Agenda 2011
dinsdag 9 november 2010 om 11:14
Hebben jullie al een agenda voor 2011 aangeschaft en zoja, welke? Waarom heb je juist die gekozen? Of heb je een agenda in je Blackberry/iPhone/etc. en zie je het nut niet van een papieren agenda?
Ik vind zelf een agenda op mijn telefoon niet overzichtelijk genoeg. Voor komend jaar heb ik een PiP-agenda gekocht. Ik vind het belangrijk dat het papier niet te glad is (want dan veeg je met je hand de inkt uit) en dat je een weekoverzicht hebt op twee pagina's. Verder geen ringband in het midden, dat is zo irritant als je iets aan de linkerkant moet schrijven. Tja... waar je je druk over kan maken!
Ben benieuwd naar jullie agenda's!
Ik vind zelf een agenda op mijn telefoon niet overzichtelijk genoeg. Voor komend jaar heb ik een PiP-agenda gekocht. Ik vind het belangrijk dat het papier niet te glad is (want dan veeg je met je hand de inkt uit) en dat je een weekoverzicht hebt op twee pagina's. Verder geen ringband in het midden, dat is zo irritant als je iets aan de linkerkant moet schrijven. Tja... waar je je druk over kan maken!
Ben benieuwd naar jullie agenda's!
dinsdag 9 november 2010 om 12:22
dinsdag 9 november 2010 om 12:29
Op werk gebruik ik trouwens wel m'n outlook agenda. En de agenda in m'n mobiel gebruik ik als reminder voor zowel privé als werkafspraken.
Thuis hebben we een familie-agenda liggen (weet even niet meer welke) maar die wordt niet consequent gebruikt. Af en toe loopt er iets spaak. Maar niet zo ernstig dat we er een oplossing voor moeten zoeken (zijn blijkbaar nogal saaie mensen met weinig afspraken - en met 1 kind is het ook allemaal wel te overzien).
Thuis hebben we een familie-agenda liggen (weet even niet meer welke) maar die wordt niet consequent gebruikt. Af en toe loopt er iets spaak. Maar niet zo ernstig dat we er een oplossing voor moeten zoeken (zijn blijkbaar nogal saaie mensen met weinig afspraken - en met 1 kind is het ook allemaal wel te overzien).
dinsdag 9 november 2010 om 12:31
dinsdag 9 november 2010 om 12:39
quote:Banba schreef op 09 november 2010 @ 11:42:
Ik heb deze van Memoplan (Miss Blackbirdy)
[afbeelding]
Ik vind hem ideaal. Voor iedere dag een aparte bladzijde (dat heb ik ook wel nodig nu ik de afspraken van 4 personen bij moet houden ) en toch heel compact.Die is heel mooi, en ik zoek juist 1 die 1 pagina per dag heeft. Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?
Ik heb deze van Memoplan (Miss Blackbirdy)
[afbeelding]
Ik vind hem ideaal. Voor iedere dag een aparte bladzijde (dat heb ik ook wel nodig nu ik de afspraken van 4 personen bij moet houden ) en toch heel compact.Die is heel mooi, en ik zoek juist 1 die 1 pagina per dag heeft. Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt?
dinsdag 9 november 2010 om 13:03
quote:Jen04 schreef op 09 november 2010 @ 11:49:
Bijna niemand die BB/iPhone/etc. als agenda gebruikt. Grappig!Ik heb dit jaar de agenda in mijn telefoon gebruikt, maar voor volgend jaar wil ik denk ik toch een papieren. Want inderdaad, als je aan de telefoon iets wilt afspreken, kun je niet in je agenda kijken! Het voordeel van een papieren agenda is ook dat je er makkelijker notities in kwijt kunt van andere dingen die je wilt onthouden. Ook vind ik een papieren agenda sneller werken en overzichtelijker. Ik kijk nog wel even wat ik wil.
Bijna niemand die BB/iPhone/etc. als agenda gebruikt. Grappig!Ik heb dit jaar de agenda in mijn telefoon gebruikt, maar voor volgend jaar wil ik denk ik toch een papieren. Want inderdaad, als je aan de telefoon iets wilt afspreken, kun je niet in je agenda kijken! Het voordeel van een papieren agenda is ook dat je er makkelijker notities in kwijt kunt van andere dingen die je wilt onthouden. Ook vind ik een papieren agenda sneller werken en overzichtelijker. Ik kijk nog wel even wat ik wil.
dinsdag 9 november 2010 om 15:13
Ik heb pas zo eentje gekocht:
Gewoon zwart leren map en daarin zit een vulling die ik elk jaar kan vernieuwen.
Oja, voor de thuisplanning heb ik zo'n ophang-agenda gekocht waar twee weken in één keer te zien zijn. Vind voor mijn werk/dagelijkse dingen handig als er 1 week in één keer te zien is. Agenda per dag zou veel stress opleveren want ben bang dat ik dan die ochtend pas zie wat ik allemaal moet doen
Gewoon zwart leren map en daarin zit een vulling die ik elk jaar kan vernieuwen.
Oja, voor de thuisplanning heb ik zo'n ophang-agenda gekocht waar twee weken in één keer te zien zijn. Vind voor mijn werk/dagelijkse dingen handig als er 1 week in één keer te zien is. Agenda per dag zou veel stress opleveren want ben bang dat ik dan die ochtend pas zie wat ik allemaal moet doen
spoken wijzigde dit bericht op 09-11-2010 15:15
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd
dinsdag 9 november 2010 om 16:09
quote:pindarotsje86 schreef op 09 november 2010 @ 12:39:
[...]
Die is heel mooi, en ik zoek juist 1 die 1 pagina per dag heeft. Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt? :-)Ik heb hem van de plaatselijke boekwinkel, maar je kunt hem ook online bestellen bij: http://www.paagman.nl/art ... kbirdy/1944604/index.html
[...]
Die is heel mooi, en ik zoek juist 1 die 1 pagina per dag heeft. Mag ik vragen waar je deze gekocht hebt? :-)Ik heb hem van de plaatselijke boekwinkel, maar je kunt hem ook online bestellen bij: http://www.paagman.nl/art ... kbirdy/1944604/index.html
The time is now
dinsdag 9 november 2010 om 19:20
quote:Yamuna schreef op 09 november 2010 @ 11:27:
ik heb de flow agenda ...
ik word blij van Flow Daar heb ik mee in mijn handen gestaan maar de meiden van StumperT raadden 'm af. .... en eigenlijk vond ik 'm ook wel wat groot, hij kan nl. niet in mijn tas. Ik heb nu een kleine van Oilily. Ook een waar je blij van wordt!
ik heb de flow agenda ...
ik word blij van Flow Daar heb ik mee in mijn handen gestaan maar de meiden van StumperT raadden 'm af. .... en eigenlijk vond ik 'm ook wel wat groot, hij kan nl. niet in mijn tas. Ik heb nu een kleine van Oilily. Ook een waar je blij van wordt!
dinsdag 9 november 2010 om 19:44
dinsdag 9 november 2010 om 22:10
Ik heb ook de Flow agenda en hij is prachtig maar bleek na 2 maanden gebruik niet praktisch. Ik heb hem nu thuis in gebruik als dagboekje en ben weer op zoek naar een nieuwe agenda. Ik schrijf graag en ben gek op agenda's. Ik ga het weekend maar eens een goede boekhandel opzoeken, wil graag de Moleskine een keer zien maar dat is echt totaal iets anders dan de Flow agenda.