Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ooohhhh chocolaaaaa, jammer dat de adventskalender al op is.

Pompdouche is een douche voor kinderen, dan kunnen ze zelf water uit het badje pompen. Zag het in een boekje staan van Intertoys oid.
quote:peppie schreef op 04 december 2007 @ 20:57:

Wauw! Denk je dat Marlin hier zonder morren intrapt?Altijd te proberen Pep en wat geld betreft vraag ik nooit wat. Dus.
O ik dag dat je alles wauw Vish.

En vishleetor in me kop tuulk.
Ja tuulk willik ales Star. En hij is soon sukel dadoetie wel.
Ow aasof hei het rukt. Kreig net meel vannum.
Wel een choeje sukel dan!
Wat seg ie?
nauw hei chat naar S. ofer 2 weeke, of heium dan noch en kir mach kome bekeike foor die teit.
Bekeike? Sei hei dad egt?
Dan stuur ju tog een vootoo? Ken hei sofee bukeiku as hei wil.

Mijn schoonvader kwam nog wat cadeautjes brengen voor morgen. Ik schaam me nu toch wel een beetje voor de enorme berg pakjes die er nu in de tuinkamer ligt. En ik ben zo vreselijk nieuwsgierig dat ik al gevoeld heb aan de pakjes om erachter te komen wat erin zit. Voor Vito was er eentje heel makkelijk te voelen: zo'n houten insteekpuzzel. De andere pakjes zijn (nog) ondefineerbaar.
Loretta is De Mol. Punt.
wahahaaa ik heb marlins pakje ook al opengemaakt om te kijken wat erin zit. Wat erg he.
Hou je in Kess.

Ik vind ook altijd leuk om niet te weten wat in pakjes zit.
Dit zat erin. Dat negertje rende heel hard weg toen ik het pakje open deed dus het is alleen de boot nog.
Wat een leuke boot zeg! Die staat vast voor urenlang speelplezier. Ziet er echt goed uit. Zou hij dat selluf uitgezocht hebben?
Loretta is De Mol. Punt.
Boten benne leuk!
Ik geloof dat zijn halfbroertje mee had geholpen met uitkiezen. Na vorige miskoop heb ik wel duidelijk gemaakt dat Little People en Duplo altijd goed zijn. Soms luistert hij wel geloof ik.
Wat raar dat die negert wegrende Vish! Wel cewl kado trouwens. As ie nauw ok noch ales fan jauw leisd koopd dan hep Nemo de komente 10 jar foldoente om te speeleh.
Ben ik neugierig wat miskoop was
Ja, ik ook.
Loretta is De Mol. Punt.
nepduploachtig iets en een drumstel.

een drumstel.

een drumstel.

IJkel.
Ik heb net even de vrouw van m`n vader gebeld, je weet wel die met die rare beesies in dur tiet. Bizar hoor, ze is heel nuchter. Ze vindt het wel kut kut kut maar errug rustig. Ik weet niet of ik zo rustig zou kunnen zijn eigenlijk. Maandag al onder het mes, gelukkig een borstbesparende operatie (maar hé dat kan maar zo veranderen na onderzoek van lymfeklieren...). Maar ze had liever d`r tiet eraf gehad zei ze, voelde "veiliger". Pfff....
Whaha een drumstel. Verkocht op MP?
Pffff, snel wel zeg die operatie. Mss beetje zelfbescherming die reactie van haar.
Ach Niet Nader Te Noemen Persoon, Iris staat in het Bloglijstje.... Zuuuuhuuuuuucht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven