Duidelijkheid vragen?

08-11-2010 23:48 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 4 maanden is het uit met mij en mijn ex na een relatie van 4 jaar. Hij heeft het uitgemaakt: twijfelde en wilde zijn vrijheid terug. Nu, 4 maanden later, spreken we nog vaak af. Alles komt van zijn kant, ik heb hem maar 1 of 2 keer gesmst sinds het uit is. Maar hij blijft smsen en vragen om af te spreken. Soms hoor ik een week niks, maar uiteindelijk smst/belt ie toch wel, dan vertelt ie iets dat ie aan me moet denken of aan vroeger toen we nog wat hadden of hij vraagt om af te spreken. Als we afspreken is het heel erg leuk en ik krijg altijd smsjes naderhand dat ie het heel leuk vond, en ik hoorde zelfs dat ie weer verliefd was. Nu hebben we deze week weer afgesproken (kreeg een hele lieve sms of ie mij mee uiteten en bios mag nemen). Kan ik duidelijkheid gaan vragen? Of schrikt dat hem af? Ik mis hem hem en zou hem het liefst terug willen. Ik ben trouwens 22 en hij 23. Hebben wat gekregen toen we 17 en 18 waren en dat speelde ook wel mee; hij vond dat we 'te vroeg' wat gekregen hebben. Hij is niet met andere meisjes bezig (weet ik zeker). Wat denken jullie: duidelijkheid gaan vragen of nog wachten?
Ik zou gewoon duidelijkheid vragen, anders steek je energie in zaken waar je geen energie meer in moet stoppen.

Misschien vindt ie dit wel makkelijk zo en misschien is het iets heel anders en wil hij je gewoon terug, duidelijkheid vragen dus.
Ben jij wel met andere mannen bezig?
@hekje: nee en ik sta er ook niet open voor eigenlijk. Ben nog teveel bezig met mijn ex.
de hamvraag is eigenlijk....wil jij je ex nog terug?

En zo ja...waarom?

Want als dat zo is zou ik zeker duidelijkheid vragen

Anders gaan hier misschien een hoop tranen van komen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja ik wil hem terug ja. Zeker omdat het samen nog heel leuk is en er echt nog wat is en ik zelfs nog verliefd op hem ben. De klik en alles is er nog. Maar hij heeft het uitgemaakt omdat hij vrijheid miste, dus ja ik ben bang dat hij er niet aan toe is om weer een relatie te starten. Maar andere kant: waarom blijft ie dan bellen/smsen en vragen om af te spreken? Ik snap hem niet. Maar alleen hij weet natuurlijk wat ie wil dus ja ik kan het het beste maar gewoon vragen.

Bedankt!
Hoi Parisienne, krijg beetje gevoel/idee dat hij nu wel verder kijkt en niet vindt wat hij hoopte. En jou dan weer laat opdraven. Hoop serieus dat dat niet het geval is, maar het komt wel zo over. Welke vrijheid mistte hij precies toen jullie nog samen waren?
Je kan hem ook duidelijkheid geven, natuurlijk.

Dan zeg je dat hij je maar moet bellen als hij je terug wilt en tot die tijd maar moet uitzoeken hoe leuk zijn vrijheid is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zou zeker duidelijkehid vragen. En als je geen duidelijkheid krijgt, dan zou ik die afspraakjes op een lager pitje zetten.
Ik ben het wel eens met Hekje
Tja, mij lijkt het ook een gevalletje van: hij wil én jou én zijn vrijheid......

Vond die tip van BGB wel een hele goeie!
Wat BGB zegt dus. Op dit moment laat jij het gebeuren, ik zou liever zelf het heft in handen nemen.
Oke bedankt allemaal, ik zal het heft in eigen handen gaan nemen ja, klopt allemaal wat jullie zeggen. Ik denk ook van: als hij mij echt terug wil, dan had ie het zelf toch wel al gezegd? Nouja ik zal het eens tegen hem zeggen!
quote:hekje schreef op 09 november 2010 @ 00:33:

Hoi Parisienne, krijg beetje gevoel/idee dat hij nu wel verder kijkt en niet vindt wat hij hoopte. En jou dan weer laat opdraven. Hoop serieus dat dat niet het geval is, maar het komt wel zo over. Welke vrijheid mistte hij precies toen jullie nog samen waren?Hij wilde nog heel veel in zijn leven. Had in onze relatie een keer een paar maanden gereisd en hij wilde dat eigenlijk nog wel vaker keer doen en dan ook langer (dus dat ie bv 1 of 2 jaar weg zou zijn). Hij wilde graag zijn master in het buitenland gaan doen. Hij had het gewoon super druk altijd met school, werk, sport, en allerlei besturen waar hij in zat van sportverenigingen. En uiteindelijk wilde hij dus nóg meer gaan doen (reizen, master) en zei die: ja als ik dat allemaal wil, daar word jij niet gelukkig van, wij samen ook niet, dus ik kies nu voor mezelf en laat jou gaan. En toen is t uit gegaan. Ik vond zelf altijd wel oke dat hij zoveel wilde nog, maar er is natuurlijk ook wel een grens. Als hij daadwerkelijk ook 2 jaar weg zou zijn, ja dat zou ik natuurlijk niet leuk vinden, dus daar hebben we het dan wel eens over gehad. Hij is gewoon nog jong en wil nu alles doen wat ie wil enzo.
En het moeilijke is, we hebben het daar wel een jaar over gehad, dat hij weg wilde eigenlijk maar mij ook niet kwijt wilde. Maar hij kon de knoop maar niet doorhakken. Hij wilde gewoon echt reizen en doen en laten wat hij wilde, hij zei bv: als ik nu naar NY wil, dan wil ik nu ook gaan en geen rekening met een vriendin houden. En uiteindelijk heeft ie dus toch besloten het uit te maken en hij gaat ook bijna op reis enzo, maar hij zegt ook van de liefde is er nog steeds. En dat maakt het zo moeilijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven