contact houden....

10-11-2010 20:31 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben ik weer....

relatie verbroken maar oudste dochter van 14 wil graag contact houden omdat ze het fijn vind om met mij te praten..... ( contact via msn) is dit goed voor mij??? vraag haar niks over de thuissituatie....

hoewel ik dit eigenlijk wel wil weten... maar ik doe het bewust niet...

moet ik het verbreken omdat ik het ook wel een beetje moeilijk vind of niet... ex vond het geen probleem....

ook nog goed contact met zijn ouders.... via telefoon en bezoek.... wat daar mee te doen?? aardige mensen...
Waarom een nieuw topic?
ben nog niet zo bekend met hoed dit werkt...
Rot voor je. Ik vind persoonlijk dat als je een relatie aangaat met een man met kind dat je ook een relatie met het kind aangaat. Deze heeft er niet om gevraagd. Je bent een bepaalde verantwoordelijkheid aangegaan. Dus eerlijk gezegd vind ik dat je moet doen waar het meisje behoefte aan heeft. En niet wat jij het liefste zou willen.

Zijn ouders zijn volwassen, daar kun je toch op een lieve manier eerlijk tegen zijn? Zeggen dat het het te moeilijk vind om contact met hen te hebben en het daarom jammer genoeg af moet kappen?

Sterkte!
Contact houden met dochter en inderdaad je inhouden en niet vragen om de thuissituatie.

Ouders kun je ook contact houden als je wil en zo niet dan niet.
Waarom probeer je het niet gewoon en dan zien hoe het gaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven