3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Alle reacties Link kopieren
En ik wil vanmiddag nog hardlopen, maar niet in de regen
Alle reacties Link kopieren
Maar ik ga toch maar even boodschappen doen denk ik, ik wil even witbrood halen. Ga ik lekker wentelteefjes maken. mmmm
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen gezellig koffiegedronken bij een vriendin
Alle reacties Link kopieren
Vanavond ga ik lekker bij mijn moeder eten
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie ook weer hoe ik mijn vrije dag besteed
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook al vijf dingen van mijn lijstje afgestreept
Alle reacties Link kopieren
Kheb het maar niet hier neergezet vandaag
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik ga dan maar even boodschappen doen. Tot zo
Alle reacties Link kopieren
Boodschappen zijn binnen. Ben nu wentelteefjes aan het eten
Alle reacties Link kopieren
Zo nu weer aan de slag vanmiddag nog hardlopen, wat administratie doen, wassen draaien, wat studeren. Maar eerst even de zooi in de keuken opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Kheb gezellig een cd van blof aanstaan
Alle reacties Link kopieren
O ja niet vergeten de cd voor mocy te maken en op te sturen
Alle reacties Link kopieren




Vanmorgen les 4 met Evy gelopen



Welcome back Floor!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga was opruimen, daarna met schoonmoeder naar haar zus dus ben pas vanavond weer hier
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer klaar met werken. Nu opwegen naar huis.

Vanochtend had ik de aansluiting gemist was gelukkig niet erg
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
goedemiddag



nog 25 minuten en dan is die kpterT er
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 10 november 2010 @ 11:33:

Ok dan ga ik feesboek aanmaken! Eeuhm.. Gravin, wil je me ff mailen ***? Als het klaar is mail ik je mijn naam. Dan kun jij wel vertellen wie nog meer op de boerderie zit toch? Of hoe het werkt



Tot later dan!DOE HET NIET !!!! Straks wil jij ook een witte kalkoen
Alle reacties Link kopieren
Roosje, denk aan je en stuur je mentale steun
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 10 november 2010 @ 14:57:

[...]





DOE HET NIET !!!! Straks wil jij ook een witte kalkoen
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Stuur je mij ook wat van dat Sgaapie, ik heb het kut.

Nu ook nog es geen werk meer, alsof het nog niet ellendig genoeg was allemaal
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat het onderhand droog word --> dus mag moet ik zo gaan lopen..
Alle reacties Link kopieren
jeetje BAM wat gebeurt nu dan allemaal

volgens mij kan je wel een goede gebruiken
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Ben wel geen schaapje, maar stuur je wel een Hoop dat gauw de zon weer voor je gaat schijnen BAM
Alle reacties Link kopieren
BAM? Hoe dat zo?



Zit je niet mee he..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven