Het Theehuis
dinsdag 4 december 2007 om 21:27
Dan stuur ju tog een vootoo? Ken hei sofee bukeiku as hei wil.
Mijn schoonvader kwam nog wat cadeautjes brengen voor morgen. Ik schaam me nu toch wel een beetje voor de enorme berg pakjes die er nu in de tuinkamer ligt. En ik ben zo vreselijk nieuwsgierig dat ik al gevoeld heb aan de pakjes om erachter te komen wat erin zit. Voor Vito was er eentje heel makkelijk te voelen: zo'n houten insteekpuzzel. De andere pakjes zijn (nog) ondefineerbaar.
Mijn schoonvader kwam nog wat cadeautjes brengen voor morgen. Ik schaam me nu toch wel een beetje voor de enorme berg pakjes die er nu in de tuinkamer ligt. En ik ben zo vreselijk nieuwsgierig dat ik al gevoeld heb aan de pakjes om erachter te komen wat erin zit. Voor Vito was er eentje heel makkelijk te voelen: zo'n houten insteekpuzzel. De andere pakjes zijn (nog) ondefineerbaar.
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 4 december 2007 om 21:42
Ik heb net even de vrouw van m`n vader gebeld, je weet wel die met die rare beesies in dur tiet. Bizar hoor, ze is heel nuchter. Ze vindt het wel kut kut kut maar errug rustig. Ik weet niet of ik zo rustig zou kunnen zijn eigenlijk. Maandag al onder het mes, gelukkig een borstbesparende operatie (maar hé dat kan maar zo veranderen na onderzoek van lymfeklieren...). Maar ze had liever d`r tiet eraf gehad zei ze, voelde "veiliger". Pfff....