Ok dan ga ik feesboek aanmaken! Eeuhm.. Gravin, wil je me ff mailen? Als het klaar is mail ik je mijn naam. Dan kun jij wel vertellen wie nog meer op de boerderie zit toch? Of hoe het werkt
Choocje, je kunt me gewoon zoeken onder mijn eigen naam (Gravinnetje) en dan als vriend uitnodigen. Zet er dan even bij dat jij het bent. Ik zal je dan doorsturen naar "bekenden" zodat zij je ook gelijk hebben. Leuk dat je erbij komt.
Uuhhmm.. Heb het op mn eigen naam gedaan bedenk ik nu. Maar ik kan zelf vrienden accepteren toch? Dus als ik iemand niet wil, wat kan diegene dan over mij te weten komen? Alleen mn profiel lezen neem ik aan?