Agenda 2011

09-11-2010 11:14 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie al een agenda voor 2011 aangeschaft en zoja, welke? Waarom heb je juist die gekozen? Of heb je een agenda in je Blackberry/iPhone/etc. en zie je het nut niet van een papieren agenda?

Ik vind zelf een agenda op mijn telefoon niet overzichtelijk genoeg. Voor komend jaar heb ik een PiP-agenda gekocht. Ik vind het belangrijk dat het papier niet te glad is (want dan veeg je met je hand de inkt uit) en dat je een weekoverzicht hebt op twee pagina's. Verder geen ringband in het midden, dat is zo irritant als je iets aan de linkerkant moet schrijven. Tja... waar je je druk over kan maken!

Ben benieuwd naar jullie agenda's!
Ik zweer bij Moleskine. En dan die met een aparte pagina voor elke dag. Ik wissel de kleuren af, dat is handig voor de "dubbele agenda maanden". Dan grijp ik in 1 keer goed.
.
Iemand nog tips voor een leuke agenda, juist wél met ringband? En dan het liefst per pagina de hele week. Ik heb dit jaar de blond agenda gebruikt die je bij de postzegels kreeg en vond dat een hele fijne agenda! Maar ze zullen dit jaar wel niet weer zo'n actie hebben ben ik bang...
Gmail agenda, die gebruikten vriend en ik ook, met nadruk op ´gebruikten´. Zelfs die vullen we niet consequent in. We hebben geen kinderen, dus er is altijd wel een mouw aan te passen, mocht er iets dubbel gepland zijn.
Volgens mij zit er wel vaker een agenda bij de kerstzegels, maar die van voorgaande jaren was niet zo leuk als die van Blond!
Op werk gebruik ik trouwens wel m'n outlook agenda. En de agenda in m'n mobiel gebruik ik als reminder voor zowel privé als werkafspraken.

Thuis hebben we een familie-agenda liggen (weet even niet meer welke) maar die wordt niet consequent gebruikt. Af en toe loopt er iets spaak. Maar niet zo ernstig dat we er een oplossing voor moeten zoeken (zijn blijkbaar nogal saaie mensen met weinig afspraken - en met 1 kind is het ook allemaal wel te overzien).
Pfff, heb nu een agenda gevonden bij de boekhandel maar eigenlijk nog niet tevreden. Ik wil een week verdeeld over 2 pagina's, geen ringband, gewoon wit papier zonder bloemetjes e.d. en het belangrijkste: het weekend moet niet kleiner zijn dan de werkdagen en dat valt niet mee! Iemand nog tips?
quote:Banba schreef op 09 november 2010 @ 11:42:

Ik heb deze van Memoplan (Miss Blackbirdy)

[afbeelding]

Ik vind hem ideaal. Voor iedere dag een aparte bladzijde (dat heb ik ook wel nodig nu ik de afspraken van 4 personen bij moet houden ) en toch heel compact.Die is heel mooi, en ik zoek juist 1 die 1 pagina per dag heeft. Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt? :-)
Ik heb ook de Flow agenda, die is anderhalf jaar.

Ik word ook heel blij van de Flow.

Yamuna; wist je dat ze een hele lijn nu van de Flow hebben? Met notitieboekjes, stickervellen, etc.

Ik word er heel hebberig van!
quote:Jen04 schreef op 09 november 2010 @ 11:49:

Bijna niemand die BB/iPhone/etc. als agenda gebruikt. Grappig!Ik heb dit jaar de agenda in mijn telefoon gebruikt, maar voor volgend jaar wil ik denk ik toch een papieren. Want inderdaad, als je aan de telefoon iets wilt afspreken, kun je niet in je agenda kijken! Het voordeel van een papieren agenda is ook dat je er makkelijker notities in kwijt kunt van andere dingen die je wilt onthouden. Ook vind ik een papieren agenda sneller werken en overzichtelijker. Ik kijk nog wel even wat ik wil.
Ik heb de zwangerschapsagenda van Beatrijs Smulders , erg leuk moet ik zeggen en ook zeer geschikt voor de normale planning.
Zoals ieder jaar een van de goedkope HEMA agenda's

Deze:

Ik heb pas zo eentje gekocht:

Gewoon zwart leren map en daarin zit een vulling die ik elk jaar kan vernieuwen.

Oja, voor de thuisplanning heb ik zo'n ophang-agenda gekocht waar twee weken in één keer te zien zijn. Vind voor mijn werk/dagelijkse dingen handig als er 1 week in één keer te zien is. Agenda per dag zou veel stress opleveren want ben bang dat ik dan die ochtend pas zie wat ik allemaal moet doen
spoken wijzigde dit bericht op 09-11-2010 15:15
Reden: aanvulling
% gewijzigd
quote:pindarotsje86 schreef op 09 november 2010 @ 12:39:

[...]

Die is heel mooi, en ik zoek juist 1 die 1 pagina per dag heeft. Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt? :-)Ik heb hem van de plaatselijke boekwinkel, maar je kunt hem ook online bestellen bij: http://www.paagman.nl/art ... kbirdy/1944604/index.html
The time is now
quote:nouschi schreef op 09 november 2010 @ 11:27:

Ik heb altijd een Hema agenda.

[afbeelding]Hé die heb ik ook. Ook altijd een Hema agenda trouwens
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
quote:Yamuna schreef op 09 november 2010 @ 11:27:

ik heb de flow agenda ...

ik word blij van Flow Daar heb ik mee in mijn handen gestaan maar de meiden van StumperT raadden 'm af. .... en eigenlijk vond ik 'm ook wel wat groot, hij kan nl. niet in mijn tas. Ik heb nu een kleine van Oilily. Ook een waar je blij van wordt!
Ik heb een kleine success agenda en de vulling voor 2011 zit er al weer een paar weken in. Mijn vriend heeft een iets grotere success agenda en wij 'syncen' door elkaars agenda over te schrijven
Ik zit te twijfelen tussen Flow en Pink Ribbon. Ik hou van roze en van bloemetjes.
Ook hier een Flow agenda. Ik vind hem geweldig!

Helemaal omdat je hem nu al kan gebruiken.

Dit jaar had ik een Pink Ribbon agenda. Ook erg handig. Die voor dit jaar vond ik te klein. En ik wilde graag een Blond agenda, maar dat was ook al zo een mini-geval.
Koop je die Flow-agenda gewoon bij Bruna of online?
Ik ben op een ander forum/site aan het sparen voor een agenda. Deze kun je helemaal zelf samenstellen en hij kost 2,99 aan verzendkosten.
Flow agenda kan je kopen bij de bruna.

Hij is geweldig

Er zitten allemaal cadeautjes in, zoals een mini slingertje voor aan je computer als je jarig bent, stickers, memoblaadjes, ansichtkaarten...
Leuk al die extra's. Ik zal morgen eens kijken bij Bruna. Er is zoveel keus!!

Zo ziet ie eruit
Ik heb ook de Flow agenda en hij is prachtig maar bleek na 2 maanden gebruik niet praktisch. Ik heb hem nu thuis in gebruik als dagboekje en ben weer op zoek naar een nieuwe agenda. Ik schrijf graag en ben gek op agenda's. Ik ga het weekend maar eens een goede boekhandel opzoeken, wil graag de Moleskine een keer zien maar dat is echt totaal iets anders dan de Flow agenda.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven