PIP Studio -

10-11-2010 12:22 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie welk servies van PIP Studio het nieuwst is?

Ze hebben het:

1: Floral Servies

2: LoveBirds Servies

Nu maakt het niet uit in mijn keuze maar was er wel even benieuwd naar omdat je beide overal veel ziet staan.

Dank alvast!

NB Probeerde een plaatje te plakken van elk servies maar dat maakte het er niet duidelijker op.
Ik denk dat het Floral er eerder was. Heb al 1,5 jaar spullen daarvan in huis. Maar goed, dat zegt nog niks

Ik vind trouwens het LoveBird servies helemaal niet zo mooi
@Zwuppeliennn: mee eens! Ben ook niet echt verzot op het LoveBird servies maar de theepot met dat vogeltje erop is toch wel weer errug leuk.
Love birds is het eerste servies, daarna kwam floral, en nu is lovebirds opnieuw uitgebracht. Dat was eerst alleen bij de DE te verkrijgen en nu ook in andere winkels

* is de trots glimmende eigenaresse van het floral servies op enkele stukken na*
Aha

Hebben jullie ook meer pip dingen? Hier liggen 2 pip dekbedovertrekken op bed/in de kast en ik zit nu toe loeren naar de nieuwe agenda.
Zwuppelien, dit jaar zijnde kerstpostzegels en bijbehorende agenda ook van Pip!
Yep, twee dekbedhoezen voor dochter, een kussen voor op haar bed, een badlaken voor moi en uiteraard het servies.

Ik wil de handdoekensets ook wel maar zo vreselijk duur zijn die dingen en aangezien ze hier elke dag in de was gaan wacht ik even tot mijn grut echt wat ouder is
quote:Pigbull schreef op 10 november 2010 @ 12:32:

Zwuppelien, dit jaar zijnde kerstpostzegels en bijbehorende agenda ook van Pip!

Dan moet ik mijn moeder maar eens even zo masseren dat die agenda mijn kant op komt
Heerlijk Hollands, vanaf volgende week zijn de Pip Studio Decemberzegels 2010 met typische Pip decoratie kerstman, rendier en snoep hart & huis te koop 6,80 euro per velletje. Bij 3 velletjes gratis Pip Thuisagenda 2011, altijd leuk!

Info & Foto typische Pip Decemberzegels & Kerstzegels 2010

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven