3000+ deel 73

31-10-2010 17:07 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer het 73e deel van 3000+







Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.



Er zijn een paar belangrijke regels:

- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten

- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar



Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast

leuke poll!

Totaal aantal stemmen: 13

crocs, want ze lopen zo lekker Geen stemmen
crocs en snuggie omdat het kan (8%)
snuggie lekker warm (38%)
bah geen van beide (54%)
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Het eninge voordeel is dat je je zelf terug kunt zien.

Maar of dat nou zo leuk is..?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ijskoude handen
Alle reacties Link kopieren
De rest van mijn lichaam is gewoon warm.
Alle reacties Link kopieren
Brrr...
Alle reacties Link kopieren
Zo meteen onder een warme douche
Alle reacties Link kopieren
je kunt er wel veel van leren als je jezelf ziet zoals anderen je zien
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Eerst even roken!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 09 november 2010 @ 09:28:

je kunt er wel veel van leren als je jezelf ziet zoals anderen je zien





Ja, dat denk ik ook wel.

Maar dat maakt het nog steeds niet leuk om naar jezelf te kijken..
Alle reacties Link kopieren
dat zeker niet nee



ik ga afsluiten, moet zo weg



tot vanmiddag lief stukkie Fruit
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Therapie ze en tot later Roos!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even onder een warme douche!
Een voor Appel en Roos
Alle reacties Link kopieren
Dank je Bankje!

Hoe is het met je?
Alle reacties Link kopieren




appel, ik moest lachen om je gesprek met je zelf en om appelhond, das echt een leuke hond !
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
apppel, 2 uur geleden

Bij koffie hoort een peuk dus die steek ik ook maar even op





Helemaal niet! Dat zit tussen je oren heur



Morning!
Alle reacties Link kopieren
En moos, vervelend he? He bah, had nog helemaal niet aan de overgang gedacht hihi.. Ik ga er vanuit (dankzij roosoloog) dat mijn lijf dan geacclimatiseerd is hoor



En nee nog geen lange fietstocht, korte stukjes. Heb totaal geen conditie dus begin klein. Vandaag weer een stukje, zo'n 10 minuten. Tussenin klussen dus ik krijg wel genoeg beweging!



Lijkt me leuk singstar! Wij hebben guitar hero, dat je gitaar moet spelen en daar zing ik ook wel eens bij. Is idd moeilijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 09 november 2010 @ 11:22:

apppel, 2 uur geleden

Bij koffie hoort een peuk dus die steek ik ook maar even op





Helemaal niet! Dat zit tussen je oren heur



Morning!Dat zit het ook
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 09 november 2010 @ 11:20:





appel, ik moest lachen om je gesprek met je zelf en om appelhond, das echt een leuke hond !Dat is ie zeker!
Alle reacties Link kopieren
ik wil ook een hond, net zo een lieve als appelhond
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Een hond hebben is zo leuk, zo fijn!



Je hebt er wel wat werk mee, maar je krijgt er zoveel voor terug! Zoveel liefde, lol en gezelligheid!
Alle reacties Link kopieren
dat het veel werk is, is een van de redenen dat ik nu nog geen hond heb.

En de liefde en lol enzo, dat is de reden dat ik het wel wil. Nog maar een paar jaar wachten, dan kan het wel den kik
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Appel



Wij willen ook een hondje in nieuwe huis maar twijfelen nogal. Zo'n beestje moet 5 x per dag uitgelaten. Wie doet dat als we een weekend weg zijn? Of op vakantie? We moeten er nog goed over nadenken!
Alle reacties Link kopieren
5 keer per dag chooc? Das wel heul veul hoor!



En wat dacht je van een pension als je op vakantie gaat?

Als je een goed pension hebt gevonden, is het voor de hond helemaal niet zo erg om daar te zijn hoor.
Alle reacties Link kopieren
Oh echt? Hoe vaak dan?



Idd een pension! Goh wat slim! Nooit bij stilgestaan!



We gaan binnenkort googlen voor pensions en dan kijken wat voor hond we willen!
Alle reacties Link kopieren
3 keer per dag is ook voldoende.. het is maar net wat je de hond aanleert!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven