Het Theehuis
dinsdag 4 december 2007 om 21:45
Ja ik sta echt te kijken van de snelheid van die operatie. Maar mischien is dat ook wel heel normaal als je beesies heb, ik ben er (gelukkig!) niet zo in thuis merk ik. Zelfbescherming ws wel maar ze is altijd wel een beetje van de fladieladielabladiebla en als ik maar een lekker wijntje kan drinken rukt het me niet
dinsdag 4 december 2007 om 22:05
Vandaag geen kots. En minder kak dan gisteren. Dus dat is vooruitgang. Vito is wel heel prikkelbaar en miept snel. Tony is weer lekker zichzelf, want hij zei vanavond "slapen is niet zo fijn, mama". Zo kennen we hem weer. Ik ben zelf eigenlijk ook weer aardig opgeknapt. Nu alleen nog zien om met zijn allen beter te blijven. Morgen ga ik echt een truckload fruit inslaan op de markt. Verder hebben we Tony toch maar aan de peutermultivitanines, want hij is echt geen fan van groente en fruit.
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 4 december 2007 om 22:07
dinsdag 4 december 2007 om 22:12
Ja, Tony slaapt. Maar hij blijft eigenlijk iedere avond vechten tegen de slaap. Terwijl hij er 's morgens niet uit te rammen is.
Ik heb tijdens zwangerschap en bv ook gravitamon geslikt. En nu niks mee. Misschien toch ook maar een mooi pilletje zoeken voor de extra. Ik vind dat ik (en wij allemaal thuis) toch best wel vaak ziek(ig) zijn.
Ik heb tijdens zwangerschap en bv ook gravitamon geslikt. En nu niks mee. Misschien toch ook maar een mooi pilletje zoeken voor de extra. Ik vind dat ik (en wij allemaal thuis) toch best wel vaak ziek(ig) zijn.
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 4 december 2007 om 22:39
Truste Eow! Het zal best een emotioneel en vermoeiend dagje geweest zijn
Ik ga ook naar bed toe nu. Blokkerfolder lukt niet en verbinding rukt. Ik hoop op een iets betere nacht dan afgelopen nacht...
Hopelijk slapen de kindjes door Kess!
Luun alles goed na 2 dagen werk?
Inad, ghe ghe ghe
Starreke, hebbie je ei en ben je aan het spontalen??
Doei!!
Ik ga ook naar bed toe nu. Blokkerfolder lukt niet en verbinding rukt. Ik hoop op een iets betere nacht dan afgelopen nacht...
Hopelijk slapen de kindjes door Kess!
Luun alles goed na 2 dagen werk?
Inad, ghe ghe ghe
Starreke, hebbie je ei en ben je aan het spontalen??
Doei!!