Verdrietig om rotopmerking

08-11-2010 17:05 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is een beetje stom om het op dit forum te delen maar ik wil het even kwijt, ik voel me zo rot om één opmerking die ik net naar m'n hoofd kreeg. Ik fietste achter 3 jochies van een jaar of 14/15, op het moment dat ik ze inhaalde keek 1 van hun me aan en riep keihard; "tsjeezus die is lelijk.." en z'n vriendjes lachen..Nou, ik ben niet superzeker van mezelf maar ik ben nog nooit lelijk genoemd, ik voelde me ineens zo slecht en die opmerking blijft zich in m'n hoofd herhalen. Zoiets roep je toch niet zomaar? Ik weet niet wat ik ervan moet denken maar wel dat die ene opmerking de rest van m'n dag heeft verpest Zijn jullie hier ook zo gevoelig voor of stel ik me aan?
quote:Frankie33 schreef op 08 november 2010 @ 18:57:

[...]

Ja. Da's ook een manier om te zeggen dat TO er goed uitziet.
Volgend keer kan je zeggen dat je het helemaal niet erg vindt dat ze op jongens vallen ipv meisjes, maar dat ze dan niet direct maar zo onaardig tegen meisjes hoeven te doen.
Zegt meer over die jochies die hard schreeuwen en stoer doen om hun gebrek aan zelfvertrouwen te verbergen dan over jou!
Trek je niks aan van die puberende jochies.

Die roepen maar wat om stoer te doen. Slaat natuurlijk nergens op.En je bent inderdaad een mooi meisje!
Och meis, trek je toch niks aan van zo'n stelletje losers.

Je bent een prachtige meid.

Sta er 100 kilometer boven meid!!

Knuffel!
quote:Dammes schreef op 08 november 2010 @ 18:20:

[...]

Dit is dus echt klinkklare onzin. Mooi of lelijk is een persoonlijke mening. Wat jij mooi noemt, vindt een ander lelijk en omgekeerd.Dat is inderdaad de gangbare politiek correcte mening, maar ik ben het daar niet mee eens, want schoonheid/lelijkheid is zeker meetbaar, aantrekkelijkheid is persoonlijk.
quote:Ssie1977 schreef op 08 november 2010 @ 18:53:

Ben je niet gewoon aan het vissen naar complimentjes en dacht je 'goh laat ik een zielig verhaal verzinnen over pubers die lelijk over me doen en dan wachten op al die mensen die zeggen dat ik wel mooi ben' Kortom....een aandachtsprobleempje dat meer thuis hoort bij een puber dan bij een volwassene??Denk je dat echt? Nee, ik was net thuisgekomen en omdat er niemand thuis was wou ik het even van me afschrijven Ik had er echt een rotgevoel over, nu ik de verhalen van anderen heb gelezen niet meer zo Met de complimentjes ben ik heel blij maar daar was ik niet op uit hoor. Bedankt voor de lieve reacties, ik ben meteen weer een stukje wijzer geworden
quote:Dammes schreef op 08 november 2010 @ 17:38:

Niemand is lelijk, jij bent dat ook niet.

Mee eens!

Niemand is lelijk.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:diaantje1971 schreef op 08 november 2010 @ 19:39:

[...]

Mee eens!

Niemand is lelijk.

Nou, ik vind Jocelyn Wildstein toch wel officieel lelijk. En ook superzielig voor haar dat ze zover is gegaan.

Ik ken het. Ik kan ook mijn avond door zulke gastjes laten verknallen. Kan je alleen maar een dikke knuffel geven!
quote:Ssie1977 schreef op 08 november 2010 @ 18:53:

Ben je niet gewoon aan het vissen naar complimentjes en dacht je 'goh laat ik een zielig verhaal verzinnen over pubers die lelijk over me doen en dan wachten op al die mensen die zeggen dat ik wel mooi ben' Kortom....een aandachtsprobleempje dat meer thuis hoort bij een puber dan bij een volwassene??

Dat denk ik dus niet.Een bepaalde opmerking kan je ook onzeker

maken.Mensen kunnen af en toe best gemeen zijn.Ik geloof dus

niet dat ze dat allemaal gewoon verzinnt.Ze had ff wat steun nodig

omdat de opmerking haar heeft geraakt en ze wilde haar ei kwijt.

Dat lijkt me ook belangrijk en van je afschrijven helpt gewoon.Je

ziet het zelf.Ze heeft de opmerking al van zich afgezet.
chanella,op een leeftijd van 14/15 zijn het gewoon pubers die

stoer willen zijn voor anderen en gewoon iets zeggen en niet

altijd hun echte mening geven.Of ze zeggen dat gewoon omdat

ze je niet kunnen krijgen.Jongens van die leeftijd zijn vaak gewoon zo.Trek het je niet teveel aan!Je bent hartstikke

mooi,een plaatje met mooie krullen.Mijn haar is stijl en blond

maar ook mooi hihi!!!Geniet lekker van je schoonheid!

Trouwens,je kunt ook zeggen "oh ja,je vind me lelijk?Heb je wel

eens naar jezelf gekeken?'' "Kijk je wel eens naar horrorfilms?Hier heb je een spiegel."
quote:iris1969 schreef op 08 november 2010 @ 19:27:

[...]

Dat is inderdaad de gangbare politiek correcte mening, maar ik ben het daar niet mee eens, want schoonheid/lelijkheid is zeker meetbaar, aantrekkelijkheid is persoonlijk.100% eens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven