3000 + deel 74!!!!!!
woensdag 10 november 2010 om 14:57
quote:chocolover schreef op 10 november 2010 @ 11:33:
Ok dan ga ik feesboek aanmaken! Eeuhm.. Gravin, wil je me ff mailen ***? Als het klaar is mail ik je mijn naam. Dan kun jij wel vertellen wie nog meer op de boerderie zit toch? Of hoe het werkt
Tot later dan!DOE HET NIET !!!! Straks wil jij ook een witte kalkoen
Ok dan ga ik feesboek aanmaken! Eeuhm.. Gravin, wil je me ff mailen ***? Als het klaar is mail ik je mijn naam. Dan kun jij wel vertellen wie nog meer op de boerderie zit toch? Of hoe het werkt
Tot later dan!DOE HET NIET !!!! Straks wil jij ook een witte kalkoen