Mode & Beauty alle pijlers

Twijfels over jas..

10-11-2010 16:04 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!!

Ik heb een jas gezien op de site van de Wehkamp, van de C&A collectie. Nu ben ik daar normaal gesproken niet zo weg van, maar deze vind ik wel erg leuk!

Ik vraag me alleen af of hij wel echt warm is.. Hij is erg goedkoop dus ik verwacht er niet heel veel van, maar vind hem wel leuk als jas 'voor erbij' .

Heeft iemand deze jas misschien??

*KLIK*

Dankjewel!
Hij ziet er wel heel warm uit in ieder geval.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Even naar de C&A gaan en hem daar passen/voelen? (en kopen, asl Wehkamp geen kortingsactie heeft).

En anders gewoon bestellen, passen, voelen, desnoods even buiten gaan staan en zo nodig terugsturen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je kan op " productinformatie " klikken. Ook een soort van forum. Iemand zegt daar dat het een lekkere, warme jas is.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Verwacht je van een dure jas wel dat ie lekker warm is? Zou ik niet zomaar vanuit gaan. Heb vorig jaar (in de uitverkoop) een (normaal) heel dure winterjas gekocht, maar die vind ik nu al op het randje...
Ja he.. en 40 euro voor een winterjas kan ik natuurlijk ook eigenlijk ook geen enorme miskoop mee doen..

Heb het alleen altijd nogal snel koud.. heb ook al een dik jack met veren gevuld, maar ik lijk dan echt net een michelinpoppetje..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 november 2010 @ 16:07:

Je kan op " productinformatie " klikken. Ook een soort van forum. Iemand zegt daar dat het een lekkere, warme jas is.Ow thanks!
In de reviews staat dat hij lekker warm is.

Ik ben trouwens dol op de jassen van c&a ik heb 2 of 3 jaar geleden een kort wolle jasje gekocht en die is nogsteeds mooi. En pas een witte trenchcoat. Die is ookal is ie niet zo dik ook warm zat.

Waarom ga je niet even in een winkel passen.

Zo mosterd ben ik al in tijden niet geweest.
Tja, daarom koop ik ook niet graag kleding via internet. Je kunt het niet bekijken, de stof niet voelen en zo'n jas niet aandoen om te proberen. Ik ga toch liever naar de winkel.
Dankje voor alle snelle reacties!! Ik denk dat ik nog even de stad inloop nu, en even ga kijken of ze hem hebben.. ik ben nl. vorige week nog in de C&A geweest en heb hem niet zien hangen..

Zo niet, kan ik m alsnog bestellen

Tot straks!
quote:wuppie schreef op 10 november 2010 @ 16:11:

Tja, daarom koop ik ook niet graag kleding via internet. Je kunt het niet bekijken, de stof niet voelen en zo'n jas niet aandoen om te proberen. Ik ga toch liever naar de winkel.Maar soms is zo'n jas alleen bij Wehkamp te koop en zie je hem niet bij de echte CA (ervaren)
Hij zier wel warm uit, maar dat zegt idd ook niet alles.
Anders gewoon bestellen en uitproberen. Vindt je de jas niet warm genoeg dan kun je hem altijd weer retour sturen.
quote:Lanvin schreef op 10 november 2010 @ 16:04:

.

Heeft iemand deze jas misschien??

*KLIK*

Dankjewel!

Vast wel, maar ik niet

Vind hem veel te degelijk.
Bij C&A is er een grote vrachtwagen langs gereden en heeft er een heel veel jassen achter gelaten. Zelfs meer soorten dan er op de site van Wehkamp staan.
Ik had tijdens de kortingsactie bijna 2 rokken besteld. Die hingen er nog niet, maar afgelopen maandag wel.

Ik weet niet wat die modellen doen, maar het leek net boven de knie. Ik hoefde ze niet eens te passen om te zen dat ze veel korter waren. Ik bestel nooit iets via Wehkamp. Ik vergelijk alleen de prijzen. Vanaf de foto ziet het er vaak haal anders uit dan in het echt. Vooral de kleurverschillen door de lichtval. Vaak lijkt zwart door overbelichting op de donkergrijs.
Ja.....hij is leuk...

Ik zag ongeveer dezelfde bij de H&M hangen, alleen waren daar alleen nog kleine maatjes..

Deze van de C&A heb ik ook aangehad, het voordeel vond ik je kan er een dikker vest onder aan doen.

Hij voelde wel lekker toen ik hem aanhad,.

Succes.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven