geld terug of tegoedbon???
donderdag 11 november 2010 om 12:09
Hallo allemaal,
Ik heb even een vraag waarvan ik het antwoord niet zeker weet. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Ik heb een product gekocht dat binnen de garantietermijn kapot ging. Repareren lukte niet en de fabriek maakt het bewuste product iet meer dus een nieuwe kon ik ook niet krijgen.
Nu bied de winkelier aan dat ik iets anders uit mag zoeken of een tegoedbon kan krijgen.
ik kan het gewoon echt niet vinden in dat winkeltje en wil eigenlijk mijn geld gewoon terug.
Dit doen ze echter niet, het is een tegoedbon of niets.
Volgens mij heb ik wel recht op mijn geld terug gezien ze het door mij gekochte product niet meer kunnen repareren en /of leveren.
kan iemand mij vertellen of ik recht heb op mijn geld terug?
dank jullie voor het meedenken
Saarchen
Ik heb even een vraag waarvan ik het antwoord niet zeker weet. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Ik heb een product gekocht dat binnen de garantietermijn kapot ging. Repareren lukte niet en de fabriek maakt het bewuste product iet meer dus een nieuwe kon ik ook niet krijgen.
Nu bied de winkelier aan dat ik iets anders uit mag zoeken of een tegoedbon kan krijgen.
ik kan het gewoon echt niet vinden in dat winkeltje en wil eigenlijk mijn geld gewoon terug.
Dit doen ze echter niet, het is een tegoedbon of niets.
Volgens mij heb ik wel recht op mijn geld terug gezien ze het door mij gekochte product niet meer kunnen repareren en /of leveren.
kan iemand mij vertellen of ik recht heb op mijn geld terug?
dank jullie voor het meedenken
Saarchen
donderdag 11 november 2010 om 12:12
Jij hebt gelijk, je mag de koop ontbinden:
http://www.consuwijzer.nl ... oopovereenkomst_ontbinden
http://www.consuwijzer.nl ... oopovereenkomst_ontbinden
I only get one shot at life - so I shoot to kill
donderdag 11 november 2010 om 12:15
donderdag 11 november 2010 om 12:22
Jullie zijn geweldig.
Ik moet zo weg, maar ga zaterdagochtend weer naar die winkel toe. dan is de eigenaar er ook ( waren nu alleen twee jonge meisjes)
Dan komen we er vast wel uit
Ontzettend bedankt!!! wat fijn toch dat er een viva forum is en nog fijner dat jullie direct reageren!!!
Fijne dag allemaal.
groeten Saarchen
Ik moet zo weg, maar ga zaterdagochtend weer naar die winkel toe. dan is de eigenaar er ook ( waren nu alleen twee jonge meisjes)
Dan komen we er vast wel uit
Ontzettend bedankt!!! wat fijn toch dat er een viva forum is en nog fijner dat jullie direct reageren!!!
Fijne dag allemaal.
groeten Saarchen
donderdag 11 november 2010 om 12:53
donderdag 11 november 2010 om 23:11