Die andere meneer lijkt het me ook niet. Ik denk dat het misschien wel goed kan zijn voor je zelfontplooiing om een tijdje alleen te zijn.
arme vriend. Be-eindig het maar.
Welke van de twee mannen heeft de leukste familie en de grootste vriendenkring?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:meds schreef op 08 november 2010 @ 16:05:

vreemdgaan zegt iets over je geilheid van dat moment (hormonen)

van iemand houden is iets heel anders, het kan dus heel goed dat je geil wordt van een ander terwijl je van je vriend houdt.

Na zeven jaar is het logisch dat de vonken er niet meer afspatten dat geldt voor alle relaties.

sorry maar dit is echt regelrechte bullshit mijn ouders en mijn schoonouders zie je gewoon op elkaar geilen en even voor de duidelijkheid die van mij zijn 60ers en mijn schoonouders 50ers en daarbij geloof je toch zeker zelf niet dat je nog van iemand houd als je op een ander geilt?? dan hou je misschien wel van je vriend/man maar niet op de juiste manier, sorry dit moest er echt even uit.

Dus ook met je nieuwe vriend kom je vroeg of laat in dezelfde situatie.

Vreemdgaan zegt wel heel veel over het respect (of moet ik zeggen het gebrek daaraan) wat je voor je vriend hebt, waarvan je zegt zoveel te houden
what comes around...goes around...you'll see

heerlijke nummer van zangeres Anouk is dat he..kwam ineens bij me op toen ik dit topic las

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven