Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Rare beessies in tieten zijn stom. Lijkt me doodeng die operatie. Misschien zou ik ook wel liever alles eraf hebben.
Ja ik sta echt te kijken van de snelheid van die operatie. Maar mischien is dat ook wel heel normaal als je beesies heb, ik ben er (gelukkig!) niet zo in thuis merk ik. Zelfbescherming ws wel maar ze is altijd wel een beetje van de fladieladielabladiebla en als ik maar een lekker wijntje kan drinken rukt het me niet
Oh joy, een ja/nee vaccinatie topic, das alweer ff geleden.
quote:peppie schreef op 04 december 2007 @ 21:43:

Ach Niet Nader Te Noemen Persoon, Iris staat in het Bloglijstje.... ZuuuuhuuuuuuchtNou inderdaad.
I was there, op het vaccinatietopic, maar heb alleen niet-echt-inhoudelijke postings gedaan
als ik maar een wijntje kan drinken rukt het me niet.

Hmmmm, die uitdrukking komt niet hier uit de buurt
Ik baal wel dat mijn avonden nu zo snel voorbij zijn, ben moe en ga plat. Hopen dat ik snel helemaal ben ingewerkt en 8-5 en thuis kan werken.

DoeiDoei Poekies
Truste!
Truste Vishie! Morrugun lekkah frei!!

Mag ik deze even naar jou passen Star?

Remedie tegen onderkin
Wl d`r iemand wat bolognese chips? Al m`n chipsbakkies zitten in de vaatwasser en ik zit nu zo uit de zak te vreten. Dat gaat niet goooooeeeeeed
Hoe is het met de kotskaksessies in Hause Kess eigentlich?
Zit ik nu tegen mezelf te lullen? Dan ga ik zo ook naar bed hoor!
Ik ben er nog!
Loretta is De Mol. Punt.
Oh glüklich!
Vandaag geen kots. En minder kak dan gisteren. Dus dat is vooruitgang. Vito is wel heel prikkelbaar en miept snel. Tony is weer lekker zichzelf, want hij zei vanavond "slapen is niet zo fijn, mama". Zo kennen we hem weer. Ik ben zelf eigenlijk ook weer aardig opgeknapt. Nu alleen nog zien om met zijn allen beter te blijven. Morgen ga ik echt een truckload fruit inslaan op de markt. Verder hebben we Tony toch maar aan de peutermultivitanines, want hij is echt geen fan van groente en fruit.
Loretta is De Mol. Punt.
Vitamines zijn best okay toch? Iig in de winter, iets extras is nooit weg. Ik slik zelf nog steeds vitamines voor borstvoedende moeders én Echinaforce voor de weerstand. Maar ja, mijn invulling van het dagmenu is dan ook niet écht verantwoord te noemen

Slaapt Tony wel nu dan?
Ja, Tony slaapt. Maar hij blijft eigenlijk iedere avond vechten tegen de slaap. Terwijl hij er 's morgens niet uit te rammen is.

Ik heb tijdens zwangerschap en bv ook gravitamon geslikt. En nu niks mee. Misschien toch ook maar een mooi pilletje zoeken voor de extra. Ik vind dat ik (en wij allemaal thuis) toch best wel vaak ziek(ig) zijn.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik mis Luun, die heeft nu ook weekend. Zou ze al laveloos op de bank hangen? Of is ze ook pakjes aan het betasten?
Loretta is De Mol. Punt.
Die is vast weer het keukentje van 3/3 kind aan het uittesten met Lunaman. Nu kan het nog
Ja, nu kan het nog. Maar als ze niet uitkijkt heeft ze daar over negen maanden geen tijd meer voor, als 4/4 kind zich aandient. Of 5/5, dat weet je bij haar maar nooit. Luun, je moet wel veilig koken, hoor!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik denk dat Inad ook aan het klussen is.
Loretta is De Mol. Punt.
Luun kennende wordt dat dan 6/6 kind

Inad is verdacht stil inderdaad. Heeft het toch iets te maken met die "leuke ouders" op het KDV
Hoi, en doeg. Wilde me nog even melden, maar ga nu naar bed. Truste!
Ik probeer de folder van Blokker online te bekijken maar dat schiet niet op. Ik las ergens dat LP kerststal daar voor 25 euro te koop is....
Truste Eow! Het zal best een emotioneel en vermoeiend dagje geweest zijn

Ik ga ook naar bed toe nu. Blokkerfolder lukt niet en verbinding rukt. Ik hoop op een iets betere nacht dan afgelopen nacht...

Hopelijk slapen de kindjes door Kess!

Luun alles goed na 2 dagen werk?

Inad, ghe ghe ghe

Starreke, hebbie je ei en ben je aan het spontalen??

Doei!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven